מחברות השראה מעוצבות ומאויירות של ליארטיק- ליאת גריסרו

את האיורים והמוצרים המעוצבים של ליאת גריסרו קשה לפספס. ברגע שראיתם איור אחד שלה כבר תוכלו לזהות ברשת וגם בחנויות וכמובן אצל אנשים את הסגנון האישי, המיוחד והמדליק שלה. כל העבודות שלה צבעוניות ומלאות בהומור.

איורים וציורים מקוריים שלה בעבודת יד תוכלו למצוא על חולצות, שקיות ותיקי בד, לוחות תכנון שבועיים, גלויות שאפשר למסגר, חולצות, פוסטרים וגם- מחברות השראה. כמה שאנחנו אוהבות מחברות! וכלי כתיבה! וכל דבר שקשור למחברות השראה! וזה בדיוק מה שמצאנו בחנות במרמלדה מרקט של ליאת- מחברות השראה מעוצבות עם הרבה יופי והרבה השראה. בדיוק כמו שאנחנו אוהבות.

ניתן לרכוש מחברת השראה בגודל 5A ספירלה כריכה קשה עם תמונה מאוירת של אחת הדמויות של ליאת (אפשר לרכוש גם מוצרים משלימים כמו תיק, גלויות, לוח תכנון ועוד עם אותה הדמות ולהרכיב מארז תואם) מחברת שורות שיכולה לשמש כיומן אישי, כמתנה לחברה טובה ואפילו כשי תודה. המחברות נמכרות במחיר מבצע של 39 ₪ בלבד למחברת.

מחברות השראה מעוצבות ומאויירות של ליארטיק - ליאת גריסרו. תמונה מתוך החנות ליארטיק באתר מרמלדה
מתוך אתר מרמלדה מרקט החנות של ליארטיק
מחברות השראה מעוצבות ומאויירות של ליארטיק - ליאת גריסרו. תמונה2  מתוך החנות ליארטיק באתר מרמלדה
מתוך אתר מרמלדה מרקט החנות של ליארטיק

אחת המחברות שהתאהבנו בה במיוחד (לא סתם היא המחברת הכי נמכרת בחנות שלה) היא גם בגודל 5A מכילה שישים דפי שורות (מאה ועשרים עמודים) מלאים בהשראה עם מקום לכתוב תזכורות ומשימות , לתכנן את היום ואת השבוע ולצאת לדרך מלאת השראה!

חברות השראה מעוצבות ומאויירות של ליארטיק- ליאת גריסרו תמונה מתוך החנות ליארטיק באתר מרמלדה 3
המחברת האהובה והנמכרת. מתוך עמוד הפייסבוק של ליאת
מחברות השראה מעוצבות ומאויירות של ליארטיק - ליאת גריסרו תמונה מתוך החנות ליארטיק באתר מרמלדה 4
מחברות השראה מעוצבות ומאויירות של המחברת האהובה והנמכרת. מתוך הפייסבוק של ליארטיק

ליאת אוהבת לחדש ולהתחדש כל הזמן ובנוסף לדמויות הקבועות והאהודות שלה, היא כל הזמן מציירת ומאיירת ציורים חדשים והפעם היא החליטה שלא מספיקות לה רק המחברות והביאה תוספת נפלאה לחנות שלה, תוספת מתבקשת לכל מחברת- עט!

אבל לא סתם עט אלא עט פלסטיק עם דיו כחול ודמוי יהלום בקצה שמגיע במגוון צבעים, תוספת סופר מדליקה למחברת. העטים נמכרים ב- 14 ₪ ומהווים מארז יפיפה -עט יהלום צבעוני ומחברת השראה מקורית ומשמחת.

מחברות השראה מעוצבות ומאויירות של ליארטיק- ליאת גריסרו עט מעוטר צילום יחסי ציבור
תמונת יח"צ
מחברות השראה מעוצבות ומאויירות של ליארטיק- ליאת גריסרו עט מעוטר צילום יחסי ציבור 2
תמונת יח"צ

 

אם אתם כמונו אוהבות את המילה הכתובה, חייבות לעשות לעצמכן סדר יומי ושבועי וגם לתעד דברים ולא בNOTES בנייד או ביומן בגוגל, אז המחברות של ליאת וגם שאר המוצרים שלה הם עבורכם.

אגב, יצא לנו לבחון את תיקי הבד מקרוב ולמדוד חולצות עם האיורים שלה- האיור עמיד ואיכותי והבדים שהיא בחרה לחולצות ולתיקים (האקולוגיים יש לציין!) גם סופר איכותיים כך ששווה בהחלט להשקיע בקניית מוצר איכותי, עבודת יד, עמיד, אקולוגי וגם סופר מיוחד.

מהמוצרים של ליאת אפשר להתרשם בחנות שלה באתר של מרמלדה מרקט, שם היא נקראת Li_Art_ik - ליארטיק

ולבצע הזמנות ישירות דרך הנייד שלה 0528499383

שלכן,

חן וליבי

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן