אם אתמול המלצנו על מעצב שיער, היום נמליץ על סטייליסטית מדליקה! רוב הנשים מתמודדות עם אותה בעיה- אין להן מה ללבוש כשבעצם הארון שלהן מלא בבגדים או שיש להן כמה בגדים קבועים שהן חורשות עליהם. הן לא מתחדשות בבגדים חדשים כי הן לא יודעות מה לקנות ואיפה. יש גם את הפרטים הנוסטלגיים שכבר מזמן דהו, איבדו מהצבע שלהם, כבר קיבלו צורה של הגוף ולא של הבגד אבל קשה לנו להיפטר מהם.

כאן נכנסת לתמונה הסטייליסטית. ליתר דיוק כאן נכנסת לתמונה גלי קדרון זהר ה-סטייליסטית בה' הידיעה!

גלי מגיעה עד אלייך הביתה ועוברת איתך על הארון. כדאי שתהיי מוכנה גם פיסית עם ארגזים וגם נפשית להיפרד מלא מעט פריטים. היא לא סתם זורקת או מוציאה מהארון- היא ממש מסבירה לך מה מתאים פחות ומה מתאים יותר ולמה, איזה צבע מחמיא לך ואיזה לא, למה המכנסיים האלה צריכים לעבור הלאה ולמה השמלה הזו היא כבר לא אופנתית וגם לא תהיה.

סטיילינג אישי, אלבום פרטי חן קרופניק
סטיילינג אישי, אלבום פרטי חן קרופניק

 

לאחר מכן היא מראה לך איך לסדר את הארון מבחינת מה צריך לתלות בכדי שישמור על הצורה ויתקמט כמה שפחות, איך לקפל מכנסיים, ואיך לכבס כל דבר. בשלב הבא היא עושה איתך רשימה של הפרטים שחסרים לך בארון- מה הם הפריטים שהם פריטי אופנה הכרחיים שתמיד באופנה וכל אישה צריכה אותם.

גלי ממליצה לשלב במלתחה האישית פריטים כמו חולצה לבנה מכופתרת קצרה, חולצה לבנה מכופתרת ארוכה, ז'קט ג'ינס, שמלה שחורה קטנה ועוד.

לרשימה היא גם מוסיפה את הבגדים שאת צריכה- אם זה הלבשה תחתונה בצבע גוף (טיפ חשוב- מתחת למכנסיים לבנים לובשים בגדים תחתונים בצבע גוף ולא בצבע לבן!), אם זה ג'ינסים בגזרה מחמיאה (ולא להיסחף אחרי טרנדים כי הם טרנדים ולא מתאימים לכולן.) עם הרשימה הזו אתן יוצאות לשופינג.

 

בגדים בהתאמה אישית, צילום גלי קידרון זוהר
בגדים בהתאמה אישית, צילום גלי קידרון זוהר

לצאת לשופינג עם סטייליסטית זה לא תמיד כיף כי היא לא תיתן לך למדוד את כל החנות והיא תגיד לך NO ענקי על משהו שנדלקת עליו. מצד שני אלו הקניות הכי נכונות הכי ממוקדות והכי טובות שתעשי אי פעם.

מעבר ללרכוש רק את הפריטים שנראים עלייך טוב ומחמיאים לך מבחינת גזרה וצבע, את תלמדי איך להתאים הדפסים, איך לבדוק אם הבד איכותי ואיך לא להתפתות למבצעים של ארבע במאה אם לא באמת צריך ארבע חולצות.

גם לאחר סיבוב הקניות עם גלי בסיבובי הקניות הבאים לא תמהרו לרכוש כל מה שנראה נחמד על הקולב ובטח שלא תמהרו לקנות משהו רק בגלל שהיא במבצע או כי הפרזנטורית נראת בו מעולה. בקיצור- סטייליסטית אישית זה לא מותרות, זה שדרוג הכרחי שכל אחת צריכה!

חיבור של כמה פריטים ללוק מושלם, צילום גלי קידרון זוהר
חיבור של כמה פריטים ללוק מושלם, צילום גלי קידרון זוהר

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן