אם תסתכלו לנו בתוך תיק האיפור שאנחנו לוקחות איתנו לכל מקום- לכל מקרה שלא יקרה, תגלו שיש בו את כל מה שלמדנו בקורס איפור שצריך להיות בו:

סומק, אודם, פודרה שקופה, מראה, מקלות אוזניים, מסקרה ומעט ברונזר. הסיבה היא ברורה- אם במהלך היום הזענו או נמרח מעט האיפור או שאנחנו רוצות לחדש ולרענן את המראה יש לנו את כל מה שאנחנו צריכות. והברונזר הוא תוספת נחמדה במיוחד אם אנחנו עוברות היישר מיום עבודה ליציאה בערב (עד מתי קורונה 2020??? תחזירו לנו את היציאות!) ואנחנו הוספנו לתיק גם עיפרון שחור, שיהיה.

מוצר חדש יחסית וסופר שווה (סביר להניח שכבר שמתן עליו עין כי כלללל הקוסמטיקאיות מדברות עליו וכלללל המאפרות מוכרות אותו- ובצדק) הוא הלק בלאש החדש של עדה לזורגן. מדובר בסומק נוזלי שמורחים מעט מאוד על הלחיים ומטשטשים והמראה הוא סומק טבעי ומואר. אם מורחים ממש מעט ממנו על השפתיים ישנה תוספת נהדרת של פיגמנט לשפתיים. כבר אפשר להוציא מהתיק את הסומק ואת האודם ולהכניס במקום שניהם את הלק בלאש.

לק בלאש של עדה לזורגן, סומק נוזלי. תמונה מתוך האתר של של עדה לזורגן
מתוך האתר של עדה לזורגן

הלק בלאש מגיע בגוון בורדו כהה וגם בגוון ורוד בהיר (ממנו הכי התלהבנו) יש לו ריח משגע והוא נמרח בקלות ובמהירות - וכאן צריך לשים לב ולא למרוח יותר מדי על הלחיים וגם ישר לטשטש עם מברשת סומק. ועל השפתיים אפשר לשים ממש קצת ותראו בעצמכן איזה מראה מושקע מואר ומופלא תקבלו.

למי שלא מכירה את עדה לזורגן אז הגיע הזמן שתכיר, ולא רק בגלל ליין מוצרי האיפור המעולה שלה. עדה היא מאפרת וותיקה ומוכרת שכבר בשנות התשעים של המאה הקודמת הקימה בית ספר לאיפור- סטודיו עדה לזורגן בו מועברים קורסים מקצועיים של איפור השתלמויות למאפרים וסדנאות איפור אישיות. בנוסף יש לה סוכנות מאפרים שמציעים איפור מקצועי להפקות אופנה והפקות לטלוויזיה. את ליין האיפור שלה הקימה בעקבות הידע והניסיון שצברה עם עולם האיפור המקצועי והוא מותאם למאפרות מקצועיות. כל המוצרים שלה איכותיים, המרקמים ייחודיים ומותאמים לאיפור מקצועי ברמה גבוה ועמיד לאורך זמן- חלומה של כל מאפרת! ואכן רוב המאפרות היום גם משתמשות וגם מוכרות את מוצרי האיפור של עדה לזורגן –ביניהם סמקים, מברשות איפור, אייליינרים וכמובן- הלק בלאש.

דבר נוסף שקראנו על עדה וחימם מאוד את ליבנו הוא שהיא מאוד פעילה למען הקהילה, תורמת ועוזרת לנזקקים ומסייעת לקשישים ולילדים מתחת לקו העוני באופן קבוע כחלק מחיי היום יום שלה. אנחנו הכי מעריצות נשים חזקות שגם מנהלות עסק, גם מלמדות ומעבירות הלאה את הידע שלהן וגם תורמות לקהילה!

ואם תירצו המלצה נוספת על תרומה לקהילה באתר שלנו, אתן מוזמנות לקרוא על פוזיטיב דנדי - תכשיטים בחשיבה חיובית.

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן