4 מוצרים מומלצים של מותג האיפור והטיפוח GARNIER שאתן חייבות להכיר

אני אוהבת טיפוח ואני אוהבת להתאפר. פעם היו לי בתוך תיק האיפור הרבה יותר מדי מוצרים שאני לא באמת צריכה ואז עברתי קורס איפור אישי והבנתי מה בדיוק מתאים לי ומה אני צריכה ומאז הכל מדויק לי. וכמובן מאז שמצאתי את האתר הפולני אני מזמינה ממנו בכמויות כפולות את כל המוצרים, זה אמנם הרבה הרבה יותר זול מאשר בארץ אבל לוקח למשלוח הרבה זמן להגיע אז כל הזמנה שלי היא גדולה ומלאה במוצרים.

אחד ממותגי האיפור והטיפוח שנתקלתי בו דווקא כשקניתי סבון פנים לקטנה שלי ולא שמתי לב אליו יותר מדי עד אז הוא GARNIER אבל מאותו הרגע שגיליתי אותו רוב ההזמנות שלי הן שלו, וגם בסופר פארם אפשר למצוא מוצרים של המותג במחירים מאוד משתלמים ותמיד יש אחלה מבצעים.

אז כמובן אם אני אוהבת אני ממליצה ויש פה כמה המלצות על מספר מוצרים שווים שאפשר להשיג בארץ ומוצר אחד מדהים שלא ברור למה אבל אי אפשר להזמין יותר בארץ וחבל אבל אפשר בקלות ובמחיר מעולה להזמין מחוץ לארץ וכדאי! כותבת גם את השמות המדויקים באנגלית שתוכלו בקלות למצוא את המוצר ולהזמין.

המוצר הראשון שאני ממליצה עליו הוא מי פנים מיסלריים דו-פאזיים של גרנייר:

מים מיסלריים דו פאזיים, 4 המומלצים של GARNIER שאתן חייבות להכיר. צילום: מתוך אתר גרנייר
Garnier Micellar oil in water - מתוך האתר של GARNIER

מדובר במי פנים עדינים ונעימים שמנקים את העור בעדינות אבל ביעילות, לא גורמים לגירוי או אדמומיות לאחר מכן ומשאירים אותו רענן והכי חשוב- נקי!

המוצר השני שאני ממליצה עליו הוא קרם לחות BB, יש את הרגיל ויש את התוספת של פיור אקטיב:

קרם BB, המומלצים של GARNIER שאתן חייבות להכיר. צילום: מתוך אתר גרנייר
Garnier PURE ACTIVE BB CREAM - מתוך האתר של GARNIER

אני משתמשת בו במקום מייקאפ, הוא עדין ולא מכסה את כל הפנים אבל מוסיף גוון אחיד ומכסה את מה שצריך ומשאיר מראה קליל וזוהר ומתאים בעיקר לימים שאני עובדת בבית ורוצה להתאפר בקטנה

המוצר השלישי שאני ממליצה עליו הוא הבוטניקל ג'ל לניקוי פנים בתוספת ענבים:

בוטניקל קלנזר. המומלצים של GARNIER שאתן חייבות להכיר. צילום: מתוך אתר גרנייר
Purifying botanical gel wash - מתוך האתר של GARNIER

הוא בעצם המוצר שגרם לי להבין כמה החברה הזו שווה וטובה גם לנערה המתבגרת שלי וגם עבורי, הוא מבוסס על 96 אחוזים רכיבים המופקים מהטבע, יש לו ריח מעולה, הוא מקציף ממש קצת על הפנים, לא שורף במגע עם העיניים ומנקה היטב את הפנים גם שלי וגם שלה.

המוצר הרביעי שאני ממליצה עליו הוא מסיכת שיער של FRUCTIS:

מהמוצר הזה אני קונה בכמויות, לצערי אי אפשר להשיג בארץ ובאמת שאני לא יודעת למה כי הוא מעולה. מדובר בתת סדרה של המותג שנקראת FRUCTIS ויש בה מסיכות שיער מדהימות!

הן מגיעות בכמות מספקת לזמן ארוך, בריחות של קוקוס, אבוקדו, חמאת שיאה ועוד, מורחים אותן על השיער למשך דקה במקלחת לאחר חפיפה והשיער מרגיש ונראה נהדר גם אחרי המקלחת וגם למחרת. מתאים בעיקר למי שכמוני לא משתמשת במרכך. הבת שלי התמכרה לסדרת שמן הקוקוי של כיף (גם מעלפת אגב) של שמפו מרכך ותחליב רחצה אבל לאחר מכן היא מתפנקת במסכה הזו.

פרוקטיס, המומלצים של GARNIER שאתן חייבות להכיר. צילום: אתר מדי לינק
פרוקטיס, מתוך אתר מדי לינק
בוטניקל קלנזר. מוצרים מומלצים שאתן חייבות להכיר. צילום מתוך אתר מדי לינק
בוטניקל קלנזר, מתוך אתר מדי לינק

 

קיצר, תנו כבוד למותג הזה וכנסו לאתר שלהם לבדוק מה יש להם, השוו מחירים באתר, בסופר פארם ובאתר הפולני ולאחר מכן התפנקו. מומלץ!

שלכן,

חן

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן