פוזמק - מבחר ענק של גרביים מיוחדים - גרבי ברך, גרבי ילדים וקרסוליות

את העובדה שאנחנו ממש אוהבות נעליים אתם כבר יודעים. בין אם זה נעלי אצבע או נעלי בובה ועד מגפיים- אנחנו מקוות שהסגר יגמר בקרוב בעיקר כדי שיהי לנו לאן לנעול את המבחר שיש לנו. אבל בואו נתרכז בפריט לא פחות חשוב מהנעליים, בעיקר בסתיו ובחורף והוא- הגרביים!

וגם כאן אנחנו די אוהבות את כל המבחר והמגוון שיש- גרבי ברך, גבריים שמגיעות עד הקרסול, גרביים שקופות, גרבי רשת, גרביונים... לא תמיד יש לנו את האומץ או את הבגדים המתאימים בכדי לגרוב איתם גרביים צבעוניות מטורפות ולרוב תמצאו אותנו עם גרביים די סטנדרטיות בצבע אחיד אבל לפעמים מתחשק לנו להשקיע ולהפתיע בגרבי ברך עם דוגמאות מצחיקות או גרביים רגילות צבעוניות ומדליקות. אם אתם בעניין של גרביים אתם ממש אבל ממש תאהבו את האתר הבא שמצאנו.

אתר פוזמק (שזו מילה נרדפת בעברית לגרב, הנה גם עזרנו לכם להתכונן לפסיכומטרי!) מציע מבחר ענקיסטי של גרביים מטורפות - גרבי ילדים וגרבי מבוגרים - גרבי ברך, גרביים רגילות, קרסוליות.. יש להם מגוון של צבעים והדפסים וממש קשה לבחור ביניהן אז מזל שהם גם עשו מבצע ממש שווה:

ארבעה זוגות גרביים ב-100 ₪

שבעה זוגות גרביים ב-150 ₪

ארבעה עשר זוגות גרביים (תסגרו את העונה לילדים בקנייה אחת) ב- 280 ₪

ובכלל רוב הגרביים עולות בסביבות השלושים וחמישה שקלים לזוג שזה לא יקר לזוג גרביים סופר מגניבות ושוות שרק לכם יש (או למי שיש לו עוד אומץ כמוכם!)

פוזמק - גרבי ברך, גרבי ילדים וקרסוליות, צבעוני
מתוך האתר של PUZMAK
פוזמק - גרבי ברך, גרבי ילדים וקרסוליות, כתום
מתוך האתר של PUZMAK
מתוך האתר של PUZMAK

הרכישה באתר היא חוויית קנייה כייפית ובטוחה ומהירה כשהמשלוח מגיע עד הבית או לנקודת איסוף קרובה (משלוח חינם בהזמנה מעל 199 ₪). בעת הרכישה כתוב באתר "גלו עולם שלם של צבעים, צורות, דוגמאות וכיף- פוזמק זו המתנה המושלמת!" והם צודקים כי מעבר ללרכוש לעצמנו גרביים מדליקות, גילינו את האפשרות של מארז סופר מדליק של חמישה זוגות גרביים שאפשר לשלוח כמתנה- אדיר!

פוזמק - גרבי ברך, גרבי ילדים וקרסוליות, כחול כבשים
מתוך האתר של PUZMAK
פוזמק - גרבי ברך, גרבי ילדים וקרסוליות, ורוד אבטיח
מתוך האתר של PUZMAK

הגרביים לא מיובאות מחוץ לארץ ולכן לא תמצאו כאלה באתרי הרכישה הזולים הגדולים ששולחים בכמויות ואף פעם אי אפשר לדעת מה ומתי תקבלו... כל הגרביים (או הפוזמקאות כפי שהם אוהבים לקרוא להן) מיוצרות על ידי החברה ועוברות בקרת איכות קפדנית. הם גם מבטיחים החזר מלא בעת ביטול או החלפה אם לא מרוצים.

ואנחנו אומרות- נצלו את התקופה הקצרה הזו שיש לנו לנעול נעליים ולגרוב גרביים כי מהר מאוד יהיה פה חם... והדרך הטובה ביותר לנצל את התקופה הזו היא להזמין גרביים, סליחה- פוזמקאות!

תוכלו למצוא את המבחר באתר שלהם: www.puzmak.co.il

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן