מחפשת שמלת כלה מעוצבת במחיר שפוי? ברור שיש דבר כזה! בואי לגלות את בוטיק רוח נשית

אין כלה שלא מדמיינת את עצמה צועדת במעבר לקראת החופה, נרגשת, מחויכת לבושה בשמלה לבנה כמו שתמיד חלמה עליה.

אין כלה שלא יודעת כמה קשה למצוא שמלת כלה מושלמת, גם מבחינת העיצוב וגם מבחינת המחיר. נכון, אפשר לקחת סיכון ולהזמין שמלת כלה באינטרנט ואפשר גם להגיע אל בוטיק שמלות הכלה של רוח נשית.

מחפשת שמלת כלה מעוצבת במחיר שפוי? גלי את בוטיק רוח נשית
שמלת כלה בסגנון כפרי, צילום נתנאל אטיאס

בבוטיק תמצאו שילוב חברתי מיוחד של עסקים והתנדבות - הבוטיק מציע למכירה שמלות כלה שנתרמו הן על ידי כלות והן על ידי מעצבים לבין עשייה חברתית לקידום נשים נפגעות אלימות. הבוטיק מנוהל על ידי מתנדבות מסורות, רגישות ואדיבות אשר מבטיחות כי כל כלה המגיעה לבוטיק עוברת חוויה נעימה, חיובית ומעצימה.

בבוטיק תוכלו לבחור בין מגוון גזרות, מגוון מידות ומגוון מעצבי שמלות כלה. בין המעצבים שנמצאים בבוטיק תוכלו למצוא את ליהי הוד, טלי ומריאנה, אלון ליבנה, דוד חצבני, ירון ברכה בצלאל, לי גרנבאו, גלי קרטן, יואב ריש, ערבה פולק, פישנדג, ענת מנוס, ועוד רבים ורבות.

ומה לגבי המחיר?

בכל בוטיק שמלות כלה יכול מחירה של שמלת כלה מעוצבת להגיע לאלפי שקלים, אך לא בבוטיק רוח נשית. החנות מציעה למכירה שמלות כלה בעלות של כ- 2000 ש"ח בלבד. כן, שמלה מעוצבת במחיר הוגן שהופך את הקנייה לאטרנטיבה שפויה, אקולוגית ושווה לכל כיס.

זוג ביום חתונתם עם שמלת כלה מהבוטיק, צילום אלון גרובר
זוג ביום חתונתם עם שמלת כלה מהבוטיק, צילום אלון גרובר

מלבד התרומה לאיכות הסביבה, קיימות ומיחזור, הבוטיק מהווה מקור נוסף לתמיכה בפרויקטים ובפעילותה של עמותת רוח נשית ומסייע להעלאת המודעות לחשיבותה של עצמאות כלכלית בקרב נשים נפגעות אלימות.

הבוטיק נמצא בתל אביב כשההגעה אליו נעשית בתיאום מראש בלבד ובהרשמה כאן- https://bit.ly/3cMmLDU

אם קראתם עד כאן והתבאסתן שאתן לא עומדות להתחתן בקרוב, יש לנו בשורות משמחות כי לצד בוטיק שמלות הכלה נפתח גם בוטיק של שמלות ערב.

בבוטיק תמצאו מבחר גדול של שמלות ולצידן חצאיות, ג'קטים, חולצות וחליפות לאירועים. טווח המידות, הגזרות והצבעים גדול - ולכן הבוטיק פונה לכל אישה בכל גיל אך אינו מיועד לבנות מצווה.

ממש כמו בשמלות הכלה, גם המחירים בבוטיק שמלות הערב הם ידידותיים לארנק והם נעים בין 200-900 ש"ח בלבד.

גם בוטיק שמלות הערב מצריך הגעה לאחר רישום מראש: https://bit.ly/2VHlIMH

כלה מתארגנת, צילום ארתור ארונוב
כלה מתארגנת, צילום ארתור ארונוב

בנוסף לניהול שני הבוטיקים, עוזרת עמותת "רוח נשית" ומקדמת נשים שיצאו ממעגל האלימות ורוצות לבסס את עצמן מבחינה כלכלית, מקצועית ואישית כך שיוכלו להיחלץ ממצבי סיכון ועוני.

"רוח נשית" פועלת על מנת לתת לנשים הזדמנות אמיתית לבנות חיים בטוחים וטובים עבור עצמן ועבור ילדיהן, באמצעות הפעלת תכניות תעסוקה והעצמה כלכלית ברחבי הארץ, בדגש על בניית תכנית אישית המותאמת לצרכיה ואתגריה של כל אישה ואישה.

לפרטים נוספים על העמותה ועל פעילותה, היכנסו לכאן https://www.ruach-nashit.org.il

שלכן,
ליבי ברגמן
צוות Tryile

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן