OURS - יצירות פסיפס מפוסלות על עץ - ציורים מקוריים של האמנית עדינה שלומוביץ

מאז שאני ילדה ביקשתי מאמא שלי ללמד אותי את כל דרכי היצירה שלה. היא לימדה אותי לתפור ולימדה אותי לרקום, לימדה אותי לשרטט... רק פסיפס לא הצלחתי ללמוד. פשוט לא היתה לי סבלנות.

תמיד הערצתי אנשים שיוצרים בפסיפס. זו עבודה מטורפת של שעות, לחבר את סוגי האבנים והצבעים וליצור יצירה לפי דוגמא או לפי מה שעולה בראש.

אמא שלי יצרה תקופה בפסיפס ויש לנו כמה שולחנות מעוטרים ביצירות שלה בחצר ואני רק חושבת על כמה זמן זה לקח לה ובכמה סבלנות היא יצרה אותם ואני מאבדת את שלי... אז לא פלא שכשנתקלתי בעבודות הפסיפס של עדינה נדלקתי ורציתי לראות יותר.

האמת היא שהיצירות שנתקלתי בהן הן שילוב של שני דברים שאני אוהבת- יצירה בפסיפס וקקטוסים. אני מאוד אוהבת צמחים ופרחים וצומח אבל איך שהו קקטוסים מחזיקים מעמד יותר טוב אצלי... אז קקטוס מפסיפס הוא יצירה נהדרת מבחינתי.

OURS - יצירות פסיפס מפוסלות על עץ - ציורים מקוריים של האמנית עדינה שלומוביץ שלושה קקטוסים תמונה מעמוד הפייסבוק OURS
מתוך הפייסבוק של OURS

הפסיפס הוא יצירה שקיימת כבר מהמאה השישית לפני הספירה ולא נס כוחה. הוא מוגדר כיצירת אמנות של פיסות שונות מחלקי חומר שונים שביחד מרצפים איתם משטח. הפיסות שמהן עשוי הפסיפס הן- אבן, זכוכית או אבני פסיפס מיוחדות שנועדו לצורך היצירה הזו ביחד עם מלט או חומר מחבר אחר.

עדינה היא אמנית שיוצרת פסיפס באופן חדשני ומקורי, היא קוראת לזה מציירת בפסיפס. את ההשראה שלה היא שואבת מהטבע והצומח (מה שמסביר את הצמחים, הקקטוסים, הציפורים וחיות הספארי שבולטות ביצירות שלה) שתמיד מילאו חלל עצום בחייה. "חומרים, צבעים והשילוב ביניהם זו ההתחלה של כל תהליך יצירה. עם פלטת צבעים כזו, דמיינו כמה התוצר הסופי יפה..." זה מה שעדינה אומרת על היצירות שלה.

את יצירות הפסיפס שלה היא מפסלת על עץ וכל אחת מהיצירות הן ציורים מקוריים שלה אותן היא מייצרת בסטודיו שלה בבית חנניה.

OURS - יצירות פסיפס מפוסלות על עץ - ציורים מקוריים של האמנית עדינה שלומוביץ שני קקטוסים תמונה מעמוד הפייסבוק OURS
מתוך הפייסבוק של OURS

 

OURS - יצירות פסיפס מפוסלות על עץ - ציורים מקוריים של האמנית עדינה שלומוביץ ג'ירפה וכסא תמונה מעמוד הפייסבוק OURS
מתוך הפייסבוק של OURS

וחזרה לקקטוסים - החלק התחתון של היצירה עשוי מעץ כאשר את החלק שהוא העציץ היא משאירה כמו שהוא ורק צובעת ואת החלק של הקקטוס היא מוסיפה עליו חלקים של פסיפס שיוצרים קקטוסים בשילובי צבעים שונים בגדלים שונים עם פרחים ובלי פרחים.

אפשר לתלות אותם על הקירות בתוך הבית או בחצר קקטוס אחד או לייצר גינה של קקטוסים. פסיפס הוא עמיד בפני תנאי מזג האוויר השונים ולכן גם בקירות החיצוניים של הבית וגם כחלק מפיסול על רהיט מעץ הוא יחזיק מעמד.

השילוב של אבני הפסיפס הצבעוניות ביחד עם חומר העץ הוא שילוב מיוחד ואמנותי במיוחד וניתן להתרשם ממנו בשאר היצירות של עדינה- הג'ירפות והאיילים וגם שלטים לכניסה של הבית שהיא מייצרת בעצמה.

שווה להציץ ביצירות שלה תחת דף הפייסבוק שלה העונה לשם OURS ולתאם איתה פגישה בסטודיו שלה בבית חנניה בתיאום מראש בנייד- 0526664564

שלכן,

חן

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן