SIMPLE סדרת הקרמים לעור יבש

לכל אחת ולכל אחד מאיתנו יש לפחות מוצר קוסמטיקה אחד בארון. גם אם את לא מאלה שאוהבות להימרח בהמון קרמים, להתקלח עם כמה סוגי שמפואים להשתמש במסכות שונות לשיער, עדיין סביר להניח שיש לך קרם אחד שאת אוהבת להשתמש בו ואפילו קונה כמה ממנו כשיש מבצע.

אם את לא בטוחה איזה קרם את חייבת שיהיה לך (מבחינתנו זה יותר מקרם אחד וכמובן שיש לנו גם לא מעט קרמים להמליץ עליהם) אז קבלי המלצה כנה ואמיתית- רכשי לעצמך קרם לחות. אבל לא סתם קרם לחות, הקפידי שהוא יהיה קרם לחות איכותי וטוב כזה שיתאים גם לסוג העור שלך וגם למצב העור שלך ואל תתפתי למבצעים ולמחירים נמוכים.

קרם לחות לדעתנו צריך להיות מוצר בסיסי אצל כל אחת (ואחד). הוא מטפח את העור ושומר עליו חלק בריא ורענן, הוא מזרז את בניית תאי הקולגן ואלסטין והוא משמר את המצב כך שהוא בעצם מסייע בהאטת תהליך ההזדקנות ושמירה על עור בריא ומראה רענן.

מי לא רוצה עור בריא ומראה רענן?

השוק מלא בקרמים שונים שרובם מתאימים לעור שמן ומעורב או מתאימים לעור רגיל עד שמן או מתאימים לעור רגיל עד יבש. אבל מה עושה מי שיש לה עור יבש במיוחד? באיזה קרם כדאי לה להשתמש? לרוב לא ניתן למצוא קרמים ממש טובים המיועדים לעור יבש במיוחד שעושים את העבודה, אבל צריך לדעת את מה לחפש.

החוכמה בקרמים למיניהם היא כמו שכבר ציינו להתאים את סוג הקרם לסוג העור וגם למצב שלו ולא רק לרכוש קרם כי שמעת מחברות שהוא טוב. בחיפוש אחר קרם לחות לפנים שמתאים לעור יבש במיוחד (יש מצב שאנחנו לא שותות מספיק מים והגיע הזמן להשקיע גם בעניין הזה...) מצאנו את סדרת הקרמים במרקם ג'ל 'Kind to skin' של המותג SIMPLE. למותג מספר סדרות של קרמים לפנים והסדרה הזו פתוחה במיוחד ומתאימה במיוחד לעור יבש וחסר לחות. הקרמים בסדרה מחולקים לשלושה סוגים של קרמים שונים כאשר החלוקה שלהם נעשית לפי סוג העור ולפי המצב הנוכחי שלו כי מצב נוכחי יכול להשתנות כאשר מקפידים על טיפוח יום יומי של העור.

שלושת הקרמים בסדרה מעניקים לחות ברמה המתאימה ומשאירים את העור רך ורענן.

המרקם סופר קליל ומחזיק כ-12 שעות. הקרם מכיל תערובת ייחודית של רכיבים עדינים, מולטי ויטמינים ומים מטוהרים. מתאים לכל סוגי העור, גם לעור רגיש במיוחד.

SIMPLE סדרת הקרמים לעור יבש קרם מסדרת סימפל. צילום מאתר סופר פארם
קרם מסדרת SIMPLE. צילום מאתר סופר פארם

הקרם מיועד לעור יבש במיוחד ומסייע בריכוך שלו ומחזיק כ-12 שעות. גם הקרם הזה מכיל תערובת ייחודית של רכיבים עדינים, מולטי ויטמינים ומים מטוהרים. מתאים לכל סוגי העור, גם לעור רגיש במיוחד.

SIMPLE סדרת הקרמים לעור יבש, קרם לעור יבש במיוחד מסדרת סימפל. צילום מאתר סופר פארם
SIMPLE סדרת הקרמים לעור יבש. צילום מאתר סופר פארם

בעונה שבה הכל פורח מה שמוביל להתקפי אלרגיה והשמש המתחזקת שמייבשת את העור חשוב להחזיק קרם אחד לפחות של חברת SIMPLE בהישג יד.

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן