כמה חיכינו לחגוג יום הולדת עם כל הכיתה ועם כל החברים. האמצעי שלי שנולד במאי לא הפסיק לספור את הימים עד שמסיבת יום ההולדת שלו תגיע. במהלך חודש מאי נערך מבצע "שומר החומות" שגרם לנו לדחות את המסיבה, אבל ההמתנה היתה שווה כל רגע.

את קפטן ספורט אני מכירה כחזי רז מאמן הכדורגל של הבן שלי בשנתיים האחרונות. כן, כבר שנתיים שאנחנו מחכים לחגוג איתו יום הולדת ספורטיבי ותמיד זה מתפקשש מסיבה כזו או אחרת.

קפטן ספורט בפעולה, אלבום פרטי
קפטן ספורט בפעולה, אלבום פרטי

אז השנה אמרנו נחגוג עם קפטן ספורט ויהי מה. ברד, קרח, סופת טורנדו - שום דבר אבל שום דבר לא יעצור לנו את החגיגה השנה.

אז בטח כבר הבנתם שהבן שלי חולה על כדורגל, על אימוני כדורגל ומשחקי כדורגל והיה ברור שנעשה לו גם יום הולדת כדורגל.

שישי אחר הצהריים באחד מהגנים הציבוריים בעיר (ובאישור העירייה כמובן) התחלנו את החגיגה. כשאנחנו פרקנו מהרכב את השולחן, הממתקים ובקבוקי השתיה חזי כבר היה עסוקים בסידורים אחרונים לקראת המסיבה.

על הדשא מולנו ננעצו עמודים עם דגלים צבעוניים וסרטים לבנים נמתחו על האדמה וסימנו את הגבולות של מגרש הכדורגל. בין לבין פוזרו ברחבי הגן כדורי רגל, חישוקים, עמדות קליעה למטרה ואת הכל ליוותה מוזיקה קיצבית כזו שילדים אוהבים.

לפני ההפעלה, חזי הראה לי תיק עמוס במתנות לכל ילד והבטיח לי שכל ילד וילדה יצאו מהמסיבה מרוצים. הראשון כמובן היה הבן שלי שקיבל מחזי שקית עמוסה מתנות וצעצועים. שאר הילדים קיבלו ממנו קעקועים, כדורי לחץ, מדבקות, טיסנים קטנים ובעיקר הרבה חום ואהבה.

שולחן פרסים ומדליות, צילום קפטן ספורט
שולחן פרסים ומדליות, צילום קפטן ספורט

 

פעילות מצנח, צילום קפטן ספורט
פעילות מצנח, צילום קפטן ספורט

המסיבה נמשכה כשעתיים וכל הזמן הזה כל הילדים היו קשובים להוראות של חזי, עכשיו תעשו שני טורים ועכשיו תרוצו לשער, עכשיו קליעה למטרה ועכשיו נשיר לעמית יום הולדת שמח. חזי הפעיל אותם בכל רגע ורגע, לא נתן להם שניה לשבת ולהשתעמם וההורים...הם כמובן הסתכלו מהצד והתלהבו.

עמדות ספורטיביות, צילום קפטן ספורט
עמדות ספורטיביות, צילום קפטן ספורט

גם את טקס יום ההולדת חזי ערך (והוריד ממני את התיק הזה), הבן שלי קיבל מדליה וגביע של ילד יום הולדת וחולצת כדורגל במתנה והוא פשוט היה בעננים כאילו זכה במונדיאל. שאר הילדים, קיבלו עוגת יום הולדת (שעשתה נני הרשקוביץ כמובן) ומדליה מחזי וזה בנוסף לכל שאר המתנות.

קפטן ספורט - עוגת יום הולדת אמונגס צילום נני הרשקוביץ'
עוגת אמונג אס לבן שלי, צילום נני הרשקוביץ

אגב, אם הילד או הילדה שלכם פחות בענייני כדורגל תדעו שחזי עושה גם הפעלות לימי הולדת בנושא כדורסל, אולימפיאדה, אירועי ספורט ואפילו קייטנות קיץ.

ואם כל זה לא מספיק, תמורת תשלום נוסף חזי יביא למסיבה שלכם גם עמדת צמר גפן מתוק, עמדת פופקורן, פיצות ועוד. בתכל'ס, נראה לי שכל מה שתבקשו ממנו הוא יעשה, הכל כדי שילד או ילדת היום הולדת ירגישו הכי מיוחדים שיש.

כנסו אל עמוד הפייסבוק שלו ותראו איזה הפעלות מדליקות הוא עושה

או יותר טוב, דברו עם קפטן ספורט בטלפון 053-422-8938

שלכם,

ליבי ברגמן

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן