אם היתי צריכה להגדיר את סוג השיער שלי אז אין ספק ש 'שיער שחגג קצת יותר מדי' היא התיאור המושלם. אבל אני לא יכולה לקחת על התיאור הזה קרדיט בגלל שמרכך השיער של חברת 'אוזי' האוסטרלית חשב על זה כבר לפני.

ראיתי אותו כמה פעמים על המדף אבל אף פעם לא עצרתי לקרוא ולהתעמק עד שחיפשתי מרכך משקם לשיער שלי ואני מודה שזה הצחיק אותי כי זה בול אני וגם סיקרן אותי לגלות מה זה מרכך קסם. בקיצור, שכנע אותי לקנות אותו.

את השיער שלי צבעתי כל כך הרבה פעמים, קיצרתי לתספורות שונות, ניסיתי עליו קרמים וסרומים ומחליקים כך שללא ספק הוא לא השיער הבריא ביותר.

עד כמה שאני דואגת לו ומטפחת אותו כל הפעולות שעשיתי לו, די עשו בו שמות והוא צריך שיקום אינטנסיבי. אז צבעתי את חלקו התחתון בבלונד והשארתי את השורשים טבעיים ועכשיו המטרה היא להוריד את הצבע כולו ושהשיער שישאר יהיה השיער הטבעי שלי שלאט לאט ישתקם ויחזור לעצמו.

אחרי שיטוט בסופר פארם רכשתי שני סוגי מרככים לשיער, שניהם של חברת אוזי, ושניהם מיועדים לשיקום השיער. אני לרוב בכלל לא משתמשת במרכך אלא חופפת רק עם שמפו ומשתמשת במסכה לשיער פעמיים בשבוע אבל החלטתי לנסות.

 

מרכך עם שמן חוחובה מתוך אתר הסופרפארם
מרכך עם שמן חוחובה מתוך אתר הסופרפארם

 

מרכך עם מקדמיה מתוך אתר הסופרפארם
מרכך עם מקדמיה מתוך אתר הסופרפארם

המרכך הראשון הוא מרכך שנועד לשיקום השיער והוא מועשר בשמן חוחובה אוסטרלי ונועד לשימוש יום יומי לאחר חפיפת השיער.

בסוג השיער כתוב- שיער שחגג קצת יותר מדי עם התיאור המשעשע "שיער מדהים זה לא הכל בחיים, אבל צריך להתחיל איפהשהו..." צודקים.

המרכך השני שרכשתי ואיתו אני משתמשת קבוע הוא מרכך הקסם בשלוש דקות שנועד לשיקום השיער.

הוא מציע טיפול אינטנסיבי ופועל כמו מסכה- מרכך את השיער, מורח אותו בשכבת הגנה ומסייע להפוך את השיער הפגום והיבש לשיער קליל רך נעים ובריא. או לפחות בדרך להיות בריא. אותו מרכך מועשר בשמן אגוז המקדמיה האוסטרלי והשימוש בו מורגש כבר מהפעם הראשונה.

אז אחרי שכבר ניסיתי כמה מסכות לשיער ואחרי שחפפתי שנים בשמפו טבעי המבוסס על שמן זית הבנתי שאי אפשר לטפל בשיער שעבר תהליכים כימיים בדרכים טבעיות וצריך לעשות שיקום רציני אם אני באמת רוצה שהבלונד ירד והשיער הטבעי ישאר ולא ירד עם הבלונד.

אם גם השיער שלכן חגג קצת יותר מדי אז אפשר לרכוש את הסדרה (מחר מוסיפה את השמפו כדי לייצר לעצמי רוטינת טיפול קבועה בכל מקלחת) בסניפי הסופר פארם השונים או בסופר פארם אונליין.

יש שם עוד כמה מוצרים מעניינים ואם כבר התרשמתי מאחד מהם כנראה שאבדוק עוד כמה לראות אם הם שווים, מבטיחה לעדכן.

שלכן,

חן קרופניק

צוות TRYILE

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן