מותק של חולצה!

אם אתם כמונו אוהבות בגדים פשוטים אך נוחים, קלילים אך עם טוויסט מעוצב ומגניב אתן בטוח מכירות את העיצובים של המעצבת הדס הול תחת המותג 'מותק'. אנחנו בהחלט מכירות!

את העיצובים של הדס הול, הלא היא המעצבת של המותג המתוק שנקרא- 'מותק' אנחנו מכירות מזמן וגם אם אתן לא בטוחות שאתן מכירות ברגע שתראו את הלב האייקוני שלה תזהו מיד. מה שאנחנו הכי אוהבות בבגדים שהדס מעצבת זה בעיקר את הנוחות שלהם. הנוחות הזו נובעת מהבחירה המעולה של הדס בבדים נושמים איכותיים ונעימים שמתאימים למזג האוויר הישראלי וגם בגלל העובדה המאוד מעניינת- תחזיקו חזק- העובד שאין מידה מוגדרת לבגד. אין מידות כמו בחנויות רגילות ולא תתבאסו שהסמול קטן ובדיוק המדיום נגמר. הבגדים שהדס מעצבת הם גדולים ונוחים וסוג של חסרי מידה- אבל בקטע טוב.

צורת ה"אוברסייז" שמאפיינת את העיצובים שלה מתאימה להרבה מאוד נשים בטווח רחב מאוד של מידות וכל אחת נראית ומרגישה בבגדים שלה פשוט נהדר. ככה זה כשלא דוחסים אותך לתוך חולצה במידה אחת שמתאימה למישהי אחת או מכריחים אותך למדוד מידות- הבגד מתאים את עצמו אלייך ולא את מתאימה את עצמך לבגד, וככה צריך להיות!

הבגדים שלה מתאימים ומותאמים לכל העונות אבל העונה הכי מתאימה עבורם היא עונת הקיץ. הקיץ מהווה עונה פשוט מושלמת ללבישת הבגדים שהדס מעצבת. אנחנו ספציפית נדלקנו קשות על החולצות שלה ובעיקר על חולצת הפסים החדשה המגניבה ואיך לא? היא סופר מגניבה! מדובר בחולצת אוברסייז בגזרה קלאסית, טריקו איכותי 100% כותנה. בול למזג האוויר הארץ הישראלי. נושמת, אוורירית, לא נצמדת ונעימה על הגוף. וגם מעוצבת להפליא! הצבעים! הו הצבעים!

מותק של חולצה! חולצת פסים אדומה. צילום: מתוך האתר של מותק
חולצת פסים אדומה. צילום: מתוך האתר של מותק
מותק של חולצה! חולצת פסים כחולה. צילום: מתוך האתר של מותק
חולצת פסים כחולה. צילום: מתוך האתר של מותק

ישנן ארבע חולצות בקולקציה הספציפית הזו, כאשר כל חולצה מגיעה בהדפס פסים צבעוני-חולצה עם פסים בצבע צהוב ולבן, חולצה עם פסים בצבע כחול ולבן, חולצה עם פסים בצבע אדום ולבן או חולצה עם פסים בצבע שחור ולבן. במרכז של כל חולצה ישנו הדפס של הלב האייקוני של הדס (שמופיע ברוב העיצובים שלה) הכל כך מתוק הזה שפשוט עושה את הפיניש של החולצה והופך אותה מחולצת פסים מדליקה לחולצת פסים סופר מדליקה.

ואם כל זה לא מספיק אז עכשיו באתר של 'מותק' יש על כל החולצות גם 20% הנחה כך שבאמת אין לכן (או לנו אם כבר חושבים על זה) תירוץ לא לקנות את כל ארבעת הצבעים!

מותק של חולצה! חולצת פסים צהובה. צילום: מתוך האתר של מותק
חולצת פסים צהובה. צילום: מתוך האתר של מותק
מותק של חולצה! חולצת פסים שחורה. צילום: מתוך האתר של מותק
חולצת פסים שחורה. צילום: מתוך האתר של מותק

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן