השמלה המושלמת לשישי בבוקר !

לארוחת בוקר או בראנצ' טעים במיוחד חברה טובה, סיבוב של אחר הצהריים בעיר, דייט של בוקר ואפילו לפגישת עסקים, במיוחד בימים אלה, מומלץ ללבוש לבוש קיצי, כייפי וקליל ואם אפשר גם מושך תשומת לב אבל לא יותר מדי, צבעוני בדיוק במידה הנכונה, נעים על הגוף, אוורירי ולא חשוף מדי....

יותר מדי בקשות ללבוש אחד?

האמת שלא ממש. כי שיטוט קצר באתר של רשת 'העין השלישית' הביא אותנו למגוון רחב למדי של שמלות אביביות שעונות על ההגדרות (הרבות) שחיפשנו אבל השמלה שניצחה את שאר השמלות ועקפה אותן בסיבוב היא שמלת דגם לי-אן.

השמלה המושלמת לשישי בבוקר ! שמלת לי אן צילום העין השלישית
שמלת לי אן. צילום: העין השלישית

אז נכון שהקורונה המעצבנת הזו הביאה למצב שעכשיו אין לנו הרבה אפשרויות לטייל בכיף שלנו בטיילת בתל אביב, לצאת למסיבה על גג של חברים או אפילו להסתובב ולשתות שייק פרי טעים וטבעי אבל זה לא אומר שאי אפשר להתכונן לימים הבאים שעוד יבוא במהרה, לתכנן ללבוש את השמלה, להתאים לה נעליים ושרשראות ולתלות אותה על קולב ליד הדלת (קצת עפנו אה...?)

אנחנו מודיעות רשמית ביום שיודיעו בחדשות שתם ונחתם ונגמר והסתיים בשעה טובה הסגר הזה, ושמעכשיו אפשר לצאת ולהסתובב בחופשיות ברחובות, אנחנו נשלוף מהארון את השמלה הפרחונית והאוורירית של העין השלישית (או פשוט נוריד אותה מהקולב ליד הדלת...) ונצא לכבוש את העיר. בהתחייבות.

אנחנו התלהבנו מהצבע התכלת הנעים והרגוע שמתאים לנו להרבה פריטים אחרים שיש לנו בארון, אבל השמלה הספציפית הזו בדגם לי-אן מגיעה בעוד שלושה צבעים רגועים ונעימים- שמלה בצבע ירוק בהיר, שמלה בצבע ורוד בהיר ושמלה בצבע שמנת, שלושתם עם הדפס פרחוני וגזרה מחמיאה ובד סופר נעים אוורירי וקליל. התאהבנו כבר אמרנו? המחיר נכון לעכשיו על השמלה הזו הוא אטרקטיבי במיוחד וסביר להניח שבקרוב יהיו מבצעים אז שווה לעקוב.

אין ספק שזו תהיה אחת הרכישות הכי כדאיות לקיץ הקרוב, שמלה שנראית מושלם עם סנדלים בסיבוב בטיילת של חוף הים או עם נעלי עקב בדרך לאירוע משפחתי - השמלה הזו פשוט עושה טוב על לב וכמובן טוב על הגוף. אז אפשר גבר לסיים את השטויות האלה של לסגור אותנו בבתים? יש לנו שמלה ללבוש!

את השמלה תוכלו למצוא באתר של העין השלישית עם הנחה ממש שווה של 20% הנחה על כל הקולקציה החדשה.

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן