סינקרס של KUMI סניקרס מינימלסטיות בגוונים רכים מבד ארוג עם טקסטורה שעושה את כל ההבדל

שוב אני משוטטת לי ברחבי הרשת ושוב קופצות לי פרסומות של מוצרים לרכישה... העניין הוא שהפרסומות מתחלקות לשניים- בגלל שאני גם כתבת תוכן אז אני חוקרת ברשת על לא מעט נושאים ואז הם קופצים לי בפרסומות (ניתוחים פלסטיים, טיסה לחו"ל, מיגון הבית, בטיחות אש... רשימה חלקית ביותר) ועקב הרכישות השוות שלי אז כמובן שעושים עליי רימרקטינג ואני מקבלת הודעות על פריטים שווים בחנויות שרכשתי בהן בעבר.

אז כיף שאני מקבלת את הפרסומים של נעלי קומי (כיף לי ולרגליים שלי, פחות כיף לחשבון הבנק שלי) כי בקיץ רכשתי כפכפים וסנדלים שחרשתי עליהם וקטע שהם בדיוק עכשיו מפרסמים נעלי סניקרס בצבע שחסר לי בארון לעונה הקרובה (בינינו- לא חסר לי אף צבע בארון...). אז כמובן שלא התאפקתי ובפעם השלישית נכנסתי לפרסומת והזמנתי את הנעליים המדליקות האלה.

אז למה הנעליים האלה הן בול לעונה?

טוב ששאלתן.

העונות שלנו כבר מזמן לא העונות שאנחנו רגילים אליהן ומזג האוויר הפך להיות הפכפך ומשתנה מרגע לרגע. אז צריך להתלבש בשכבות וכמובן לקחת ג'קט לכל מקום (מכירות את זה שקריר בבוקר חם בצהריים קפוא בערב?) ונעליים. אבל מה קורה כשחם מדי לנעליים? הרי פה בארץ אין אמצע- או שקר או שאי אפשר לסבול את המגע של גרביים על הרגליים מרוב חום ולחות. ופה נכנסות הסניקרס של קומי.

סינקרס של KUMI - סניקרס מינימלסטיות בגוונים רכים מבד ארוג עם טקסטורה שעושה את כל ההבדל - אישה נועלת נעליים.
מתוך האתר של KUMI
סינקרס של KUMI - תמונה מתוך האתר סניקרס מינימלסטיות בגוונים רכים מבד ארוג עם טקסטורה שעושה את כל ההבדל - נעליים
מתוך האתר של KUMI

הסניקרס הן מנימליסטיות שזה אומר שהן עשויות מבד ארוג ואוורירי. הטקסטורה היא סופר מדליקה והופכת אותן לנעליים מיוחדות ולא לסניקרס רגילות שאפשר למצוא בכל חנות נעליים. סוליות הגומי הן קלות ודקות למדי (שזה אגב פרט מאוד חשוב למי שלא אוהבת ללכת על שטוח מדי.

בתור אחת שרוב היום על עקבים היה לי קשה להתרגל אבל אחרי שהתרגלתי זה כמו ללכת יחפה!) הבטנה של הנעליים היא מכותנה רכה ונעימה שנושמת כך שהלחות לא מורגשת יתר על המידה מה שמאפשר לנעול אותן עם גרבי רשת מיוחדות (שאפשר לרכוש באתר בזמן הרכישה של הנעליים במחיר מיוחד) או גרבי ניילון או בלי גרביים בכלל.

הגזרה של הנעליים סופר מחמיאה אפילו לרגלי פיל במידה כמו שלי (אני מידה 41 ואצלם אני מסתפקת במידה 40) והן מגיעות בגוונים רכים של ירוק, קרמל וחול. נחשו עכשיו איזה צבע היה חסר לי בארון...? (רמז, התשובה בתמונות)

טווח המידות הוא 36-42 והן כאמור מידה עד חצי מידה קטנות יותר (נגיד את הסנדלים רכשתי 39/40) אבל אם הזמנת מידה לא טובה יש מדיניות החזרים והחלפות פשוטה ומהירה. אפשר להזמין את הנעליים במשלוח עם שליח עד הבית או לנקודת איסוף קרובה והן מגיעות תוך יום יומיים. והן גם 100% טבעוניות שזה תמיד מגניב בעיני.

הבאסה היחידה היא שרק אחרי שביצעתי את ההזמנה של הסניקרס האלה ראיתי שיש מבצע על נעלי הרשת... טוב, שיהיה מה לרכוש בפעם הבאה!

להתחדשות בנעליים ואקססוריז שווים, מיוחדים, מעוצבים וטבעוניים כנסו לאתר www.ku-mi.com

שלכן,

חן

 

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן