פתחו את השמיים והחזירו הטיסות - זה הזמן לצאת לטיול מאורגן עם יוסי מחלב

סוף כל סוף פתחו את השמיים ולמרות החדשות על ווריאנטים שונים בארצות שונות יש מדינות שמקבלות ישראלים עם תו ירוק או מחלימים או עם בדיקה שלילית! אלו חדשות נהדרות! משבוע הבא נוכל להסיר מסכות במקומות פתוחים, יש מדינות שכבר התחילו להתחסן וזה מרגיש שממש עוד רגע אנחנו חוזרים לנורמלי של מקודם....

אחד מהאנשים שחוזר גם הוא לנורמלי של מקודם ויפה שעה אחת קודם היא יוסי מחלב, מדריך טיולים בארץ ובחוץ לארץ. יוסי מוציא טיולי מאורגנים מגניבים למדי בקבוצות קטנות למקומות שווים ומן הסתם העסק שלו נפגע רבות בשנה שחלפה. עם זאת יוסי לא מאלה שישבו בבית ויבכו על מר גורלם כך שהשאיר את המדיה החברתית שלו פעילה למדי וברגע שאפשרו טיולים בארץ הוא החל להעביר הדרכות ללא עלות ביפו, עיר קסומה שהוא מכיר ככף ידו בכדי לשמור על יכולת ההדרכה ותמיד להיות בעניינים.

טיול מאורגן עם יוסי מחלב. כיכר טיאננמן. צילום מתוך עמוד הפייסבוק של יוסי מחלב
מתוך הפייסבוק של יוסי מחלב
טיול מאורגן עם יוסי מחלב. טיול לבאזל. צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של יוסי מחלב
מתוך הפייסבוק של יוסי מחלב

בעקבות כמה טעויות שעשה חבר שלו כשטס לדובאי והרי מטעויות לומדים הכי הרבה, יוסי העלה בפייסבוק פוסט עם חמש המלצות למי שטס לחו"ל. המלצות ממש שוות שלא תמצאו בכל מדריך תיירות רגיל וכדאי מאוד שתאמצו לפני הנסיעה הבאה, בתקווה שהיא תהייה ממש בקרוב!

טיול מאורגן עם יוסי מחלב. מפלי הריין. צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של יוסי מחלב
מתוך הפייסבוק של יוסי מחלב
  1. אל תזמינו חופשה למדינה מוסלמית (לדוגמא תורכיה או איחוד האמירויות) במהלך חודש הרמאדאן שחל בין התאריכים 13/4-12/5. בחודש זה אין חיי לילה והמסעדות סגורות והרבה עסקים בחופש ולכן תמצאו את המקומות האלה די שוממים.

 

  1. אם אתם בחופשה עירונית השתדלו לא להגיע אליה ביום ראשון בבוקר או לחזור ממנה ביום ראשון בלילה. ברוב העולם יום ראשון הוא יום שבתון וחלק גדול מהחנויות, פעילויות ושירותים סגורים וחבל.

 

  1. לכל מדינה יש ימי זיכרון משלה, ימים מיוחדים כמו יום החייל האלמוני, יום יחי המלך, יום לכבוד המלכה, יום עליית מריה השמיימה ועוד ימי ציון רבים מקומיים שלרוב מתבטאים בימי שבתון ואפילו כמה ימי שבתון. לפני שאתם סוגרים תאריכים לחופשה בחוץ לארץ בהתאם לחגים ולחופשים שלנו - בדקו את החגים והחופשים של המדינה אליה אתם מתכננים לטוס.

 

  1. נכון שיש אפשרות החלפת כסף בכל מקום אבל לא תמיד היא זמינה ולא תמיד משתלמת (כמו לדוגמא בשדות תעופה קטנים לא תמיד יהיה מי שיחליף לכם את הכסף אם אתם נוחתים מאוחר בלילה או מוקדם בבוקר, ולעיתים מדובר בעמלה מאוד גבוהה) תמיד תדאגו שיהיה לכם כסף מקומי ליום הראשון שאותו תחליפו כבר בארץ.

 

  1. כן יש רשת אלחוטית כמעט בכל העולם אבל זה לא אומר שהיא טובה וזמינה ויכול להיות שתצטרכו ממש להתקשר לארץ או ליצור קשר עם מישהו באותה מדינה ללא אפשרות לרשת אינטרנט. אז אל תצאו מהארץ בלי חבילת גלישה- כך תוכלו גם ליצור קשר עם הארץ בכל הזדמנות גם אין WIFI אזורי ותמיד תמצאו לה שימוש בכל מקום שאליו תטוסו.

 

אם יש לכם טיפים חשובים וטובים נוספים מוזמנים להוסיף בתגובות, והכי מוזמנים לצאת לטיול עם יוסי, בארץ או בחו"ל.

הטיפים באדיבות יוסי מחלב מדריך טיולים.

שלכם,

חן

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן