גרביונים ללא רכבות - עמידים, נעימים, נוחים ונושמים של חברת NIKA

היתרון הגדול של החורף שלנו שמבחינת אופנה הוא מתלבש לכולנו בול. מה הכוונה? שאפשר עדיין ללבוש שמלות אפילו קצרות ומעל ז'קט אופנתי ולשלב עם גרביונים דקים בצבעים שונים וגם לא רק לנו וגם ניראה נהדר. הבעיה היא למצוא את הגרביונים המתאימים...

וכשאנחנו כותבות מתאימים אנחנו לא מתכוונות מבחינת צבע או דוגמא כי יש כאלה הרבה. הבעיה הגדולה בגרביונים וזה כל אישה יודעת- זה שלא תיווצרנה בהן רכבות- אותם פסים דקים שקורעים את הגרביונים אחרי (או לפני) לבישה אחת והופכים אותם למוצר חד פעמי.

והכי מבאס זה לרכוש זוג כביכול איכותי בלא מעט כסף ואז מגע עם הנעל או קצה הציפורן או בצמיד שאת עונדת נתקע בהם- נוצר חורק קטן ומשם הדרך לרכבת קצרה ומהירה. בעבר הינו מורחות מעט לק על החור שלא יתפתח ואחר כך התחלנו לרכוש כמויות של גרביונים זולים כדי שאם יקרע אחד יש עוד זוג בשלוף. אבל אז הגיעו גרביוני ניקה.

גרביונים ללא רכבות של חברת NIKA - משבצות. צילום מתוך אתר ניקה
מתוך אתר ניקה
גרביונים ללא רכבות של חברת NIKA - גרביון שקוף. צילום מתוך אתר ניקה
מתוך אתר ניקה
גרביונים ללא רכבות של חברת NIKA - גרביון שחור. צילום מתוך אתר ניקה צילום מתוך אתר ניקה
מתוך אתר ניקה

גרביוני ניקה הם הגרביונים החלומיים של כל אישה. הם יפים, איכותיים, מגיעים גם בצבעים אחידים וגם בהדפסים מגניבים, יש גרביונים עם רגלית וגרביונים בלי רגלית וגם טייצים מדליקים אבל מה שהכי שווה בהם זה שהם מוגדרים כגרביונים ללא רכבות. והם לא רק מוגדרים ככאלה- הם באמת כאלה. מדובר בגרביונים שתפורים מ 100% הרכב בד ייחודי שפשוט לא נקרע ולא נהרס- תשכחו מרכבות בגרביונים האלה!

גרביונים ללא רכבות של חברת NIKA - גרביון שחור ללא רגלית. צילום מתוך אתר ניקה
מתוך אתר ניקה
גרביונים ללא רכבות של חברת NIKA - גרביון נקודות ללא רגלית. צילום מתוך אתר ניקה
מתוך אתר ניקה

לפי חברת ניקה, ואנחנו לגמרי מסכימות- אי אפשר להתפשר על גרביונים. הם צריכים להיראות טוב, להרגיש נעים על הגוף ולהיות עמידים. כך שהגרביונים המיוחדים שהם ייצרו עונים על כל הדרישות והצרכים של כל אישה (או גבר) שרוצה ללבוש גרביונים.

הגרביונים חזקים, עמידים, נושמים, נעימים ונוחים וגם המחיר מעולה- 59 ₪ בלבד לגרביונים עם רגלית או גרביונים בלי רגלית. פלוס רציני נוסף של החברה הוא שהם מציעים גרביונים בטווח רחב של מידות ממידה 34 ועד מידה 50.

כך שזה באמת לא משנה מה הגובה שלך, מבנה הגוף שלך או המידה שלך- תוכלי למצוא אצלם גרביונים. וזה בהחלט שדרוג משמעותי מלהחזיק אריזה של גרביונים בחנויות השונות ולנסות להבין אם את נכנסת לקטגוריה של S או M או L ולקחת סיכון בקנייה.

עכשיו בסגר יש משלוחים עד הבית וגם משלוחים חינם ברכישה מעל 199 ₪ אז תתפנקו לכן בכמה זוגות, תוכלו להעביר את הסגר בניסיונות לבדוק עד כמה הם עמידים 😊

לאתר של ניקה: www.nikastore.co.il

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן