רשת WOW לונדון מציגה סדרת טיפוח חדשה שמבוססת על המינראליים של ים המלח והיא מעולה!

אחת הרשתות האהובות על הבת שלי היא רשת הקוסמטיקה WOW (ששינתה את שמה לא מזמן ל WOW LONDON) וכל כמה זמן היא מבקשת ממני להיכנס לראות מה חדש ולהתפנק בקניות.

מכיוון שהמחירים שלהם מאוד נוחים ואפילו נמוכים מאוד יחסית למוצרים זהים ברשתות אחרות אני מאפשרת. לאחרונה ניסיתי כמה מוצרים שלהם והופתעתי לטובה.

ברור לי שהמחיר הוא לא מה שקובע את האיכות של המוצר אבל באמת שלא ציפיתי למצוא מוצרים איכותיים ביותר בחנות בטווח מחירים שכזה, וטוב עשיתי שניסיתי!

מתוך האתר של WOW

השבוע עשינו יום שופינג אני והקטנה והחלטנו כמובן להיכנס לסניף הקרוב אלינו וגיליתי שהם הוציאו ליין מוצרים חדש של מוצרים המבוססים על בוץ של ים המלח. כמה אני אוהבת בוץ של ים המלח!

בכל פעם שאני נוסעת לשם אני קונה בוץ ולוקחת הביתה והוא נגמר מאוד מהר. מוצרים טובים של ים המלח עולים ביוקר וגם לא ניתן למצוא אותם בהרבה מקומות ולכן אני לא קונה הרבה מהם אבל במחירים של המוצרים של WOW יכלתי להרשות לעצמי להתפנק בליין כולו.

קניתי לעצמי מסכת בוץ לפנים, קרם ידיים וקרם רגליים, מסכת פילינג, סבון לפנים, קרם לילה וקרם רב שימושי. כשכל אחד מהם עולה בממוצע עשרה שקלים מדובר בקניה משתלמת במיוחד.

בשלושת המוצרים הבאים התאהבתי לגמרי ואני חייבת להמליץ לכם:

מסכת בוץ לפנים- מסכת בוץ שמכילה מינראליים מים המלח עם אלוורה ושמן חוחובה. היא נמרחת בקלות ויש לה מרקם נעים. טיפה מעקצצת בהתחלה אבל כשהיא מתחילה להתייבש היא נעימה על העור ולא מעיקה.

לאחר כמה דקות כבר אפשר לשטוף אותה והעור נשאר רך ורגוע ונקי. והאמת? גם גמיש יותר. ההמלצה היא להשתמש בה לפחות פעמיים בשבוע וזה בדיוק מה שאני עושה כפינוק לפני השינה.

מסכת בוץ לפנים. מתוך האתר של WOW

קרם ידיים - אני אוהבת קרמים לידיים! והקרם הזה הוא אחד הטובים. יש בו שמן ארגן, שמן קוקוס ומינראליים מים המלח כמובן.

הוא מתאים לידיים יבשות עד יבשות מאוד, מרכך את העור ומזין אותו והוא נשאר סופר נעים ולא לח מדי בדיוק כמו שאני אוהבת.

קרם ידיים. מתוך האתר של WOW

קרם רגליים - אישית אני לא אוהבת שנוגעים לי ברגליים (חוץ מאשר בטיפולי רפלקסולוגיה) וגם לא מורחת כלום על כפות הרגליים אבל העונה החמה עושה את שלה וזה מצריך לק בציפורניים וגם קרם לרגליים.

קרם הרגליים טוב כמו קרם הידיים. יש בו חמאת שיאה ואבוקדו בנוסף למינראליים מים המלח. הוא גם מתאים לכפות רגליים יבשות עד יבשות מאוד ומשקם ומזין את העור ומסייע לכפות הרגליים להיות מטופחות יותר.

קרם רגליים. מתוך האתר של WOW

המחירים כאמור הם סופר משתלמים כך שלרכוש סדרה שלמה של מוצרים בסביבות המאה שקלים זה פינוק מעולה לעצמכם או לחברים וזו מתנה נהדרת (רמז רמז לחגים שמתקרבים) ואחד הליינים היותר מוצלחים שנתקלתי בהם לאחרונה!

להשיג באתר ובחנויות הרשת.

רוצים שנמליץ על המוצר שלכם?

דברו איתי

חן קרפניק

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן