ארבע הצעות למתנות ייחודיות, מיוחדות ושימושיות לראש השנה שיגרמו למי שמקבל אותן לחייך!

קניית מתנות לפני ראש השנה כבר הפכה למסורת ולמרות שאין מצווה לקנות מתנה לחג (אגב, בעדה החרדית נהוג לרכוש תכשיטים יוקרתיים בשלושת הרגלים!) זה כבר מזמן הפך למנהג, ואנחנו בעד. כמובן שיותר קל לשוטט ברחבי הרשת ולמצוא רעיונות למתנות ולהזמין און ליין ואנחנו פה בכדי להקל עליכם את החיפוש עם ארבע מתנות שמצאנו כל אחת מהן ייחודית ומיוחדת ואם אין לכם למי לתת אותה- תרכשו אותה עבור עצמכם!

סבונים עבודת יד של 'יוצרים חוויות' :

קרן מייצרת סבונים בעבודת יד ואף מעבירה סדנאות לילדים ולמבוגרים על הכנת סבונים מיוחדים. לכבוד החג היא ייצרה מארזים מיוחדים של שני סבונים- אחד בצורת תפוח ירוק/אדום והשני הינו חלת דבש. עלות המארז 50 ש"ח. אפשר גם לבחור סבון אחד במארז בעלות של 30 ש"ח. הסבונים ארוזים בשקית אורגנזה חגיגית כך שאפשר להשתמש בהם או לתלות אותם לקישוט.  לרכישה: 052-390-9139 או חפשו בפייסבוק 'יוצרים חוויות עם קרן רוטר'

צילום קרן כלב רוטר
צילום קרן כלב רוטר
צילום קרן כלב רוטר
צילום קרן כלב רוטר

נרות ריחניים ויוקרתיים:

נרות היוקרה מבית 'וולוספא' סוגרים לכם כמה פניות- הם מגיעים בקופסא מהודרת שנוח לקחת ממקום למקום, מכסה ששומר על הנר ומאפשר לכבות ולהדליק לפי החשק, קיים מבחר רחב של ריחות כך שכל אחד יוכל למצוא את הריח אליו הוא מתחבר, ומכיוון שהם מכילים כמות גדולה של שמן קוקוס אפשר להשתמש בהם לעיסוי תוך כדי בערה ריחנית ואיטית של הנר. המחיר משתנה בהתאם לסוג הנר שתבחרו. את הנרות אפשר להשיג באתר של מישל שואורום או בחנות הדגל בדיזינגוף 262 תל אביב.

נרות וולוספא של מישל שואורום
נרות וולוספא של מישל שואורום
נרות וולוספא של מישל שואורום
נרות וולוספא של מישל שואורום

מחברות השראה של עידית אלה ערגס:

עידית היא מאמנת לנשים ובני נוער ומסייעת להם לצאת ממצבים של משברים. היא אישה מרתקת בעלת ניסיון חיים לא פשוט אשר הפכה את המשבר האישי שלה להרצאות, הדרכות, ספר ילדים וגם מחברות השראה. המחברות הן תזכורת מעולה לכל אחת בכל גיל.

מחברת "מאמינה בעצמי" – מחברת ספירלה עם שורות . דף העצמה בעמוד הראשון . עלות 25 ₪

מחברת 'QUEEN'- מחברת ספירלה עם שורות. דף העצמה בעמוד הראשון. עלות 25 ₪.

מחברת "אני בפוקוס" – מחברת ניהול זמן, תכנון חודשי, הכרת תודה, העצמה והשראה עם דף לכל יום במהלך שנה שלמה. עלות 50 ₪

לרכישה

אני בפוקוס- מחברת השראה של עידית אלה ערגס
אני בפוקוס- מחברת השראה של עידית אלה ערגס

 

כדים מתוקים של 'זכוכית ירושלים':

כדי חרס בצורה של כוורת דבורים עם עיטורי זכוכית של דבש נוזל ודבורים עם או בלי מכסה. מתוק מקורי ושימושי בעלות של 500 ש"ח לכד חרס ללא מכסה ו550 ש"ח לכד חרס עם מכסה. על היצירה הייחודית ועל שאר היצירות אחראית האמנית והמעצבת מרי דוב שמתמחה בציור על זכוכית, יציקות עבודה קרה ועבודה עם מבער ופיתחה גישה חדשנית ומקורית לעיצוב הזכוכית שאפשר לראות ביצירות שלה. חפשו בפייסבוק Jerusalem glass

תמונה מתוך הפייסבוק של Jerusalem glass
תמונה מתוך הפייסבוק של Jerusalem glass

מקוות שעזרנו לכם לפחות עם מתנה אחת, אם לא, שוטטו פה באתר בטוח תמצאו כמה המלצות משתלמות למתנות לחג ובכלל!

צוות TRYILE

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן