שרשרת הפיגורינה המיוחדת והייחודית בעיצובה של מעצבת התכשיטים רחלי ליבנה

עוד חודשיים יש לי יום הולדת וזה בדיוק הזמן הנכון להתחיל להכין רשימה של מתנות שאני רוצה. וזה גם תירוץ מעולה לגלול את הפיד שלי ולחפש דברים שווים ומגניבים גם כמתנה וגם בשביל להמליץ הגעתי ככה ללא מעט תכשיטים מיוחדים, והפעם הזו לא אכזבה אותי גם כן כאשר בשיטוט הגעתי לרחלי ליבנה.

רחלי מגדירה את עצמה כמעצבת תכשיטים אופנה מפריטי וינטג' ססגוניים, נדירים ובעלי אמירה ונוכחות בעיצוב רטרו שיק חדשני. אחלה הגדרה והיא לגמרי קולעת. אבל ה-תכשיט שמשך את תשומת ליבי וכמובן נכנס לרשימת מתנות יום ההולדת הוא שרשרת הפיגורינה, יותר נכון כל הפיגורינות שרחלי מעצבת.

אם תשוטטו (ואני בהחלט ממליצה על כך) באתר הצבעוני והססגוני של רחלי אז תמצאו שם כל מיני פריטים שרחלי מעצבת מלבד תכשיטים אבל כשתיתקלו בפיגורינות אני מבטיחה לכם שלא תישארו אדישים. מדובר בדמויות קסומות וייחודיות שרחלי מעצבת מעץ "מחלקי עץ חשופים, משויפים ואילמים, מתהוות להן שרשראות פיגורינה - עליזות, ססגוניות, משמחות ומגונדרות".

רחלי מעצבת כל פיגורינה כך שתהיה שונה ומיוחדת עליזה וססגונית, מעוצבת עד הפרטים הקטנים ובעלת נוכחות כובשת.

שרשרת הפיגורינה המיוחדת והייחודית בעיצובה של מעצבת התכשיטים רחלי ליבנה - מתוך עמוד הפייסבוק של רחלי
תליוני פיגורינה. מתוך הפייסבוק של רחלי

 

שרשרת הפיגורינה המיוחדת והייחודית בעיצובה של מעצבת התכשיטים רחלי ליבנה , פיגורינות בהכנה.
פיגורינות בעשייה. מתוך הפייסבוק של רחלי

בתור חובבת אומנות וגם אחת שמתעסקת בתחום לא מעט אני בעיקר אוהבת דמויות. בין אם זה לצייר דמויות, לצבוע אותן, לעצב דמויות מכל מיני חומרים- לכן אין זו הפתעה בכלל שהפיגורינות הן אלה שתפסו מיד את תשומת ליבי והדליקו אותי על העשייה של רחלי למרות שלאחר מכן המשכתי לשוטט באתר וראיתי עוד שרשראות יפות ומיוחדות שעונות על ההגדרה של רחלי – נדירים ובעלי אמירה ונוכחות בעיצוב רטרו שיק חדשני.

זה מחזיר אותי לשילוב של עיצוב התכשיטים, יותר מדויק השרשראות עם הפיגורינות עצמן- שרשרת הפיגורינה. שרשרת הפיגורינה משלבת את הדמות ביחד עם חרוזים והיא מתאימה למי שאוהבת לבלוט בצבעוניות וססגוניות ולהיות מיוחדת. אין דומה לה כך שגם אם תקני שתיים כל אחת היא אחרת ובהחלט תשדרג את ההופעה שלך.

קישוט לקיר, שרשרת הפיגורינה המיוחדת והייחודית בעיצובה של מעצבת התכשיטים רחלי ליבנה
קישוט לקיר, מתוך הפייסבוק של רחלי

 

קישוט לקיר, מתוך הפייסבוק של רחלי

מעבר לשרשראות עם תליון של פיגורינה רחלי מעצבת פיגורינות מעץ בכל מיני גדלים וגם לפי הזמנה אישית, הן יכולות להיות סוג של קישוט לחדר כשהן עומדות על המדף, או אפילו מתאימות לתלייה על הקיר. קטנות או גדולות בצבעים שתרצו- כל פיגורינה היא עולם צבעוני שמח וססגוני בפני עצמה.

ניתן להיכנס לפייסבוק של רחלי או לבקר באתר שלה- www.rachelivne.com 

וגם לפנות אליה בשיחת טלפון או בהודעת ווטסאפ ישירות לנייד שלה 052-3041771

תגידו כמובן שאנחנו שלחנו אתכן!

שלכן,

חן

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן