ROLLmask מסכת רול לעור הפנים על בסיס תה ירוק שעושה פלאים

לאחרונה נתקלתי בהמון פרסומות למסיכת חימר ירוקה המבוססת על תה ירוק. היא קפצה לי במדיה החברתית בכל הזדמנות בכל פעם באתר אחר ובמחיר אחר. האמת היא שלא התעמקתי בה בכלל כי אני לא נוטה להאמין לסרטונים שמראים שתוך פחות מעשר דקות יש לי עור מבריק ובריא.

אבל אז נתקלתי במסיכה באחת מקבוצות האיפור שאני חברה ודווקא שם היו תגובות יותר אמיתיות ואותנטיות לעומת הפרסומות הלא אמיתיות של האתרים מחוץ לארץ. התעמקתי בפוסט ובתגובות של נשים שכבר ניסו את המסיכה בעצמן ובעקבות המלצה של אחת מהן, נכנסתי לאתר ישראלי וגיליתי הכל על אותה מסיכת פלא שצצה בכל מקום (וכנראה שבצדק) ועל הדרך גם גיליתי אתר מגניב לאיפור וטיפוח, מוצרי תינוקות ועוד שנקרא סטורי שופ.

המסיכה המומלצת היתה של חברת Meidian והיא צברה פופולאריות במהירות וכנראה לא בגלל הסרטונים אלה בגלל נשים שבדקו את המסכה והחליטו שהיא טובה, לא רק טובה אלא ממש טובה. המסכה מכילה חומרים טבעיים ותמציות צמחים שמנקות את עור הפנים באופן רחב.

המסכה הראשונה (מצד שמאל) מבוססת על תה ירוק והיא מיועדת לניקוי עמוק ומתאימה לכל סוגי העור. היא מכילה מינרליים טבעיים, תמציות תה ירוק, ויטמין אי וחלבונים. היא מנקה את הפנים באופן אינטנסיבי וחודרת לתוך העור ועל ידי כך מסירה תאי עור מתים, לכלוכים ושכבות שומן. המסכה מזינה את העור ומלחחת אותו ומאזנת אותו ויוצרת שכבת הגנה של עור בריא וזוהר.

ROLLmask מסכת רול לעור הפנים על בסיס תה ירוק שעושה פלאים- תמונה מאתר סטורי שופ
מסכת ROLLmask, מתוך האתר של סטורי שופ

המסכה השנייה (מצד ימין) מבוססת על תמצית חציל והיא מיועדת לעור שומני ולעור הסובל מאקנה ונקבוביות פתוחות. המסכה מכילה תמציות צמחים טבעיות, ויטמין e, גליצרין ותמצית חציל שתפקידה לווסת את העור השומני ולאזן אותו. המסכה מנקה את העור בצורה יסודית ומסייעת לסגור את הנקבוביות הפתוחות בכדי לאזן את העור מחדש.

השימוש במסכה הוא פשוט קל וגאוני. במקום למרוח את המסיכה עם האצבעות או עם מברשת, פשוט מחליקים אותה על הפנים בעזרת רולר מיוחד שקל לפתוח, קל למרוח וקל לסגור. באמצעות הרולר לא מבזבזים כמות של חומר כמו בקרמים אחרים.

לאחר המריחה על העור (כמובן שיש לקרוא טוב טוב את הוראות השימוש לפני) צריך לשטוף את הפנים במים חמימים ולייבש  בעזרת מטלית או מגבת רכה. לאחר מכן יש לקחת את הרולר של המסכה ולמרוח על הפנים בשכבה אחידה בכל האזורים הנגועים. יש להמתין עשר דקות ולהסיר את המסכה על ידי שימוש במטלית או מגבת רכה ובסופו של התהליך יש לשטוף את הפנים מהשאריות של המסכה.

ROLLmask מסכת רול לעור הפנים על בסיס תה ירוק שעושה פלאים- שטיפת פנים תמונה מאתר סטורי שופ
מסכת ROLLmask, מתוך האתר של סטורי שופ

ההמלצה באתר היא להשתמש במסכה פעמיים בשבוע לתקופה של שישים ימים ולאחר מכן לעבור לשימוש פעם בשבוע. את התוצאות הראשוניות תוכלו לראות כבר אחרי השבוע הראשון כך נאמר בהוראות.

לפי מה ששאר הנשים כתבו בתגובות שלהן יש לקחת בחשבון שלכל אחת יש סוג עור אחר שנמצא במצב אחר וכל אחת תגיב אחרת לשימוש במסכה אז בסופו של דבר כמה שמסכה מוגדרת כפלאית - כל שימוש בה הוא לפי המשתמשת ואין באמת (לפי דעתי) מסכת פלא אחת לכולן. אבל תמיד שווה לנסות !

את המסיכות תוכלו לרכוש כמו מוצרים אחרים באתר- www.storyshop.co.il

שלכן,

חן

אם תרצו שנמליץ על המוצר או השירות שלכן, תוכלו ליצור איתנו קשר.

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן