אחד ממותגי האיפור שאני הכי אוהבת הוא מותג האיפור ESSENCE.

הוא זול, הוא איכותי למרות המחיר הנמוך ויש כמה פריטים קבועים של המותג שתמיד יש לי בתיק האיפור שלי- כמו לדוגמא המסקרה והלקים שלהם.

בכל כמה זמן הם מוציאים סוג של קולקציה חדשה והפעם היא עונה לשם Hello good stuff אני לא באמת יודעת כמה פריטים יש בסדרה אבל מה שיש- שווה שיהיה גם לכן.

בכלל חיפשתי מסקרה חדשה כי המאפרת הנהדרת שלי אמרה לי תמיד לבדוק את המסקרה ואחרי כמה חודשים (לרוב לא יותר משלושה) היא כבר גושית ויש לה גם ריח לא טוב ואז היא נזרקת לפח ואני מחפשת חדשה.

אני אוהבת להתנסות במסקרות והפעם ניסיתי את זו החדשה מהסדרה. המוצר עצמו עשוי מ -93% של רכיבים ממקור טבעי (כמו שאר פרטי הסדרה) ולכן התלהבתי, ורשום שהיא מעניקה מראה מלא נפח לריסים ויש בה שמן קוקוס.

אז היא נוחה למריחה והיא יורדת עם מסיר איפור בקלות אבל המראה הוא די סטנדרטי ופשוט.

שתי מריחות יוצרות מראה נחמד אבל לא היתי מגדירה אותה כמסקרה ליצירת נפח אלא יותר כמסקרה ליום יום כשלא רוצים להתאפר יותר מדי.

מסקרה Hello good stuff סדרת האיפור החדשה של המותג ESSENCE מתוך האתר של סופארפארם
מסקרה מתוך האתר של סופארפארם

המוצר השני שרכשתי והתאהבתי בו הפריימר הירוק מהסדרה. הוא נעים ורענן והפנים מרגישות כמו אחרי שטיפה קרה ברגע שמורחים אותו.

הוא נספג מהר ומכין את הפנים לאיפור שנמרח במראה אחיד. וגם הוא עשוי כמעט כולו מרכיבים ממקור טבעי- הפעם 98%. יש לי גם פריימר פשוט של אותה חברה עם מעט צבע, כזה שאני משתמשת בו בתקופות של אדמומיות ופצעונים ואני צריכה שכבת הכנה עבה יותר למייקאפ.

קרם לחות מתוך האתר של סופארפארם

מתוך האתר של סופארפארם

שני מוצרים נוספים שראיתי שיש בסדרה, אבל עדיין לא ניסיתי הם:

קרם לחות שמיועד לשימוש יום יומי. יש אותו בשני גוונים שמעניקים כיסוי קל.

כתוב עליו שיש לו מרקם נעים ושהוא קליל על העור. לפי מה שהבנתי הוא סוג של קרם BB לימים בהם אין לך כוח למרוח מייקאפ אבל את בכל זאת רוצה מעט צבע וזוהר לעור ואחידות בגוון.

נכון לעכשיו אני מכורה לקרם BB של גרנייה והוא הסוג של מייקאפ שלי בימים שאני לא מתאפרת אבל אולי כשיגמר אני כן אנסה את הקרם הזה.

מתוך האתר של סופארפארם קרם לחות
מתוך האתר של סופארפארם
והמוצר השני הוא הברונזר שמגיע גם הוא שני בשני גוונים אבל בקופסא אחת - גוון אחד זוהר וגוון אחד מאט. הברונזר עשוי מ- 99% רכיבים טבעיים ויש בו חמאת קקאו כך שאני מתארת לעצמי שהוא נעים על הפנים.

באופן אישי אני משתמשת בברונזר לעיתים רחוקות כשיש לי אירוע בערב ואני רוצה להדגיש את האיפור ובדרך כלל בחורף כך שלא יהיה למוצר כזה שימוש אצלי ולכן לא רכשתי.

ברונזר מתוך האתר של סופארפארם
ברונזר מתוך האתר של סופארפארם
השוס האמיתי הוא שכל אחד מהמוצרים האלה עולה פחות מעשרים שקל למוצר. קנייה שווה ביותר. להשיג ברשת הסופרפארם ובאתר שלהם וגם האתר הפולני

שלכן,

חן קרופניק

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן