"מנציחות את מאיה" מיזם חברתי וסביבתי להצלת נשים מאלימות

האמת היא שלא ידעתי בכלל שהמיזם הזה קיים וחבל. אבל עכשיו שאני יודעת אני באמת אעשה ככל שביכולתי בכדי לקדם אותו ולפרסם אותו בכדי שיגיע לכמה שיותר אנשים. השם לא אמר לי כלום, והפרסום הממומן קפץ לי וכמעט והתעלמתי אבל אז נתקלתי במשפט "מנציחות את מאיה" ועצרתי לקרוא ומזל שעשיתי כך.

KITEPRIDE הוא מיזם שחבל שהוא קיים אבל טוב שהוא קיים וכולנו צריכים וצריכות להכיר אותו. הוא מספק עבודות לניצולים וניצולות של סחר בבני אדם, נפגעות אלימות כנגד נשים ונשים שיצאו ממעגל הזנות. אותם אנשים ונשים הופכים לעובדים מן המניין שיוצרים ומייצרים תיקים מחומרים ממוחזרים כאשר ההכנסות ממכירת התיקים עוברת לטיפול בהם ובעוד אנשים כמותם. מיזם חברתי, אנושי וגם סביבתי.

לרגל יום המאבק לאלימות נגד נשים החליטו נשות המיזם להקים פרויקט תיקים חדשים שנקרא "מנציחות את מאיה". על שם מאיה ווישניאק שנרצחה באכזריות על ידי בן זוגה לפני פחות משנה. וכך הן כותבות על המיזם:

"עוד לא עברה שנה מאז שמאיה נרצחה על ידי בן זוגה ונשבר לנו הלב מאיה הייתה נפש טהורה, מאיירת מוכשרת ומלאת אהבה שכתבה והתחייבה לעצמה לפני כמה שנים: ״תמיד אנסה לשנות דברים לטובה, אפילו אם זה הדבר הקטן ביותר. תמיד אשאף ליותר, כי אני יודעת שאני יכולה".

בהשראת מאיה יצרנו קולקציית קפסולה ייחודית המשלבת את איוריה המרגשים והחודרים של מאיה ווישניאק ז״ל על גבי התיקים החברתיים של KitePride.

 

התיקים מתוך 'מנציחות את מאיה' מהפייסבוק של KITEPRIDE

 

התיקים מתוך 'מנציחות את מאיה' מהפייסבוק של KITEPRIDE

 

התיקים מתוך 'מנציחות את מאיה' מהפייסבוק של KITEPRIDE
כל פריט בקולקציה אותו תבחרו לרכוש יאפשר למיזם להמשיך ולהעניק תעסוקה משקמת לא.נשים שורדות זנות וסחר בבני אדם בנוסף על כל קנייה תועבר תרומה של 15% לעמותת ל.א. לאלימות נגד נשים. העמותה מפעילה מקלטים ברחבי הארץ לנשים שחוו אלימות במשפחה, מנהלת קווי סיוע לנשים הפועלים 24/7 וכן פועלת בתחום החינוכי ובתחום המשפטי.
אם אתן חוששות - התקשרו עכשיו! 1800-353-300
בואו לא נהיה אדישים יותר, בואו לקחת חלק ברצון של מאיה ז"ל לשנות דברים לטובה, לקחת חלק במאבק וליצר יחד אימפקט ענק ולייצר שינוי.תוכלו לקבל פרטים נוספים ולצפות בקולקציה התיקים, כאן!
הפעילות הזו היא רק דוגמא אחת לנפלאות המיזם המיוחד הזה ולאימפקט החזק שהוא מייצר. וכל אחד וכל אחת מאיתנו שרוכשים מאיתם תיק מצטרפים לאימפקט הזה ומסייעים לעוד בן אדם או בת אדם לצאת מעבדות לחירות- ממש כך, ומאפשרים להם הזדמנות לשיקום מלא ומוצלח.
אני תמיד אומרת שיש דברים שעבורנו הם ממש בקטנה- לאסוף עוד קופסת שימורים, לשים בשקית את הבגדים שכבר קטנים על הילדים שלנו - אבל בשביל מישנמצא בצד המקבל זהו עולם ומלואו, זו הזדמנות לארוחת ערב, אפשרות להלביש את הילדים בבגדים חמים. במקרה של המיזם, זו רכישת תיק יפה, איכותי ואופנתי וגם תרומה לסביבה ולקהילה ולאנשים.
לצפיה במוצרים נוספים של המיזם, לחצו כאן!
שלכם,חן
פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן