שרשרת עם תליון בצורת בייגלה מצופה זהב. או מכסף. יש יותר שלמות מזה בתור תכשיט??

לא ממש האמת.

כך שזה היה די ברור שברגע שנדלקתי עליה אני אכנס לבדוק בדיוק מי עומד מאחורי היצירה המגניבה הזו, וכך עשיתי.

אז מאחורי שרשראות הבייגלה המגניבות ועוד יצירות מיוחדות וייחודיות עומדים אח ואחות טל ולי שהקימו את המותג Kwintner . טל הוא צורף כבר יותר מחמש עשרה שנה אחרי שלמד עיצוב תעשייתי ולי היא בוגרת בצלאל בעיצוב תכשיטים ואופנה וגם בעלת תעודה באוצרות מטעם מכללת שנקר.

אז אפשר להבין את החיבור ואת הכישרון שיצר מותג כזה מהמם. את הסטודיו שלהם הם בחרו למקם ביפו העתיקה בצמוד לגלריות של אמנות ואמנים רבים כולל צורפים ולהציע שם את הקולקציות המיוחדות שלהם ואוספים יחידים מסוגם, וגם אפשרות לעצב תכשיט בהתאמה אישית.

טל ולי מאמינים כי תכשיטים יוקרתיים צריכים להיות מותאמים לכל אחד ואחת ולא משהו שמוצאים בחנות כללית ושיש לאחרים. לכן הם בוחרים להכניס את הלקוחות לתהליך היצירה במחירים הוגנים ושימוש בחומרי גלם הכי טובים שיש. כך הם מעצבים עבורכם את התכשיטים המדויקים, האותנטיים שמותאמים עבורכם ועבורכם בלבד.

תחשבו על זה רגע- לפני הצעת נישואין או לפני אירוע מיוחד, אם מתרגשים מאוד מתכשיט שהוא רגיל כביכול, כמה אפשר להתרגש מתכשיט שמעוצב במיוחד עבורכם! וזה בדיוק מה שטל ולי עושים.

וחזרה לאוספים הייחודיים ולקולקציות המיוחדות. אלה מוצגים ונמכרים גם בחנות וגם באתר כאשר אפשר לבקש בחלק מהדגמים התאמה אישית.

התכשיטים המיוחדים העשויים זהב מסוגים שונים עולים 2000 ₪ ויותר (מחירים מאוד הוגנים למי שלא מתמצא בשוק) אבל אתם כמוני ממש רוצים תכשיט מיוחד של המותג אבל לא יכולים כרגע להוציא את הסכום הזה, תשמחו לגלות שאפשר לרכוש תכשיטים ייחודיים ומדליקים בעיצובם במחירים מעולים.

ואלה התכשיטים שאני נדלקתי עליהם

שרשרת הבייגלה כמובן שהביאה אותי להכיר את המותג ואת האחים המוכשרים. אני כרגע בתקופה שבה אני מעדיפה זהב כך שאישית אהבתי יותר את שרשרת הבייגלה מצופה זהב אבל תדעו שהיא גם מגיעה בגרסה של בייגלה מכסף. מדובר אגב בגרסה עדינה יותר (וגם בעלות נמוכה יותר כמובן) של שרשרת הבייגלה המיוחדת של המותג.

השרשרת מגניבה וכיפית עשויה מ 14 קראט בתוספת שישה יהלומים שהם כמו המלח על הבייגלה. ייחודי ויפה, תלוי על שרשרת זהב באורך משתנה בהתאם לבקשת הלקוח.

kwintner תכשיטים בהתאמה אישית - תליון בייגלה עדין. צילום: מתוך אתר החברה
הגרסה העדינה יותר...מתוך האתר של KWINTNER

 

kwintner תכשיטים בהתאמה אישית - שרשרת בייגלה משובצת אבנים. צילום: מתוך אתר החברה
מתוך האתר של KWINTNER

הגרסה היוקרתית עולה 3500 ₪ בעוד תוכלו להתפנק בגרסה העדינה יותר ב 350 ₪.

התכשיט השני ששבה את ליבי היה עגילי סלע גולמיים- עגילים קטנים ועדינים שנראים כמו סלעים במבט מלמעלה. ניתן לבחור אותם בכסף מחומצן, מצופים בזהב או זהב לבן. כל שלושת הצבעים נהדרים בעיני והמחיר שלהם עוד יותר נהדר – 350 ₪ לזוג עגילים.

עגילי סלע גולמי - kwintner תכשיטים בהתאמה אישית.
עגילי סלע גולמי - מתוך האתר של KWINTNER

אז אם מתחשק לכם תכשיט ממש מיוחד ומדליק תוכלו להיכנס לאתר שלהם www.kwintner.com או לבקר אותם בסטודיו ברחוב מזל אריה 16 ביפו העתיקה.

שלכם,

חן

 

 

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן