"הסרטן שהחלים ממני" - הרצאה מפתיעה לרגל חודש המודעות לסרטן השד

אין אחת שלא חוותה את זה. תקופה ארוכה של דייטים כושלים ואובדן תקווה למציאת אהבת אמת כמו בסרטים של דיסני. התסכול, הייאוש, הפחדים, החששות עד שמגיע הרגע שבו זה קורה.

יש קליק בהודעה, יש שיחת טלפון מוצלחת, יש תאריך לדייט, יש מבט שמצטלב ולב שמתחיל לפעום בהתרגשות שחשבת שאף פעם לא תחווי שוב. זה קרה לי כשפגשתי את בעלי, זה קרה לחברה שלי דנה כשהכירה את ג'וש.

דנה והפרינס צ'רמינג - ג'וש. צילום אלבום פרטי
דנה והפרינס צ'רמינג - ג'וש. צילום אלבום פרטי

אלא שלדנה וג'וש יש סיפור מיוחד להיכרות שלהם, כי מהר מאוד נוספה למערכת היחסים שלהם צלע שלישית - מחלת הסרטן.

שבועיים אל תוך ההיכרות ביניהם, לקראת דייט נוסף, במהלך בדיקה עצמית שגרתית בזמן המקלחת, דנה הרגישה גוש בשד. היא החליטה לא להילחץ, בכל זאת שישי בערב ורק ביום ראשון תוכל לקבל הפנייה לבדיקות.

אבל מעשים לחוד ורגשות לחוד - דנה נלחצה, מאוד נלחצה! איך היא תספר לג'וש שיש לה גוש בשד? מתי היא תספר לו? האם לסיפור האהבה שלהם יהיו סוף מהסוג של הם חיו ביחד והיו הפי אבר אפטר או שהוא יגנז?.

דנה החליטה לא לשמור בבטן ושיתפה את הגילוי עם ג'וש. הוא הפתיע ובניגוד לעל הציפיות והחששות אמר "הינני כאן". אמנם לא מדובר בציטוט המדויק, אבל הוא הבהיר לדנה טוב מאוד שהוא לא מתכוון להשאיר אותה לבד במאבק הזה.

דנה וינקור בלוך במהלך טיפולי הכימותרפיה. מתוך אלבום פרטי
דנה וינקור בלוך במהלך טיפולי הכימותרפיה. מתוך אלבום פרטי

ואכן, הם יצאו למאבק. לאורך כל תקופת התמודדות עם גילוי מחלת הסרטן, עם הניתוחים, עם הכימוטרפיה, עם נשירת השיער, עם ההחלמה דנה וג'וש נשארו חזקים. איך הם עשו את זה? בעזרת הומור ואופטימיות שלא נגמרת.

דנה, אמא ל- 4 ילדים בוגרים, הבינה שהיא כאן להישאר ומי שנדבק במי זה לא היא שנדבקה בסרטן אלא הוא נדבק ממנה והוא זה שצריך להחלים ממנה ו"ממחלת האופטימיות, השמחה והתקווה שלה".

לכל אורך הטיפולים דנה השתמשה בהומור, צחוק ובדיחות הדעת כדי להפוך את "גזרת הגורל" לאנקדוטה משעשעת שתהפוך לחלק קטן מסיפור חייה המעניין. מאוד מעניין.

דנה חוגגת את טיפול הכימותרפיה האחרון שלה. צילום מתוך אלבום פרטי
דנה חוגגת את טיפול הכימותרפיה האחרון שלה. צילום מתוך אלבום פרטי

לאחר ההחלמה החליטה דנה שהיא חייבת לשתף את הדרך שעברה ולהראות לאחרים שסרטן השד הוא לא משחק ילדים אבל אפשר להתגבר עליו. היא בנתה הרצאה מצחיקה המבוססת על ממים מוכרים מסרטי קולנוע, תוכניות טלויזיה והחיים עצמם בעזרתם היא מספרת איך היא וגו'ש הצליחו להתמודד ולהתגבר על הסרטן ולמרות הכל להמשיך ולאהוב אחד את השניה.

אחד מהממים במצגת של דנה. צילום באדיבות דנה וינקור בלוך
אחד מהממים במצגת של דנה. צילום באדיבות דנה וינקור בלוך

להרצאה קוראים "הסרטן שהחלים ממני" והיא נמשכת כ - 45 דקות. אגב, אתם לא תרגישו שהזמן עובר כי פשוט לא תפסיקו לצחוק.

כן, אפשר לצחוק על הסרטן, אפשר לצחוק על הקרחת - גם זו דרך להתמודד. במצגת דנה מציגה את סיפור חייה המרתק ומעבירה מסרר לכולנו שאם יש אהבה אמיתית אפשר להתמודד עם הכל.

הסרטן לא הבין מול מי הוא מתמודד. צילום אלבום פרטי
הסרטן לא הבין מול מי הוא מתמודד. צילום אלבום פרטי

לקראת חודש המודעות לסרטן השד ולגילוי מוקדם של המחלה דנה מחפשת חברות, ארגונים ומוסדות שיאפשרו לה לספר את סיפורה ולעודד בדיקות מוקדמות כי הן מצילות חיים.

פרטים נוספים על ההרצאה של דנה תוכלו למצוא באתר שלה. אגב, אם תרצו להזמין אותה אליכם לסלון, היא יותר מתשמח. פשוט חייגו אליה, דנה וינקור בלוך 050-8341817.

גילוי מוקדם מציל חיים! זה הזמן לקבוע תור לבדיקת שד, חייגי אל:

קופת חולים מכבי 3555*

קופת חולים מאוחדת 3833*

קופת חולים לאומית 507*

קופת חולים כללית 2700*

צריכה תמיכה? תוכלי לפנות אל עמותת אחת מתשע או אל עמותת שלובות.

שרק נהיה בריאות ושמחות.

שלכן,

ליבי ברגמן

 

 

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן