'אמא חזרה לבד' ספר ילדים העוסק בהתמודדות עם אובדן של אדם קרוב ואהוב, מאת עידית אלה ערגס

לעידית אלה ערגס ולבעלה יש שתי בנות מתוקות ומלאות שמחת חיים.

כל מי שמתבונן בהם מהצד לא מדמיין אפילו את הכאב עברו ועדיין עוברים. כאב על הילד השני שנולד ונפטר, ועל ההתמודדות עם השכול בזמן שהם מגדלים שתי בנות.

נשים רבות עוברות לידה שקטה או מאבדות את התינוק שלהן בימים או בשבועות הראשונים לחייו, רק מעטות מדברות על זה או מצליחות להתגבר על המשבר ולהמשיך הלאה. עידית המשיכה הלאה. היא לעולם לא שכחה את בנה אליאור ז"ל.

עידית החליטה לכוון את הכאב האישי שלה למקומות חיוביים- ללמוד אימון אישי ולסייע לנשים אחרות להתמודד עם אובדן שהן חוות ועם משברים באמצע החיים.

לאחרונה, היא הוציאה לאור ספר ילדים שעוסק בנושא ומסייע להורים לדבר בצורה רגישה וברורה עם הילדים שלהם על אובדן של בן משפחה קרוב ואהובה.

עידית ומשפחתה. צילום מתוך האלבום המשפחתי
עידית ומשפחתה. צילום מתוך האלבום המשפחתי

את עידית הכרתי בתור אמא לתהל החמודה שהיתה בדיוק לפני כיתה א. אישה מרשימה ואינטיליגנטית, אמא לילדה חייכנית ושובת לב. היא שיתפה אותי שלאחר הלידה של תהל היה לה קשה מאוד להיכנס להריון שני, תקופה שכללה טיפולי פוריות אינטנסיביים וקשיים בינה לבין בעלה אך בסופו של דבר נקלטה להריון עם בן.

את בנה אליאור ז"ל ילדה עידית בחודש השביעי להריונה בניתוח קיסרי חירום. הוא אושפז במחלקת פגים ונפטר שמונה ימים לאחר הלידה מזיהום נדיר שגרם למערכות גופו לקרוס.זה לא באמת משנה באיזה גיל מאבדים ילד- מדובר בכאב שלא ניתן לתאר. בכל שלב, גם אם מדובר בלידה שקטה או מספר ימים וככל שהילד גדל- מדובר באובדן.

לא משנה כמה זמן האמא סחבה אותה ברחם שלה ולאחר מכן בידיים שלה- היא איבדה את הילד שלה, וזה בור של עצב שאין לו תחתית.

עידית עברה שנתיים של טיפוליים רגשיים ונפשיים בכדי לחזור ולתפקד, לאחר מכן החלה לעבור סדרת ניתוחים וטיפולים גינקולוגיים על מנת שתוכל להיכנס להריון נוסף. לאחר מספר טיפולי הפריה היא נקלטה להריון שלווה בחששות ובפחדים שלה לכל אורכו.

הפעם, בחודש השישי להריונה לאחר ירידת מים לא צפויה היא ילדה את בתה שקד במשקל קילו אחד בלבד. הפעם היא נשארה עם התינוקת שלה שמונים יום בפגייה, שמונים יום של בדיקות ומעקב.

היום תהל כבר בת תשע ושקד בת שנה וחצי. אך האושר על לידת שתי בנות בריאות והעובדה ששקד שרדה לא מכהה את הכאב על אליאור שלא זכה להיות חלק מהמשפחה הכה אמיצה וחזקה ואוהבת הזו.

עידית היא אישה של נתינה. עם כל הקושי והכאב שלה- היא שם בשביל אחרות איפה ומתי שצריך. לאחרונה היא הוציאה ספר ילדים 'אמא חזרה לבד' שעוסק בקושי, בכאב, ובהתמודדות ובעיקר באיך להסביר לילדים על אובדן של מישהו קרוב ואהוב.

עידית אלה ארגס מחזיקה את ספרה. צילום אלבום פרטי
עידית אלה ארגס מחזיקה את ספרה. צילום אלבום פרטי

את הספר ניתן להשיג במכירה ישירה אצל עידית: https://bit.ly/3Aoaxv5

שלכן

חן קרופניק

צוות TRYILE

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן