גולדן רוז - מוצרי האיפור והטיפוח שחייבים להכיר

ושוב אנחנו בענייני איפור... נכון העובדה שחייבים לעטות מסכה (או ללבוש אותה? איך אומרים?) קצת מבאסת או יותר נכון מאוד מבאסת את מי שאוהבת ונוהגת להתאפר באופן קבוע. אבל המסכות לא ישארו כאן לנצח (אופטימיות זה אנחנו) ויש די הרבה הזדמנויות להוריד אותן (תוך שמירה על מרחק, כמובן) ואז חשוב שנהיה מאופרות.

אם אתן מאלה שאוהבות להתאפר אבל לא בהגזמה ומחפשות מותג איפור עמיד, איכותי, אבל גם במחירים משתלמים וכזה שהוא עדין ונעים- אז הגעתם לפוסט הנכון. הפעם אנחנו רוצות לשתף אתכן בהמלצה שלנו על מותג האיפור Golden Rose שלהפתעתנו יש לו אתר ישראלי וייצוג פה בארץ אבל לא מספיק כי אנחנו עד עכשיו קנינו אותו באתר הפולני וטוב לדעת שאפשר להשיג אותו גם פה.

במקום להמליץ לכן על המוצר בכללי, בחרנו ארבעה מוצרים שאנחנו קונות באופן קבוע אבל אנחנו בהחלט ממליצות לבדוק את שאר המוצרים שלהם כי לפי שלושת אלה אנחנו יכולות לומר שמדובר במותג שלגמרי שווה את ההשקעה!

המוצר הראשון - סומק אפוי בגוון אפרסק טבעי מסדרת NUDE

אם אתן רוצות סומק קליל וטבעי שרק יוסיף לכן גוון ללחיים ויראה כאילו היתן קצת בשמש אז זה הסומק עבורכן. הוא קטן ונוח לשימוש, בעל גוון מתוק ומחמיא והוא מחזיק מעמד ליום שלם. אנחנו אהבנו גם את הטרנד שהקטנות שלנו הראו לנו ביוטיוב שמפדרים גם מעט את גשר האף ומתקבל מראה שזוף וקייצי גם בימים של תחילת החורף.

גולדן רוז - מוצרי האיפור והטיפוח שחייבים להכיר סומק אפוי צילום מאתר החברה
מתוך האתר של גולדן רוז

המוצר השני - פודרה אפויה מסדרת NUDE

בכללי מדובר בסדרה איכותית המעניקה של להיות עם איפור, אבל להרגיש בלי וזה מה שאנחנו אוהבות. הפודרה מחזקת ומחזיקה את האיפור על הפנים אבל היא שקופה כך שהיא לא מוסיפה יותר מדי צבע אם בכלל. דרך נהדרת לדאוג שהאיפור לא ירד על המסכה במהלך היום.

גולדן רוז - מוצרי האיפור והטיפוח שחייבים להכיר פודרה אפויה צילום מאתר החברה
מתוך האתר של גולדן רוז

המוצר השלישי - תרסיס מקבע איפור

בהחלט מוצר שצריך בימי הקורונה! ברגע שסיימתן להתאפר, אתן מרססות מעט (שימו לב שאתן מרססות במרחק של לפחות עשרים סנטימטרים מהפנים והעיניים והפה סגורים!) על הפנים והתרסיס מקבע את האיפור לאורך כל היום, והמרקם שהוא משאיר אחריו הוא קליל ולא דביק וכמובן גם מונע מהאיפור לרדת על המסכה או בכלל במהלך היום.

גולדן רוז - מוצרי האיפור והטיפוח שחייבים להכיר תרסיס מקבע איפור צילום מאתר החברה
מתוך האתר של גולדן רוז

המוצר הרביעי - פלטת שימרים

מי שאוהבת לנצוץ חייבת את פלטת השימרים הזו. אבל אל תדאגו היא לא תגרום לכן לנצנץ יותר מדי. יש בה שני גוונים של ורוד ואחד בגוון שמפניה והם עדינים אבל עושים את העבודה ואם אתן אוהבות להשתמש בשימרים וליצור אפקטים של זוהר בערב (שיפתחו כבר את בתי הקפה והפאבים שיהיה לנו לאן להתאפר ולנצוץ!!!) אז תתפנקו בפלטה הזו.

גולדן רוז - מוצרי האיפור והטיפוח שחייבים להכיר פלטת שימרים צילום מאתר החברה
מתוך האתר של גולדן רוז

ואחרי שקנינו מייק אפ, תרסיס ושימרים התחדשנו גם בתיק איפור שווה במיוחד!

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן