להסתפר או להאריך שיער?

לגזור אותו ישר או מדורג?

ובאיזה צבע לצבוע אותו אם בכלל?

והטרנד של צבעים שונים בשיער בכל צבעי הקשת- מתאים לי או לא מתאים לי?

או אולי בכלל לעשות פוני???

כל כך הרבה שאלות (ואלה רק חלק) והתלבטויות יש לנו כאשר זה נוגע לשיער שלנו והמראה שלו חשוב מכל כך הרבה בחינות. קודם כל שיער צריך להיות בריא, חיוני, מלא ברק ושנית- התספורת והתסרוקת צריכות להחמיא לך. ולא כל מעצב שיער יודע לעשות את זה נכון. יש שפשוט יגזרו לך את השיער לפי מה שתבקשי ויש שיחמצנו לך את השיער בחומרים שלאו דווקא טובים לשיער שלך, וזה עוד לפני שנגענו בנושא הפופולארי והחשוב שהו- החלקות שיער.

בדיוק בגלל כל הסיבות האלה חשוב ללכת למעצב שיער שיודע מה הוא עושה. אז הלכנו ליואב!

ליואב יש מספרה בכיכר דיזינגוף ביחד עם השותף שלו רונן ובנות הצוות המקסימות שעובדות איתן והיא נקראת Cut's you up. הוא יודע להסתכל על כל אחת שנכנסת ולהגיד לה מה היא צריכה לשפר ולשנות ומה היא צריכה להשאיר. איזה צבע הכי יחמיא לה, מהי התספורת הכי טובה עבורה מבחינת מבנה פנים וכמובן אם היא בעניין של צבעים ופוני או כל דבר מגניב אחר- הוא יודע לעשות זאת בצורה הטובה והמקצועית ביותר.

Cut's you up - המספרה המושלמת לתספורת, צבע ועיצוב שיער. חן קרופניק מדגימה תספורת וצבע. צילום: צוות TRYILE
צילום: צוות TRYILE

המספרה נעימה וכולם בה סופר חברותיים שזה כיף להעביר שם שעות אם את צובעת או עושה החלקה לשיער, והיא גם ממוקמת בצמוד לבית קפה שכונתי ונחמד שאפשר להתפנק בקפה (אפשר להתפנק במספרה בקפה או באלכוהול לבחירתכן) ובאוכל קל בזמן שאתן מחכות שצבע יתפוס או שיגיע תורכן לחפיפה.

הצוות כאמור מקצועי ונעים ויודע את העבודה. כל אחת שנכנסת לשם מקבלת את מלוא תשומת הלב ואת כל היחס שמגיע לה, תוך כדי הסבר מה עושים לה בשיער. החומרים בהם נעשה שימוש במספרה הם חומרים איכותיים ועמידים שלא גורמים לנזק לשיער ולאחר הצביעה או התספורת אפשר לרכוש מוצרי טיפוח בהמלצה ובהתאמה אישית של צוות המספרה.

מעבר להכנסת האורחים הנחמדה והנעימה, בחדר החפיפה בזמן שאת מתענגת על חפיפה ארוכה ומושקעת את יושבת ומתפנקת על כורסא מרופדת שגם עושה לך עיסוי ברגליים ובגב תוך כדי. יש יותר מושלם מזה?

נכון, זה מצריך לנסוע לתל אביב אבל זה שווה את הנסיעה פעם בחודש לפינוק קומפלט ועם כל המחמאות שתקבלי תאמיני לנו שאת רק תחכי לתור הבא שלך.

ומה אחרי התספורת? למה לא להתחדש בשמלה או חצאית חדשה?

עלמה בנמל - חנות בגדים שנותנת הזדמנות שנייה לאופנה

סטודיו פשה - בגדים שיתאימו לכל אירוע החל מקז'ואל ועד חגיגי (ויש גם פלאס סייז!)

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן