סטודיו פשה - בגדים שיתאימו לכל אירוע החל מקז'ואל ועד חגיגי (ויש גם פלאס סייז!)

היה לי בוקר חופשי וקצת כסף לבזבז במסווה של לחפש שמלה לחתונה של אחי אז הגעתי מוקדם לרחוב ביאליק ברמת גן שלא היתי בו מאז הצבא, אבל הוא תמיד זכור לי כרחוב סופר מגניב לשופינג. למזלי הוא לא שינה את פניו ועדיין מלא בבתי קפה נחמדים וחנויות שוות במחירים זולים. אחרי שרכשתי כל מיני פריטים שווים נתקלתי בחנות של סטודיו פשה.

סטודיו פשה - לוגו מתוך אתר החברה

מיד נזכרתי בשופינג שהייתי עושה בימי התיכון, אז זו היתה אחת החנויות האהובות עליי. היא עברה שינוי משמעותי ושדרוג מטורף והתאימה את עצמה לתקופה. כשנכנסתי לחנות לקח לי רגע להבין שמדובר באותה החנות מאז. וואו איזה מבחר! איזה מגוון! בסוף את רב הקניות שהייתי צריכה עשיתי שם.

מבחר קולקציות שיתאימו לכל אירוע ביומן שלך:

ככה הם מפרסמים את הקולקציות שלהם והם לגמרי צודקים בעניין. החנות מסודרת לפי קולקציות כך שאפשר לבחור בגדי קז'ואל ליום יום, טרנינגים איכותיים, חליפת מכנסיים וחולצה מבד טריקו איכותי בצבעים קיציים, טייצים ומכנסיים נוחים ליום יום.

ואז יש את הקולקציה של חליפות לאירועים ולעבודה - מכנסיים וז'קטים משובצים או בצבע אחד עם גופיה מתחת, מכנסיים קצרים מחויטים, חולצות וגופיות עם כריות בכתפיים אבל עדינות שעושות גזרה עדינה וקלאסית. בקיצור העמסתי!

כל מה שלקחתי היה בול במידה וכל מה שמדדתי קניתי. וזו חוויית קניה מעולה עבור כל אחת. לא היתי צריכה מידה קטנה יותר או גדולה יותר, לא התלבטתי בצבעים כי יש אחד מכל אחד אז פשוט בחרתי את זה שהכי החמיא, והמוכרת שהיא גם סטייליסטית (שזה בכלל יתרון משמעותי בחנות שכזו ובחנויות בגדים בכלל) עזרה לי לסדר את הבגדים בצורה מדליקה ומחמיאה בלי לשכנע אותי לקנות כלום.

הקולקציות החדשות של הרשת מציעות בלייזרים, חליפות מכנסיים קצרות וארוכות, גופיות בייסיק עם תחרה ובלי תחרה בצבעים בסיסיים של לבן ושחור לשילוב מושלם בבגדי בייסיק אחרים או בחליפות, הדפסים עדינים של פרחים ונקודות בלי להעמיס על הבגד או לגנוב ממנו את ההצגה. המידות סבבה לגמרי ויש גם קולקציה שלמה של פלאס סייז בגדים לגמרי שווים ויפים במבחר מידות ובגזרות מחמיאות.

ועכשיו לשמלה!

מכיוון שאחי מתחתן בשבת בצהריים בחצר של בית בכפר חיפשתי שמלה עדינה ואביבית, פרחונית שתראה מדהים עם עקבים ותכשיטים מרשימים תסרוקת ואיפור, אבל שאוכל גם ללבוש אותה לאחר מכן ביום יום או לארוחת בוקר בבית קפה (איזה כיף שפתחו!!!) כך שכשמדדתי את זו ידעתי שהיה האחת!

 

הגזרה, המחשוף, האורך, הצבע וההדפס- הכל פשוט בול. כמובן ששלחתי הודעה לגלי הסטייליסטית הצמודה שלי לקבל אישור ואחרי שהיא אישרה עם חיוך וכמה סימני קריאה הוספתי אותה לשקית השופינג ויצאתי מרוצה להמשך יום שופינג באחד הרחובות הכי כיפיים שהכרתי ואיזה כיף שהוא נשאר כזה

סטודיו פשה - שמלה ורודה. צילום: חן קרופניק
סטודיו פשה - שמלה ורודה. צילום: חן קרופניק
סטודיו פשה - שמלה ורודה. צילום: חן קרופניק
סטודיו פשה. צילום: חן קרופניק
סטודיו פשה - שמלה ורודה. צילום: חן קרופניק
שמלה ורודה מסטודיו פשה. צילום: חן קרופניק

לרשת יש כמה סניפים ברחבי הארץ וגם אתר פעיל (חפשו בגוגל סטודיו פשה). אני אישית ממליצה לפנות לכן בוקר להסתובב ברחוב ביאליק ברמת גן לאורכו וליהנות גם מהחנות הזו ומעוד כמה קניות שוות על הדרך.

שלכן,

חן

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן