הסוף לשוונצים מעצבנים בשיער - המוצר המושלם לעיצוב השיער של לוראל

נעים להכיר, אני חן ואני שונאת שוונצים בשיער, במיוחד כשהם בקוקו. אבל ממש ממש שונאת אותם. אני יכולה לאסוף שוב ושוב את השיער ולסרק אותו מחדש בגלל תלתל אחד סורר (ואין לי תלתלים בכלל). מים, קרם, קרם על בסיס מים.... הכל יש לי! זה באמת מסדר את השיער ומחליק אותו אבל זה לא מונע שוונצים, בטח לא כשיש רוח.

בחתונה של אחי הקטן הזמנו כמובן את יערה הוד שתאפר ותסרק אותנו ואחותי שהיא כמוני פחות אוהבת שוונצים שאלה אותה אם יש לה משהו נגד ויערה ישר שלפה איזו קופסא קטנה ואמרה שזה יעשה את העבודה. הקופסא הזו, שנראת (וקצת מרגישה) כמו משחת נעליים היא הסוף לשוונצים. והיא מאותו הרגע אחד ממוצרי הטיפוח האהובים עליי.

המשחה היא בעצם סוג של ג'ל ווקס שנקרא Fix Polish (ואתם עכשיו מבינים את הדמיון למשחת נעליים) והיא מיועדת להחזיק, לסדר, ולתחזק תסרוקת אבל היא גם- וזה החלק הכי טוב- משטחת את השוונצים בצורה כזו שהתסרוקת מושלמת והשיער לא זז.

הסוף לשוונצים מעצבנים בשיער - המוצר המושלם לעיצוב השיער של לוראל שם התמונה אחותי ואני בחתונה משפחתית צילום אלבום פרטי
אחותי ואני בחתונה מאופרות ומסורקות על ידי יערה. בלי שוונצים! תמונה משפחתית

אז נכון שאני לא מאפרת ומסרקת כמו יערה אבל היתי חייבת לרכוש את המוצר שהוא של חברת לוראל ושעולה 30 ₪ בערך באתר הפולני. בארץ אפילו לא מצאתי אותו אבל סביר להניח שיש אותו בחנויות שמספקות מוצרים למספרות ומוצרים מתקדמים בתחום השיער.

 

הסוף לשוונצים מעצבנים בשיער - המוצר המושלם לעיצוב השיער של לוראל פוליש לשיער צילום אלבום פרטי
הסוף לשוונצים - המוצר המושלם לעיצוב השיער של לוראל פוליש לשיער, צילום צוות TRYILE

 

פוליש לשיער, צילום צוות TRILE הסוף לשוונצים מעצבנים בשיער - המוצר המושלם לעיצוב השיער של לוראל
פוליש לשיער, קצת כמו ווקס פוליש. צילום: צוות TRYILE

באתר של לוראל בעברית לצערי לא מצאתי את המוצר ובאנגלית לא היה מחיר או אפשרות להזמין לארץ אבל כן הופיע בתיאור שאלה התכונות הבולטות והעיקריות של המוצר:

Hold - להחזיק את השיער במקום שבו את רוצה

Discipline – שהשיער יהיה ממושמע ולא יזוז ממקומו (שעות אני אוצרת לכם!)

Definition - הגדרה. מתאים לעיצוב תסרוקות כי זה באמת מחזיק היטב

Shine - שלא כמו קרמים אחרים שמשאירים שומניות או נספגים והשיער נראה יבש ואפילו רואים עליו את הג'ל היבש, פה הוא נשאר מבריק אחרי שימוש בחומר אבל מבריק בצורה טבעית.

הקופסא עגולה וקטנה וכשפותחים אותה לראשונה זה באמת נראה כמו איזה ווקס לתיקונים או משחה לצחצוח הנעליים אבל זה לא. מה שכן חשוב לדעת לפני השימוש במוצר הוא שצריך להשתמש בקצת.

לא משנה כמה שוונצים יש או איזה חלום על תסרוקת מושלמת יש לכן בראש- לשים קצת!!!! אחרת זה גם מבריק בצורה לא יפה וגם מקשה את השיער והוא הופך לשומני וקשה לעיצוב.

הוא מתאים בעיקר לסידורים קטנים כמו לדוגמא קוקו צמוד והחלקת הפוני או השוונצים למעלה, גם בשיער פזור או סידור של כמה שיערות סוררות בקוקו או בגולגול. לקחת ממש טיפה עם האצבעות ולמרוח על המקום בשיער לעצב, להצמיד ולהגיד שלום יפה לשוונצים.

שלכן,

חן

 

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן