סדרת הטיפוח של אוליב - טיפוח לא צריך להיות יקר!

את סדרת המוצרים הבאים גילינו, תאמינו או לא- במרכולית של קיבוץ! זה סיפור אמיתי. אנחנו לא עובדות עליכם! יצא לנו לנסוע דרומה לטיול משפחתי ובמקום מלון התקבלה ההחלטה להתארח בבית הארחה של קיבוץ. יש אחלה חדרים (ברמה של מלון שלושה כוכבים), חצר עם דשא ירוק, חיות משק, ארוחת בוקר ישראלית בחד אוכל ובריכה. אחלה נופש תאמינו לנו.

נכנסו למרכולית (ככה הם קוראים למכולת בקיבוץ) בכדי לקנות מים, חטיפים וגם קרם הגנה ועוד כמה דברים שפתאום מגלים ומחליטים לרכוש- ואז ראינו את המוצרים של אוליב.

בהתחלה גם אנחנו הינו סקפטיים, הרי אם זה נמכר במרכולית אז זו בטח לא איכות גבוהה במיוחד. אבל אז מישהי מהקיבוץ סיפרה לנו שאלו מוצרים מעולים שהרעיון שלהם הוא למכור במחירים נמוכים ואטרקטיביים והם נמכרים מהיצרן יששירות למכולות, מרכוליות וחנויות בוטיק קטנות. אז הבנו שהמיקום בו מצאנו את המוצר לא אומר שלא מדובר בסדרת טיפוח איכותית וטובה, זה פשוט אומר שלא צריך לשלם המון כסף בשביל לטפח את עצמך.

ואם זה גם לטפח את עצמנו וגם לא לשלם הרבה עבור זה אנחנו לגמרי בעד. סדרת מוצרי הטיפוח של אוליב מכילה לא מעט מוצרים, אבל בואו נתרכז בשני המוצרים המובילים שלה - קרם גוף וקרם לשיער.

אלו "מוצרי הדגל" של החברה שכשתקנו והם יגמרו לכם ממש מהר אז אנחנו מראש ממליצות לקנות שניים מכל מוצר שתחליטו לרכוש במיוחד כי המחיר מעולה וכי הם לא נמכרים בכל מקום וחבל שתתבאסו שלא רכשתם עוד.

קרם הגוף- הקרם גוף מתאים לכל איבר בגוף ממש כך!  הוא מתאים לפנים, לידיים, אפילו לכפות הרגליים. לקרם יש ריח מעלף, הוא נמרח בקלות ונספג במהירות והכי חשוב משאיר את העור נעים ורך עם ריח חלש אך נעים ביותר. ניסינו אותו אחרי המקלחת ומרחנו אותו על כל הגוף - והרגשה פשוט היתה מדהימה!

סדרת הטיפוח של אוליב - טיפוח לא צריך להיות יקר. קרם גוף של אוליב. צילום: יחסי ציבור
קרם גוף של אוליב. צילום: יחסי ציבור

קרם לחות לשיער-  לפני שניסינו את השמפו ואת המרכך (כי ברור לכם שגם אותם ניסינו ) אז המוצר השני שממש התאהבו בו הוא ניסינו הקרם לשיער. הוא עדין ולא שמנוני ואחרי השימוש בו השיער היה רך, נעים וכמובן הדיף ריח מטריף.

קרם לחות לשיער של אוליב. צילום: יחסי ציבור
קרם לחות לשיער של אוליב. צילום: יחסי ציבור

יש כמה בונוסים למוצרים של אוליב:

הראשון, הוא המחיר הזול יחסית למוצרי טיפוח אחרים- וזו בדיוק הסיבה שתמצאו את סדרת המוצרים במרכוליות, מיני מרקט שכונתי וחנויות כל בו למיניהן. המחיר מאפשר לרכוש את כל מוצרי הסדרה כולל סבון ומרכך ושמפו, קרם ידיים ובכלל כל מה שהם מציעים לא צריך להתלבט.

הבונוס השני הוא כמובן הכמות - הכמות גדולה ובהחלט שווה את המחיר. הבקבוקים גדולים יחסית לבקבוקים של חברות אחרות, מגיעים עם פקק לחיץ ונוח לשימוש ומחזיקים מעמד לאורך זמן רב.

אם אין לכם מרכולית או מכולת קרובה, תשמחו לגלות שניתן למצוא את רוב מוצרי המותג בחנויות הפארם השונות ברשת.

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן