חנהל'ה אופה קטנה… בגדול! עוגות יום הולדת מעוצבות

כשאנחנו הינו ילדות העוגה הפופולארית ביותר בימי הולדת היתה עוגת שוקולד נימוחה עם קרם מעליה וסוכריות צבעוניות. האמת? היא עדיין העוגה הכי שווה והכי טעימה לדעתנו. אין ילד או מבוגר שלא ישמח לקבל כזו עוגה ליום הולדת.

עם השנים העוגה הזו קצת נדחקה הצידה וזה בסדר- היא פינתה את מקומה לעוגות מושקעות ומעוצבות, כאלה שכל אחד ישמח לקבל ליום הולדת.

אנחנו אוהבות להשקיע אבל בענייני האפייה בעיקר נשארנו עם עוגת השוקולד הנימוחה והקרם והסוכריות הצבעוניות. כשזה מגיע לימי הולדת  או אירועים חגיגיים אנחנו מחפשות עוגה מיוחדת עם אפקט WOW- עוגה כזו שתשאיר את ילד היום הולדת (גם אם הילד הוא ן ארבעים) ואת האורחים פעורי פה. ובשביל לעשות זאת צריך שהעוגה תהיה גם טעימה, גם יפה, גם מעוצבת, גם במחיר טוב וכמובן מרשימה.

ביום ההולדת האחרון התחלנו לחפש ולבדוק איפה אפשר למצוא כזו עוגה, ולאחר חיפושים והמלצות מצאנו את חנה הידועה בכינויה נני, הרשקוביץ' מרחובות, אשר במהלך היום היא מעצבת טקסטיל ובלילה קורה קסם והיא הופכת לחנהל'ה אופה קטנה.

ואיזה דברים היא אופה - חלום שמתגשם!

חיפשתם עוגה שעונה על כל הקריטריונים שציינו למעלה? אצל נני תמצאו. אנחנו מצאנו כמה!

חנהל'ה אופה קטנה, בגדול! עוגות יום הולדת מעוצבות, עוגת יום הולדת גן חיות. צילום: נני הרשקוביץ'
עוגת יום הולדת גן חיות. צילום: נני הרשקוביץ'

העוגות שלה כל כך יפות  ומושקעות שפשוט חבל לחתוך אותן, או כמו שסבתא אוהבת להגיד - "איזה יופי, כואב הלב להרוס את  העוגה הזו". ומכיוון שהפתגם "העיניים אוכלות קודם" הוא לא סתם פתגם אלא אמירה נכונה לגמרי, כשתראו את העוגות של נני תבינו למה תרצו בכלל למסגר אותן ולשמור אותן ולא להרוס אותן.

העוגות שלה הן לא רק תאווה לעיניים הן גם תאווה לחך ולכן שווה לחתוך אותן ולאכול אותן ולהתמוגג מכל ביס, מה שבטוח- חשוב לצלם לפני כי ברגע שתחתכו ותתחילו לאכול לא תישאר חתיכה אחת על התבנית.
בנוסף לעוגות יום ההולדת המושקעות שלה (שאגב- הן גם עוגות לאירועים, עוגות מיוחדות לחגיגות מיוחדות ועוגות מעוצבות לכל מטרה ולא רק ליום הולדת) נני גם אופה סוגים שונים של עוגיות, מקרונים טעימים במיוחד ועוגות לחגים ואירועים.

חנהל'ה אופה קטנה....בגדול! עוגות יום הולדת מעוצבות, עוגת יום הולדת, במבי מתוק חיות. צילום: נני הרשקוביץ'
במבי מתוק חיות. צילום: נני הרשקוביץ'

את היצירות המתוקות והמושקעות שנני אופנה ומעצבת תוכלו למצוא בעמוד הפייסבוק שלה וכמובן גם להזמין משהו מתוק לכל אירוע שתירצו לחגוג. ואם אתם מחפשים כלי הגשה לעוגה בכדי בכלל להרשים את כולם (וגם כמובן בשביל התמונה!) אז יש לנו המלצה לחנות שווה לקנות בה כלי הגשה ועוד כמה כלים מעוצבים).

שלכן,

חן וליבי

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן