לימור רוטמן- מעצבת אופנה, תכשיטים, תיקים ועוד הפתעות

אני אוהבת מנומר, מודה. זה ההדפס הכי אהוב עליי ואני כזו שמאוד אוהבת הדפסים מכל מיני סוגים ובכל מיני צבעים. זה לא משנה איזה פריט זה אם הוא מנומר זה מעולה- בגד, תכשיט, כלי, נעל.... מנומר זה החיים! אבל כמו כל הדפס או כל צבע- אי אפשר להגזים איתו.

יש שאוהבות להתאים את הבגדים צבע אחיד תואם כולל התיק והנעליים ויש שמתאימות נעליים חולצה ומכנסיים אבל אחת העצות שקיבלתי מהסטייליסטית שלי- ששום דבר לא יראה יותר מדי מסודר ויותר מדי מדויק. זה חלק מהטאצ'

מי שמכיר אותי יודע מה לקנות לי ולא מסתכן בלהגדיל ראש ולכן אני תמיד מקבלת את השרשרת שאני רוצה ואת הקרמים שאני רוצה וטוב לי ככה! אז זה ממש לא מפתיע שאמא שלי שלחה לי תמונות של חולצות , שתיים מתוכן מנומרות ושאלה אותי מה אהבתי. לפי התמונות (גם לפני שתסתכלו) תבינו לבד מה בחרתי...

לימור רוטמן מעצבת אופנה, תכשיטים, תיקים. חולצות בהדפס חייתי. צילום: צוות TRYILE
צילום: צוות TRYILE
לימור רוטמן מעצבת אופנה, תכשיטים, תיקים. חולצות בהדפס נמרי. צילום: צוות TRYILE
צילום: צוות TRYILE

את החולצות המדליקות אמא שלי שלחה לי מהבוטיק של המעצבת לימור רוטמן ברחוב הבילויים בגדרה. לימור היא לא רק מעצבת אופנה היא גם מעצבת תכשיטים, תיקים, בובות מחברות ועוד הפתעות. ובשביל ההפתעות שלה שווה לנסוע עד לגדרה, או להיכנס לאתר.

אמא שלי כמובן מכירה את כל המעצבות השוות ואת החנויות המגניבות בגדרה אז לא מפתיע אותי שהיא הגיע לחנות של לימור ולא מפתיע בכלל שהיא ידעה בדיוק אילו חולצות מתאימות לי.

אצל לימור תוכלו למצוא חולצות אוברסייז בהדפסים שונים (כמו אלה שאמא שלי קנתה לי), חצאיות עם הדפסים, חולצות עטלף, שמלות עטלף ושמלות ערב מעוצבות ואוברולים. היא, כמוני, אוהבת הדפס מנומר וגם הדפס פרחוני וצבעים רכים. הבגדים שלה תפורים מבדים נעימים שמחמיאים במיוחד לא נצמדים לגוף ובעיקר עושים הרבה שמח. תראו בעצמכם איך אני מחייכת (זה גם כי היה לי ערב חופשי וגם בגלל הצבע המושלם שיואב עשה לי בשיער).

לימור רוטמן מעצבת אופנה, תכשיטים, תיקים. צילום: צוות TRYILE 2
צילום: צוות TRYILE
לימור רוטמן מעצבת אופנה, תכשיטים, תיקים. צילום: צוות TRYILE
צילום: צוות TRYILE

בגזרת האקססוריז תוכלו למצוא תיקים לגב, תיקי צד מעוצבים, סנדלים בעיצובים שונים, פאוצ'ים ומחברות עבודת יד שלה. גם את התכשיטים לימור עצמה מעצבת וגם הם חולשים על הרבה סוגים וגוונים של עיצובים- פנינים, עור, קטיפה וחרוזים צבעוניים. באמת שכל אחת יכולה למצוא פה משהו מגניב.

רחוב הבילויים בגדרה הוא סוג של מדרחוב והוא מלא בכל טוב. אם יש לכם בוקר פנוי כדאי לכם לנסוע לארוחת בוקר ולהסתובב לאורך הרחוב לפרגן לאמנים ויוצרים מקומיים כמו לימור וגם לצאת עם כמה רכישות שוות. ואם זה רחוק לכן, אז תתפנקו מול האתר שלה ותתחדשו - www.limorotman.com.

שלכן,

חן

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן