השבוע יצאתי למסע שופינג בתל אביב. אני לא נוהגת להגיע הרבה לעיר אבל כשאני כבר מגיעה אני מנצלת את הזמן כל רגע וכל שניה כי מי יודע מתי שוב אהיה כאן. הפעם הגעתי לעיר כדי להתחדש בתספרות אצל הספר האהוב עליי יואב במספרת Cut's you up. כמובן, שלקחתי איתי את הבת הקטנה שלי שרצתה להוסיף פסים בהירים בשיער.

בזמן שהמתנו, אכלנו הסתובבנו וטיילנו ברחובות העיר שטופי השמש וראינו מלא אנשים מסתובבים (איזה כיף שאין סגר!!!). ברחוב דיזינגוף צדה את עיניינו חנות מיוחדת במינה שהבובות בחלון הראווה שלה היו לבושות בצורה צבעונית שאי אפשר להתעלם ממנה ולכל אחת היה ראש של חד קרן (יש לזה הסבר, חכו לסוף!). ובתור חובבות חדי קרן על צורותיהן השונות, ברור שהיינו חייבות להיכנס!

מסתבר שמדובר בחנות שכל חובבת אופנה חייבת להכיר והיא נקראת INKTLV החנות (יש גם פייסבוק ואינסטגרם) מאפשרת הצצה לעולם צבעוני ואופנתי של שלל פריטי לבוש טרנדיים מכל העולם. את ממש מרגישה שאת עושה קניות בניו יורק מבלי לעזוב את הארץ - תענוג!

"הארון שלך לגמרי צריך את זה, תכירי ותתמכרי" אומר צוות החנות והם כל כך צודקים! ואם כבר מילה על הצוות, המוכרת נטלי היתה מקסימה ושרותית, סבלנית וידעה להתאים לכל אחת בדיוק את מה שמתאים לה מבלי לדחוף לה סתם בגדים ואת זה אנחנו כבר אוהבות.

חן קרופניק מודדת חצאית ב- Ink - made with love חנות בגדים שאתן חייבות להכיר
צילום צוות TRYILE

התמזל מזלנו והגענו ביום שיש בו מכירה של 50% על רוב פריטי החנות כך שהשמלות והחצאיות המדליקות שהתאהבנו בהן לא עלו יותר ממאתיים שקלים לפריט מה שמאפשר לרכוש כמה פריטים וזה משתלם ביותר.

בדיוק כשנכנסו לחנות נטלי הוציאה החוצה סטנד עמוס בבגדים הורסים (כמו כל הבגדים בחנות) והסבירה לנו שכל הפריטים שבו נמכרים עד מאה שקלים והכסף הולך לתרומה לעמותת 'רוח נשית'. להרוויח בגד שווה וסופר אופנתי ולתרום? אנחנו שם!

אז מדדתי שתי חצאיות הורסות ביותר (וכמובן צילמתי ושלחתי לסטייליסטית האישית שלי שתאשר) וכל כך התלהבתי מהבגדים, מהשירות ומהמחירים ששלחתי גם לאחיות שלי תמונות. יצא שעד שחזרתי למספרה, כבר פרגנתי בכל דרך אפשרית וגם כמובן לכל מי שעצרה ליד הסטנד בחוץ אמרתי לה ששווה כי זו קנייה אופנתית ותרומה- קיצר- נכנסתי לעניינים!

חן קרופניק מודדת חצאית הפנתר הורוד. צילום Ink - made with love חנות בגדים שאתן חייבות להכיר
צילום צוות TRYILE

בסופו של דבר יצאתי עם שלל של שתי חצאיותי וחצאית עבור אחותי וכמובן שקבעתי עם הסטייליסטית ועם אחותי שנבוא לשם שוב ונמדוד את כל החנות ונקנה את הכל (כדאי לכן למהר כי אחרנו באמת לא יישאר הרבה).

החנות נמצאת בדיזינגוף 91, תל אביב ליד הכיכר.

שעות הפעילות: ימי א-ה 10:00-20:00 ובימי שישי 10:00-15:00

לא שכחתי, אני חייבת לכן תשובה  - למה חד קרן? 

כי זה אחד מהמשפטים המופיעים באתר וחשוב שנזכיר אותו לעצמנו בכל יום:

.ALWAYS BE YOURSELF, UNLESS YOU CAN BE UNICORN

THEN ALWAYS BE A UNICORN

ולי לא נותר אלא להסכים!

שלכן,

חן

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן