שרשראות הלב של הדס שלום

בהתחלה כשנתקלנו בתמונות של הלבבות של הדס שלום חשבנו שמדובר בעוגיות בצורת לבבות או בסוכריות צבעוניות לבביות ואפילו קצת התבאסנו כשגילינו שאנחנו טועות. אבל האמת שמה שהדס עושה עם כל הלבבות האלה אמנם לא אכיל אבל לא פחות מוצלח.

הדס שלום מעצבת ויוצרת תכשיטים העשויים בעבודת יד מקרמיקה ופורצלן ובזכות הלבבות המדליקים שלה מצאנו אותה. שיטוט קצר (טוב נו על מי אנחנו עובדות? שיטוט ארוך למדי) בפייסבוק ובאתר שלה גילה לנו עולם שלם של תכשיטים! כל התכשיטים שהדס מעצבת ומייצרת בעצמה כולם עשויים מהחומרים הבאים- חמר ופורצלן. אתם אולי מכירים את החומרים האלה מעולם הכלים והכדרות אובניים וכלים עדינים לאוכל, כלי הגשה וכלים לקישוט אבל הדס לקחה את החומרים הנעימים והנוחים לעבודה האלה והחליטה שהיא משתמשת בהם בכדי לייצר תכשיטים מיוחדים במינם. ובהחלט הצליח לה.

כל התכשיטים של הדס מעוצבים בעבודת יד שלה בעיצוב האישי שלה, לב לב, פריט פריט בכזו פשטות, בקווים עדינים ונקיים. בן רגע נדלקנו על השרשראות שלה, בעיקר על השרשראות הדקות עם התליון בצורת הלב הכל כך מיוחדות שהיא מעצבת והן כבר לגמרי לגמרי מזוהות איתה. (ממש כמו הלב של הדס הול שמזוהה איתה!)

שרשראות הלב של הדס שלום, שרשרת אות בשילוב כנפיים. צילום יחסי ציבור
שרשרת אות בשילוב כנפיים. צילום: יח"צ

לענוד שרשרת עם תליון שעשוי מקרמיקה? מפורצלן? באמת? זה לא שביר?

כן, באמת! ולא, זה לא שביר!

התכשיטים שהדס שלום מעצבת הם בגודל מתאים לתליון, הם פרקטיים לענידה על שרשרת ולא כבדים על הצוואר וגם נעימים למגע על העור. השרשרת עצמה עליה תלוי התליון עשויה מחומרים שונים ומתאימה לתליון בגודל ובצבע. אין צורך לדאוג שהשרשרת לא תתאים או שהפריט יישבר- פשוט שמרו עליו כמו כל שרשרת מעוצבת מיוחדת שרכשתן.

שרשראות הלב של הדס שלום. צילום יחסי ציבור
שרשראות הלב של הדס. צילום: יחסי ציבור

כל הפריטים שהדס שלום מעצבת מייצרת (כמה כיף לייצר כל היום לבבות בגדלים שונים ובצבעוניות כזו! גם אנחנו רוצות לפזר לבבות ואהבה!) נעשים בעבודת יד ונשרפים בתנור מיוחד לא פעם אחת וגם לא פעמיים אלא שלוש פעמים מה שמקנה להם חוזק ואריכות ימים. לאחר מכן, כל אחד מהתליונים נצבעים בגלזורה מיוחדת נטולת עופרת בגוונים עדינים ורכים כאלה שמתאימים לעיצובים של הדס. נכון שהיא מייצרת עוד צורות אבל הלב שלה כאמור כבר מזוהה איתה ואנחנו התאהבנו בלבבות... תוספת טאצ' מעודן ולא מתאמץ - בדיוק נקודת הצבע שהינו זקוקות לה.

שרשראות הלב של הדס שלום. צילום יחסי ציבור
שרשראות הלב של הדס. צילום: יחסי ציבור

המלצה שלנו, עקבו אחרי המוצרים של הדס שלום בפייסבוק שלה ובקרו באתר שלה (ותתחדשו בשרשרת לב!!)

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן