פסח לילדים - רעיונות למתנות ובילויים בחג

שוב פעם כסף? ואולי השנה ניתן לילדים ולילדות שימצאו את האפיקומן דווקא מתנה? צוות Tryile מביא לכם את הרעיונות הכי מקוריים למתנות לפסח לילדים. ומה עושים בימי חול המועד? גם לשאלה הזו יש לנו תשובה מפורטת. 

מתנות לחג של דיסני הום

דיסני הום היא רשת קונספט ייחודית של רהיטים ואקססוריז לבית המציעה מבחר מתנות לחג בניחוח שיקי ועם הרבה גלאם והכל עם איורים של העכבר האהוב מכולם - מיקי מאוס. בין המתנות לחג תוכלו למצוא צנצנת לעוגיות, תיק ללפטופ, זוג מאגים מקרמיקה, שעון יד בעיצוב אלגנטי, מנורת שולחן דגם דארלינג, גלובוס עם חצובה, מנורת שולחן ועוד הרבה רעיונות שמתאים לא רק לקטנים.

להשיג בחנויות דיסני הום ברחבי הארץ או באתר https://www.vardinon.co.il/disneyhome.

המחירים בתוקף עד 30.04.22 ו/או עד גמר המלאי.

דיסני הום, זוג מאגים מקרמיקה, מחיר 149.9 ש"ח, צילום: שירה שי

 

דיסני הום, שעון יד, מחיר 109.9 ש"ח, צילום:שירה רז

 

מתנת אפיקומן לילדים וילדות: פנסי ראש מיוחדים מבית לדלנסר‎

מותג הפנסים הגרמני לדלנסר מציג לראשונה את סדרת Kidled  - פנסי ראש המיועדים לילדים וילדות בעיצובים מדליקים. לפנסי הראש יש בוהק מופחת המתאים לעיניהן הרגישות של הילדים. ולא רק! קיימת גם אפשרות פרקטית לפרק את ראשי הפנסים ולתלות אותם במקומות שונים, כמו בגד או ילקוט! 

הפנסים מסדרת ה- Kidled החדשה הםמתנת החג המושלמת לילדים ולילדות חובבי טיולי והרפתקאות. הם מאפשרים שימושים שונים ומגוונים, החל מהאוהל בחדר המשחקים ועד להליכה בטוחה לבית הספר במזג אוויר סגרירי וחורפי או מחנאות בסוף השבוע. פנסי הסדרה מספקים מגוון פונקציות של תאורה צבעונית (אור לבן, אדום וכחול עם פונקציות מהבהבות אופציונאליות) והם ניתן להפעלה מהירה וקלה עם מתגים איכותיים ונוחים. 

להשיג בחנויות המטיילים המובחרות ובאתר המותג www.Ledlenser.co.il

 

פנסי הראש לילדים וילדות מבית Ledlenser, מחיר החל מ- 69 שח, צילום: יח"צ חו"ל

מתנות ספורטיביות לילדים ולילדות

אנרג'ים ספורט, יבואנית ציוד הכושר והספורט הגדולה בישראל, מציעה מגוון אופציות למתנות ספורטיביות ומהנות לילדים ולילדות לכבוד חג הפסח. ברשת מציעים משחקים שונים החל ממחיר של 39 שקלים. 

בין מבחר המתנות הרב תוכלו למצוא ערכת באולינג הכוללת פינים צבעוניים וכדור, כדורים מסוגים וגדלים שונים (ביניהם פוטבול, כדורגל, כדורסל ונוספים), סלים ניידים ולתלייה לחצר ולגינה, טרמפולינות במגוון קטרים, טניס שולחן והוקי אוויר, משחק נחום תקום, דילגיות ועוד! 

אנרג'ים ספורט - להשיג באולמות התצוגה ובאתר www.Energym.co.il

 

ערכת באולינג, 189 ש"ח, צילום יח"צ
מתקן סל ביתי כולל כדור ומשאבה, מחיר 239 ש"ח, צילום: יח"צ

קניון באר יעקב עם מתחמי מגה-בלוקס וצילום משפחתי חגיגי במיוחד

במשך ארבעת הימים הראשונים של חול המועד פסח יקיים קניון באר יעקב פעילות מגוונת לילדים ולבני משפחותיהם. בין ההפתעות: מתחם מגה בלוקס צבעוני לקטנטנים, מתחם מגה בלוקס לבנייה בקוביות ועמדת צילום משפחתי כדמויות מסרטים מצוירים והכל – בכניסה חופשית.

מתי: שני-רביעי, 18-20 לאפריל בין השעות  13:00-17:00

איפה: קניון באר יעקב- שא נס 17, באר יעקב

כמה: כניסה חופשית

פרטים נוספים באתר קניון באר יעקב

מתחמי מגה בלוקס בקניון באר יעקב, צילום מהאויר: תילתן הפקה ותוכן

ברשת פלי פארק ליל הסדר לא נגמר: מחפשים וזוכים

במהלך חול המועד פסח יוצאת רשת מתחמי הפעילות פלי פארק בפעילות מיוחדת לילדים ולבני משפחותיהם: מידי יום במהלך חול המועד יוחבאו אפיקומנים ברחבי כל אחד ממתחמי הרשת. המוצאים המאושרים יזכו לכניסה חופשית במשך חודש שלם לכל סניפי הרשת! פלי פארק מזמינה אתכם לקפוץ, לחפש ולזכות. במתחם יחכו לכם גם טרמפולינות, מתקני נינג'ה, משחקי וידיאו, ג'ימבורי ועוד.

איפה ומתי: קניון קריית אונו ,קניון חריש. כניסה החל מ-49 ש"ח. לכל ילד, מלווה חינם וכל מלווה נוסף בתשלום של 20 ש"ח.
לפרטים נוספים:  www.playpark.co.il

ירושלים לובשת מחול - פסטיבל UMA

לראשונה יתקיים פסטיבל המחול בחול המועד פסח במרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני האומה, בירושלים. פסטיבל UMA מתקיים בשיתוף עם עיריית ירושלים והוא יעניק פלטפורמה ובמה לרקדני מחול, שוחרי ריקוד, משפחות ויחידים מרחבי הארץ שיעלו לירושלים וייקחו חלק בכיתות אמן ובשיעורי מאסטר על הבמות השונות שיוקמו במתחם.

הפסטיבל יכלול מגוון סגנונות ורמות ובהובלת להקות ומורים למחול מהמובילים בישראל, ביניהם: מופע 360 מאת רמי באר - של להקת המחול הקיבוצית, מופע סטודיו של להקת המחול פרסקו - לצד שיעור בלט קלאסי, סדנת רפרטואר הכוללת שיח והכרות עם רקדני הלהקה, מופע של היוצרת אורלי פורטל, הרקדות ריקודי עם בהובלת גדי ביטון וירון בן שמחון ועוד.

לפסטיבל UMA תגיע גם אורחת מיוחדת מעבר לים - נועה נווה (סולנית ''אאידה"), שתנחת ישירות מלוס אנג'לס ותעביר סדנת ''מיוזיקל'' – חוויה מוזיקלית ותנועתית בינלאומית.

לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים לפסטיבל ולסדנאות, כנסו לאתר https://umajlm.co.il

להקת המחול הקיבוצי, צילום: אייל הירש

 

אירועי נוסטלגייה בחופש פסח בעופר גרנד קניון חיפה

במהלך ימי חופשת פסח, בין התאריכים 17.4 עד ה - 20.4, יערכו בעופר גרנד קניון חיפה 'אירועי נוסטלגייה' שיציעו מגוון פעילויות ואירועים לכל המשפחה בהשראת שנות ה 80/90 . האירועים מיועדים לקהל הרחב והכניסה היא ללא תשלום.

בין הפעילויות הנוסטלגיות תוכלו למצוא מתחם מכוניות על שלט, מתחם משחקי גיימינג רטרו (הנסיך הפרסי/ סופר מריו), מתחם משחקי ילדות ענקיים כמו: קלאס / איקס עיגול / סולמות ונחשים ופתיחת  מתחם משחקי ילדות עם ההורים, משחקים כמו: משחקי קופסא / טטריס / קוביה הונגרית ועוד.

בנוסף יתקיימו אירועים מיוחדים במסגרת 'אירועי נוסטלגייה':

ב - 18.4 – יערך מופע שירי ילדות עם ניר פרידמן שירה גבריאלוב ועידו מוסרי.

ב - 20.4 – יערך מופע של אסף אשתר.

המופעים יתקיימו ברחבה של שילב בקניון בשעה 17.00.

עידו מוסרי, צילום: סלי בן ארי
פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן