דפני - מברשת הפלא להחלקת שיער תוך דקות

כנערה מתבגרת היה לי ברור שאמא שלי לא תהיה אחת שתעמוד שעות ותחליק לי את השיער, אז כמו שאר החברות הלכתי אל הספר. כשראיתי את עצמי עם השיער החלק בפעם הראשונה הרגשתי כמו נסיכה. אז, בניינטיז, עוד לא שמעו על החלקה לשיער כזו שמחזיקה לטווח ארוך, כך שמי שרצתה שיער חלק נאלצה לבקר בכל שבוע במספרה. מהר מאוד ויתרתי על הרעיון של ללכת לספר בכל שבוע כי פחדתי שיהיה לי שיער שרוף, קשה ומתפצל.

ככה עברו שנים בהן לא נגעתי בשיער בכלל, מדי פעם קיצרתי והארכתי אפילו פעם אחת צבעתי אבל תמיד תמיד חזרתי אל צורתו הטבעית - שיער ג'ינג'י גלי שמגיע באורכו עד אמצע הגב אסוף בקוקו לאחור. מדי פעם כשרציתי להרגיש יפה, או כשהייתי צריכה להתלבש יפה לאירוע משפחתי או מפגש מהעבודה קבעתי תור לספר לעשות פן. לא אהבתי את זה בכלל - לשבת שעות, לראות את אדי העשן עולים מהשיער, להרגיש את המסרק מושך בחוזקה את השערות, להרגיש הפן החם נוגע באוזן - לא נעים בכלל.אבל...כשהסבל היה מסתיים הייתי מסתכלת במראה וחושבת דאם איי לוק איימיזינג.

דפני - מברשת הפלא להחלקת שיער תוך דקות צילום ליבי ברגמן
צילום ליבי ברגמן

אבל היום יש קורונה והספרים לא ממש עובדים ואי אפשר ללכת להתפנק בפן (כן, כן למדתי ליהנות מהמשיכות בשיער והכואב באוזן) אז שאלתי חברות מה אתן עושות אם אתן רוצות לעשות פן? חברה אחת אמרה שהיא מזמינה מישהי הביתה, חברה אחרת אמרה שהיא לא מוותרת על הספר שלה והחברה השלישית הציעה לי את הדפני שלה.

אני מכירה את דפני כבר הרבה שנים, מברשת הפלא שמחליקה את השיער בתוך דקות. אבל אף פעם לא נתקלתי במישהי שבאמת השתמשה בה. עבורי זו היתה אגדה אורבנית שהדבר הזה באמת עובד. איך יכול להיות שיער חלק תוך כמה דקות ובלי כאבים אם לספר זה לוקח שעה ולפעמים גם יותר. תנסי, מה איכפת לך? מקסימום תחזרי לי. לקחתי, ניסיתי ופשוט התאהבתי.

דפני - מברשת הפלא להחלקת שיער תוך דקות ליבי ברגמן מחליקה את השיער. צילום צוות TRYIL
צילום צוות TRYIL

ההפעלה ממש פשוטה וקלה - מחברים את המברשת לחשמל, לוחצים על הכפתור ולאחר שזה משנה את צבעו לירוק מברישים את השיער לאט לאט והקסם קורה. באמת שלא האמנתי שזה פשוט וקל, אבל זה ממש - פשוט וקל! סירקתי את עצמי בכל מיני כיוונים, כמובן שנזהרתי שלא לשרוף את האוזן או לגעת במברשת עם הידיים (היא חמה! חמה! חמה!) ואחרי כמה דקות הסתכלתי בראי ואמרתי דאם! איי לוק איימיזינג!

דפני - מברשת הפלא להחלקת שיער תוך דקות צד שמאל לפני החלקה, צד ימין אחרי החלקה.
צילום ליבי ברגמן

אז זו לא אגדה אורבנית, ואני די מופתעת שאין דפני בכל בית כי היא ממש עובדת ואני לא מאמינה שדפני קיימת כבר שבע שנים ורק עכשיו השתמשתי בה לראשונה. אני השתמשתי בדפני קלאסיק, אך קיימות מברשות דפני נוספות: דפני GO, דפני ALLURE, דפני ROSE GOLD, דפני MUSE, מוצרי טיפוח לשיער של דפני ואקססוריז של דפני.

את דפני מברשת הפלא להחלקת שיער תוך דקות תוכלו לרכוש באתר דפני, ברשתות הפארם השונות ובאתרי אופנה וביוטי.

שלכם,

ליבי

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן