Home Workshop לעצב את הבית בצורה מקורית עם פריטים שאין לאף אחד אחר

אין דבר יותר מבאס מאשר להיכנס לבית של חברים או של בני משפחה ולראות את אותה הספה, אותו השטיח ואותה התמונה כמו אצלכם בבית. כשכולם קונים באותו המקום או באותה הרשת, גם הבתים נראים אותו הדבר ולא משנה אם הם בתל אביב, חיפה או ראשון לציון.
פינת עבודה צילום הילה עידו

 

ככה לפחות אנחנו חשבנו עד שנתקלנו ב - "Home Workshop" שנוסד בשנת 2012 על ידי נאוה שמאי, מעצבת ואמנית ישראלית.
הכל התחיל מסטודיו קטן שסיפק למעצבים ולאדריכלים פתרונות יצירתיים ומותאמים פרטנית לבתים וחללים חדשים שנבנו או שופצו. עם השנים הסטודיו גדל וצמח וכיום מייצרים בו בעבודת יד פריטים מפלדה, אבן ומתכת במגוון רחב של גימורים ועיצובים מקוריים.
פינה בסלון צילום הילה עידו
פילוסופיית העיצוב של HomeWorkshop היא שהבית שלכם הוא הוא כמו הסטודיו האישי - מרחב ליצירה וחופש. כך שאתם מחליטים איך יראה הפריט הסופי והתוצאה הסופית היא פריט ייחודי ומקורי שאין לאף אחד אחר.
בסטודיו נאוה שמאי עובדת עם אומנים ישראלים ופלסטינאים ויחד הם מעצבים פריטים בעבודת יד בעלי יופי נצחי. מי היה מאמין שהיום עוד מוקירים את מלאכת היד ואת המסורת העומדת מאחוריה? עבורינו זה יתרון גדול כי כל הפריטים המעוצבים מגיעים עם סיפור מאחוריהם וזה בהחלט מוסיף עניין וצבע לכל יצירה.
בחנות שנמצאת בתל אביב ובאתר האינטרנט ניתן למצוא שלל פריטים בסגנון מינימליסטי, מונוכרומאטי בצבעי שחור על כל גווניו עם נגיעות של קלות של צבע, עבודות ברזל, אבן ומתכת ושילוב של בדים איכותיים וחומרים טבעוניים וידידותיים לסביבה.
יחידת איחסון צילום הילה עידו
בסטודיו הכל נוצר בראש ובראשונה מתוך אהבה גדולה לעיצוב ואסתטיקה וכמענה על הצורך שהגיע מהלקוחות הרבים לאורך השנים.
לפרטים נוספים על המעצבים ועל החנות,
כנסו לאתר: https://homeworkshop-design.com
פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן