ים של פרחים - להכניס את ניחוחות פרובאנס הביתה

כשאני טסה לחו"ל אני מעדיפה לטוס לאירופה, טיסה קצרה וכבר אני בעולם אחר לגמרי - היסטוריה, תרבות, ארכיטקטורה, קולינריה ונופים משגעים שגורמים לי לחזור אליה שוב ושוב. בכל חופשה בחו"ל אני אוהבת לטייל בשווקים ולראות את הסחורה הטריה, לשמוע את המוכרים צועקים, להריח את הפרחים וליהנות מהרעש וההמולה. אני רק מחכה שהקורונה תחלוף והטיסות והטיולים יתחדשו, כי את היעד הבא שלי אני כבר בחרתי - פרובאנס, בצרפת.
אבל עד שאנחת בצרפת, אני מוצאת לעצמי דרכים יצירתיות להרגיש בחו"ל,אני צופה בסדרות צרפתיות כמו The Hook-up plan או אמילי בפריז. מרגישה כאילו אני מתהלכת ברחובות העיר, לובשת את הבגדים, שותה את היין ודוברת את השפה - כרגע זה הכי קרוב לחו"ל שיש לפחות עבורי. לשמחתי הרבה, גיליתי ברחובות את "ים של פרחים" חנות פרחים קטנה ובעלת ניחוח צרפתי.
כניסה ירוקה לחנות ים של פרחים, צילום ים נקב
כניסה ירוקה לחנות ים של פרחים, צילום ים נקב
את הייחודיות של החנות תוכלו לזהות מרחוק, כי הכניסה לחנות עמוסה בצמחים ירוקים, פרחים צבעונים וסוקולנטים בצורות ובגדלים שונים. ואין ספק שללכת ברחוב ולראות ירוק בעיניים, זו הרגשה שמרוממת את הלב. כל מי שרואה, מתרגש, מסתקרן ואם הוא לא נכנס אליה, הוא בטוח מתעכב ובוהה בחלון הראווה לכמה דקות של אושר.
כשנכנסתי לים של פרחים בפעם הראשונה, הרגשתי שאני בצרפת וליתר דיוק בפרובאנס הציורית. שטיח מעוטר קיבל את פני, מימיני ומשמאלי עציצים, כדים, פרחים, אגרטלים ובקבוקי יין מסודרים על מדפים וארוניות בצורה מזמינה ונעימה שלרגע משכיחה את כל ההמולה שיש בחוץ. החנות מנוהלת על ידי ים ואמא שלו, והם תמיד סבלניים, אדיבים ויודעים להתאים את סוג הפרח או העציץ לדרישות הלקוח.
מבחר עצום של פרחים בתוך החנות, צילום ים נקב
מבחר עצום של פרחים בתוך החנות, צילום ים נקב
יום אחד החלטתי שאני רוצה להכניס קצת חיים וצבע הביתה וכמובן שהלכתי אל ים. כמישהי שהצליחה להרוג סוקולנט, כן כן יש כאלה ואני אחת מהם. הגעתי לחנות וביקשתי מים שיתאים לי צמח שיחיה הרבה זמן ולא ימות אחרי 3 שבועות.
ים המליץ לי על צמח הפוטוס, והוסיף בהומור שעדיין לא שמע על מישהו שהצליח להרוג את הצמח הזה. כמובן שקניתי, כי אם ים ממליץ הוא יודע על מה הוא מדבר והוספתי עם עציץ מקש קלוע. תאמינו או לא, ים צדק. הפוטוס שקניתי אצלו מחזיק אצלי, מתפתח ובעיקר לא מת!. עבורי זה ניצחון גדול.
צמח פוטוס שלא הרגתי! צילום ליבי ברגמן
צמח פוטוס שלא הרגתי! צילום ליבי ברגמן
כמובן שחזרתי אל ים שוב ושוב, כשקניתי לבת שלי זר ליום ההולדת וכשקניתי לגיסתי כלי מעוטר מחרס עם סוקולנטים לקשט את הבית החדש שאליו עברה. כמובן שהזר והסוקולנטים זכו להתלהבות רבה.
זר ליום הולדת או בת מצווה, צילום ליבי ברגמן
זר ליום הולדת או בת מצווה, צילום ליבי ברגמן
החנות ים של פרחים מציעה למכירה זרי פרחים מוכנים מראש, זרים בהתאמה אישית, צמחים מטפסים, עציצים, סוקולנטים, עדניות, נרות, כלי נוי ואגרטלים. ואם אתם חוגגים יום הולדת תוכלו למצוא שם גם זרים לראש, בלונים, כרטיסי ברכות ואפילו יינות ושוקולדים.
החנות נמצאת ברחוב הרצל 185, ברחובות.
אתר אינטרנט - https://www.yamflowers.co.il/
שלכם,

ליבי

כלי נוי ועציצים, צילום ים נקב
כלי נוי ועציצים, צילום ים נקב
זר פרחים לשבת או סתם כי בא לנו צילום ים נקב
זר פרחים לשבת או סתם כי בא לנו צילום ים נקב
פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן