ספריי גוף אביבי BLUE HAVEN של קרליין - הניחוח האביבי המושלם

מאז ההריונות שלי (ועברו כבר כמה שנים טובות) אני לא יכולה להשתמש בבשמים. גם אם אני מריחה על מישהי בושם עם ריח ממש טוב, אני לא מצליחה לשים אותו עליי כי הוא עושה לי בחילה.

הבת שלי, ככל שהיא מתבגרת, אוהבת בשמים וקרמים ריחניים ויש לה יותר מוצרים מאשר בסניף הסופרפארם הקרוב לביתכם. אז כשהיא התחילה להתיז מעט מהבשמים העדינים שלה פתאום נהיה לי קצת חשק למשהו עדין ומתקתק אבל לא בטוח בושם.

אז קרמים יש לי הרבה בעיקר קרם ידיים שהוא פריט חובה אצלי בתיק וגם קרם נגד עור יבש מאוד שהוא טיפול מעולה בחורף ובקיץ. אבל אני פחות אוהבת קרמים ריחניים וגם לא בוחרת אותם לפי הניחוח אלא בעיקר כי הוא טוב לעור ועושה את העבודה.

בשבוע האחרון חיפשתי וחיפשתי משהו באמצע ומצאתי את עצמי מרחרחת כל קרם וכל בושם וכל מה שמשפריץ ניחוחות בבית המרקחת ליד הבית ואז מצאתי אותו (למרות שאני בהלם שהצלחתי להריח בכלל אחרי כל כך הרבה בדיקות של מוצרים שונים עם ריחות שונים) - הריח המושלם.

המוצר הוא סוג של תרסיס בישום לגוף בניחוח אביבי ומרענן. הוא עדין מספיק בשביל לא להריח כמו בושם ולהידבק אלייך לאורך כל היום, אבל מספיק עוצמתי בשביל שיהיה לך ניחוח עדין ומתקתק לאורך היום. הוא אמנם לא מחזיק כל היום ומתנדף אחרי כמה שעות אבל אם לוקחים אותו בתיק אז אפשר לרסס מדי פעם באוויר ולהיכנס לתוך ענן ריחני ואביבי שידבק בכן.

ספריי גוף אביבי BLUE HAVEN של קרליין. תמונה מתוך האתר של סופר פארם
מתוך האתר של הסופרפארם

המוצר המדובר והמומלץ הוא ספריי גוף BLUE HAVEN של קרליין, אותו אני קונה ב39.90 ₪ בסופרפארם. הריח מוגדר כניחוח הדרים ירוק וכוכב אניס עם נגיעות של פרחי יסמין על בסיס מאסק ואמבר או לסיכום- ניחוח אביבי.

ספריי גוף כחול אביבי BLUE HAVEN של קרליין. תמונה מתוך האתר של סופר פארם
מתוך האתר של הסופרפארם

 

 

ספריי גוף ורוד אביבי BLUE HAVEN של קרליין. תמונה מתוך האתר של סופר פארם
הניחוח השני בסדרה. מתוך אתר הסופרפארם

אם אתן כן אוהבות קרמים ריחניים אז תשמחו לדעת שקיים מוצר משלים שהוא קרם גוף באותו ריח נהדר. הוא מכיל חמאת שיאה וויטמינים ולא מכיל פראבנים. הוא משאיר את העור נעים ורך והאמת היא שהריח שלו מחזיק מעמד יותר מאשר הריח של ספריי הגוף אבל אני אישית אוהבת את הספריי- העדפה אישית לגמרי.

עוד כמה פרטים שכדאי לדעת על המוצר:

  1. הוא לא נוסה על בעלי חיים שזה כמובן יתרון משמעותי ונקודות זכות לקרליין
  2. לא צריך להתיז צמוד לגוף אלא במרחק של כעשרים סנטימטרים ואפשר גם להשפריץ למרחב החדר ואז לצעוד לתוך ענן ריחני
  3. המחיר שלו 39.90 והוא מחזיק מעמד להרבה זמן (יותר מהקרם)

אם אתן כמוני לא אוהבות בשמים אבל בא לכן להריח אביבי - זה המוצר עבורכן

שלכן,

חן

 

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן