ארבעה מוצרים של חברת 'מיימונס - עולם של אפייה' שמשדרגים את האפייה הביתית

אם אתם חובבי אפייה כמוני וגם אם אתם מאלה שאוהבים להרשים אבל מעדיפים במשהו שאתם אפיתם ולא במשהו שאתם קניתם אז אתם בטוח מכירים את המוצרים של חברת מיימונס. ואם אתם לא מכירים- הגיע הזמן שתכירו.

חברת מיימונס הופכת את חיי האפייה לקלים יותר ואפילו מהנים עד מאוד.

הם מתאימים לכל מי שרוצה להשקיע במטבח עם מילוי טעים במיוחד או קישוטים מושקעים וגם לילדים שרוצים להתחיל לאפות וללמוד את הבסיס. רוב המוצרים שלהם מתאימים לאפייה פשוטה במינימום מאמץ ומקסימום תוצאות- תערובת שמוכנה כבר להכנת כדורי שוקולד, תערובת לעוגת בראוניז מעולה בערבוב אחד, מקרונים מוכנים לאכילה או לקישוט ואז לאכילה וכן הלאה. מכיוון שאני אופה ומעדיפה להכין הכל מאפס אני קונה בעיקר את הקישוטים ואת המילויים שלהם, כי לא תמיד יש לי כוח (או חלבונים בשלוף) להכין נשיקות מרנג קטנות וצבעוניות או אוכמניות טריות להכנת מלית אוכמניות. וכשמיימונס מציעים מוצר טעים במיוחד עם מחיר זול, לפעמים זה פשוט משתלם יותר.

לאחרונה יצא לי לאפות הרבה בעקבות ימי הולדת וריבוי אירועים משפחתיים ומשתפת אתכם במוצרים שרכשתי והשתמשתי בהם שאני בהחלט ממליצה עליהם.

והמוצרים הנבחרים הם: מיני מרנג לבן, מלית אוכמניות לדברי מאפה, נטיפים בטעם שוקולד לאפייה ו100% סירופ מייפל.

מיני מרנג לבן

מדובר בנשיקות קטנות ומושלמות בגודל ביס. אפשר לרכוש אותן בכמה צבעים- לבן, ורוד, תכלת וצהוב. זה חוסך את ההפרדה של הביצים, הקצפה והוספת צבעי מאכל מה גם שהן יוצאות מושלמות ואחידות בצורה מה שאף פעם לא מצליח באפייה ביתית. אישית משתמשת בהם לקישוט פאי לימון במקום קצפת. השכבה הרכה והחמוצה של הלימון עם המרנג המתוק והקשה הם שילוב מושלם.

מיני מרנג לבן. צילום מתוך האתר של מיימונס

מלית אוכמניות לדברי מאפה

זה אחד המילויים היותר טעימים שיצא לי לטעום ולכן השתמשתי בו בעיקר למריחה ביחד עם חמאה על סקונס (מעולים!!!) שהכנתי לאמא שלי. המילוי נהדר גם לעוגיות ריבה, טרם השתמשתי בו באפייה אבל זה בהחלט בתכנון.

מלית אוכמניות לדברי מאפה. צילום: האתר של מיימונס


נטיפים בטעם שוקולד לאפייה 

זה דבר ידוע אצלי בבית שאין שבוע בלי עוגיות שוקולד צ'יפס. אני מכינה כל כך הרבה סוגים שונים שבכל פעם שאני נתקלת במוצר שיכול להשתלב בעוגיות המעולות האלה- אני קונה אותו ומנסה. הפעם ניסיתי עוגיות שוקולד צ'יפס רגילות אבל עם נטיפי שוקולד חלב ולא מריר. לדעתי יצא מתוק והיה חסר לי השוקולד המריר שיעדן את המתיקות אבל הילדים ממש אהבו.

נטיפים בטעם שוקולד לאפייה.  צילום מתוך האתר של מיימונס
נטיפים בטעם שוקולד לאפייה.  צילום מתוך האתר של מיימונס


100% סירופ מייפל 

טוב, זו כבר שריטה אישית שלי לרכוש מוצרים שהם כמה שיותר טבעיים כמו למשל חמאת בוטנים טבעית וסירופ מייפל טבעי. הם גם דחוסים יותר גם מלאים ביותר טעם וגם ברוב הפעמים בריאים יותר כי יש בהם פחות תוספות מיותרות. עם המייפל ספציפית לא אפיתי אלא השתמשתי בו כשהכנתי פנקייקס גבינה מושלמים וכמובן שאני מסיימת את ההמלצה במתכון:

100% מייפל.  צילום מתוך האתר של מיימונס
100% מייפל.  צילום מתוך האתר של מיימונס

המתכון לפנקייקס גבינה מושלמים - מה צריך?

  • 2 ביצים
  • 4 כפות גבינה לבנה
  • 2 כפות קמח

איך מכינים פנקייקס מייפל?

  1. טורפים היטב
  2. יוצקים מן התערובת למחבת משומנת

אני מכינה אותם קטנים ולחלקם גם מוסיפה כפית של בננה מעוכה להכנת פנקייקס בננה.

תהנו!

(את מוצרי האפייה של מיימונס אפשר להשיג בכל הסופרים, ורשתות השיווק השונות וחנויות קונדיטוריה ואפייה)

חן

צוות TRYILE

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן