ג'מזון - הבית שלך לתכשיטים עדינים

אם יצא לכן לשוטט באתר הצרכנות המדליק שלנו (לא יצא??? מזל שהגעתן לכאן!) אז אתן כבר יודעות שאנחנו אוהבות במיוחד תכשיטים, במיוחד תכשיטים עדינים (אבל לא רק) והכי הכי אנחנו אוהבות תכשיטים עם פנינים.

אנחנו אוהבות את כל אבני החן בכל הצבעים והצורות שיש אותן אבל אם אם יש אבן אחת שאנחנו אוהבות במיוחד, קצת (הרבה) יותר מכל שאר אבני החן הלא זוהי אבן הפנינה.

ויש לנו המון סיבות לאהוב דווקא את אבן הפנינה- היא תמיד בגוון הנכון- ויש לה המון גוונים, היא לא נחשבת לאבן יקרה במיוחד מבחינת המחיר שלה אבל היא תמיד נראית יוקרתית למדי וגם אלגנטית מאוד. הפנינה, בכל גודל או גוון שתבחרו תמיד מוסיפה טאצ' לכל מה שנחליט ללבוש- גם אם זו רק פנינה אחת. קרן גבעון סגל מעצבת תכשיטים שמעצבת ומשלבת אבני חן בכל התכשיטים שלה ועומדת מאחורי המותר ג'מזון אוהבת גם היא פנינים- ומזלנו שכך!

קרן מגיעה ממשפחה של סוחרים באבנים ויבואנים של אבני חן והיא גדלה לתוך הצבעוניות, היוקרתיות והאבנים בכל הגדלים והצבעים הסוגים והצורות מכל העולם. בהתחלה היא עבדה בתחום של השיווק של העסק אבל מהר מאוד גילתה את האהבה האמיתית שלה והיא עיצוב תכשיטים. את הידע שלה על סוגי האבנים הקיימות שילבה ביחד עם הידע שלה בנושא שרשראות וחומרים לעבוד איתם והתחיל לעצב בעצמה ליין של תכשיטים עם אבני חן. וכמו שכבר ציינו היא בעיקר אוהבת פנינים ולכן מעצבת תכשיטים עם כל סוגי אבני החן אבל בעיקר עם אבן הפנינה.

באתר של קרן ישנה אפילו קטגוריה שלמה  רק של תכשיטים לבנים, בעיקר תכשיטים שיש בהם פנינים - צמידים למיניהם, שרשראות וגם עגילים. אהבנו במיוחד את זוג העגילים הזה- עגילים עדינים מגולדפילד עם תוספת עדינה של פנינה - שילוב שיוצר את התכשיט המושלם לכל מראה.

ג'מזון - הבית שלך לתכשיטים עדינים תכשיטי פנינה צילום נעמי ים סוף
ג'מזון - תכשיטי פנינה. צילום נעמי ים סוף
ג'מזון - הבית שלך לתכשיטים עדינים עגילי טיפה בשילוב פנינה צילום נעמי ים סוף
ג'מזון - עגילי טיפה. צילום נעמי ים סוף

ואם כבר פנינים אז בואו נחדש לכם מידע שלא בטוח ידעתן אבל מעניין לדעת- אבן הפנינה היא אבן החודש של חודש יוני כך שאם אתם מכירים מישהי שיש לה יום הולדת או אירוע משמח כלשהו בחודש יוני ואוהבת גם היא כמונו וכמו קרן תכשיטים עם פנינים, תדעו מה לרכוש לה ולא פחות חשוב- איפה לרכוש לה.

ועצה קטנה מאיתנו- לא באמת צריך לחכות עד לחודש יוני בשביל להתחדש בתכשיטים עם פנינה או בכלל להתחדש בתכשיט מהתכשיטים שקרן מעצבת.

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן