נשנושים בריאים - Simple Foodies

כבר מזמן הבנו את החשיבות של לאכול בריא וכמה צריך להקפיד בדברים הקטנים כמו בדברים הגדולים. ואנחנו לא מדברות על דיאטות למיניהן כי אנחנו ממש לא בקטע, ואין סיכוי שנוותר על חתיכת עוגה טעימה אם יש לנו אפשרות ליהנות ממנה.(מזל שאנחנו עובדות בעבודה שמאפשרת לנו כל כך הרבה הזדמנויות ליהנות מעוגות טעימות וגם להמליץ עליהן!)

אבל החיבור בין גוף ונפש הוא ברור לנו מאוד ואנחנו יודעות שהאוכל והשתייה שאנחנו מכניסות לגוף שלנו ולגוף של הילדים שלנו הוא הדלק של הגוף והנשמה ולכן צריך לברור מה מכניסים פנימה. אם חולים הרבה, או עייפים הרבה או שפתאום יש נשירה של השיער או מתחילים להופיע פצעונים על הפנים הדבר הראשון שהרופא יעשה זה ישלח אתכם לבדיקת דם לראות מה חסר או מה אתם צורכים יותר מדי. אז אנחנו כבר אחרי בדיקות הרופא ואחרי הביקור אצל הדיאטנית ויודעות בדיוק מה נכון לנו, מה בריא לנו ומה טעים לנו.

והכי הכי אנחנו אוהבות כשאנחנו מוצאות מוצר חדש שמשלב בין שלושת הדברים החשובים האלה- מה נכון לנו, מה בריא לנו ומה טעים לנו. והמוצר שמצאנו הפעם, יותר נכון שילוב של כמה מוצרים, הוא הפירות המיובשים של simple foodies השם הוא ממש לא במקרה כי מדובר באוכל פשוט, טעים, בריא ומדויק בפשטות ובבריאות שלו.

נשנושים בריאים - Simple Foodies - מארז נשנושים בריאים צילום דגנית זאב בן יחזקאל
נשנושים בריאים - Simple Foodies, צילום: דגנית זאב בן יחזקאל

למה הכוונה? מדובר בעסק של אמא ובת שמייבשות פירות טריים. יש להן מכונת ייבוש בבית שמיועדת בדיוק בשביל זה והן מייבשות את הפירות בצורה טבעית ומקצועית כך שאין צורך בתוספת של סוכר ובתוספת של חומרים משמרים, והטעם המעולה של הפרי נשאר ונשמר ביחד עם כל הוויטמינים שלו. את הפירות הן אורזות במארזים לפי גדלים שונים - אם זה מארז פירות קטן שמיועד לילדים לקחת לבית הספר, או שזה מארז פירות גדול יותר שמיועד למבוגרים לנשנש בין הארוחות (ונשנשנו לא מעט כאלה בשבוע האחרון, אתם יודעים להיות סופר בטוחות בהמלצה שלנו!) או שזה מארז שי מהודר ומעוצב יפה שאפשר לתת כמתנה לחברים, כשי לחג או אפילו כמתנת אירוח כשמגיעים להתארח.

נשנושים בריאים - Simple Foodies - פירות מיובשים. צילום דגנית זאב בן יחזקאל
Simple Foodies - פירות מיובשים. צילום דגנית זאב בן יחזקאל

המארזים ארוזים מקסים ונראים כמו זר פרחים מיובשים עטופים בלדר (גליל משמש מיובש למי שלא מכיר) שהוא בעצם הממתק של הטבע וגם הילדים שלכם שאתם בטוחים שיעקמו את הפרצוף אם תביאו להם לטעום לא ירצו יפתיעו אתכם ובגדול. כמובן שניתן לזהות בקלות מה זה כל פרי ולבקש פירות מסוימים במארז וליהנות משפע של בריאות וטעם בין הארוחות או כקינוח , להכניס רק טוב לגוף שלכם ועל הדרך לעשות גם טוב לנשמה שלכם ולקדם עסק עצמאי.

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן