יש שאוהבות להתאפר ביום יום ומשקיעות ברכישת מוצרים ותכשירים קוסמטיים כאלה ואחרים ויש שיש להן את הבייסיק של הבייסיק בתיק האיפור שלהן.

לאחר שלקחנו קורס איפור אצל יערה הוד הבנו שיש גם הרבה באמצע ושכל החוכמה היא לדעת אילו מוצרי איפור מתאימים לך, באילו גוונים כדאי לך להתאפר וגם לדעת לבחור את התכשירים האיכותיים ביותר וכמו בכל דבר, לא ליפול למבצעים ולפרסומות שמבטיחות עולם ומלואו ולא מקיימות אפילו רבע מזה.

אחרי הקורס עשינו שופינג מדויק ומסודר בכמה חנויות וקנינו את כל מה שאנחנו צריכות לעצמנו ולא סתם שיהיה לפי המלצה ולפי בדיקת החברות. אבל אז הגענו למברשות האיפור שהן חובה בכל תיק איפור גם אצל מי שמתאפרת באופן בסיסי ביותר (כי צריך מברשת למייקאפ, מברשת לפודרה, מברשת לסומק... ועוד לא נכנסנו לצורך במברשת לשימר ומברשת לברונזר...) והופתענו לגלות שיש כל כך הרבה מבחר ומגוון וגם טווח מחירים.

עכשיו תשאלו את מה שאנחנו שאלנו ברוב פליאה- האם באמת צריך כל כך הרבה מברשות??? והאם יש הבדל בין המברשות?

אז התשובה לשאלה הראשונה היא שמספיקות שלוש מברשות איפור- האחת למייקאפ, האחת לפודרה והאחת לסומק (שיכולה להיות גם לברונזר). והתשובה לשאלה השנייה- בהחלט כן! ואנחנו יודעות כי ניסינו גם מברשות איפור פשוטות מחנויות ביוטי כאלה ואחרות וגם את מברשות האיפור של המותג ANNA-K של המאפרת חקי שחף.

מברשות האיפור של ANNA-K JI חן קרופניק מאוד מתלהבת. צילום: צוות TRYILE
צילום: צוות TRYILE

זוכרות את המייקאפ שהמלצנו עליו? אז גם הוא מבית היוצר הכה מוכשר שיש תחת ידיה.

המברשות של חקי אמנם יקרות יותר מהמברשות הפשוטות שתרכשו בחנויות הפארם והביוטי אבל הן שוות כל שקל. להתאפר עם המברשות של חקי זה כמו להתאפר עם ענן- ממש כך! הן כאלה נעימות ורכות ונותנות הרגשה שהן בקושי נוגעות בפנים אבל הן בהחלט נוגעות וגם עושות את העבודה בצורה מושלמת. בדקנו את המברשת של הפודרה והמברשת של הסומק ושתיהן היו נהדרות בצורה נפלאה שפשוט אין סיבה לרכוש אף מברשת אחרת.

את המברשות וגם את המייקאפ אפשר לרכוש ישירות דרך האתר החדש דנדש של חקי ויש גם מבצע של חמישים אחוז על המוצר השני אז בכלל כדאי ומומלץ.

ועכשיו כמה טיפים בנושא מברשות איפור:

  1. אל תרכשו מברשות מבלי להתייעץ, חבל שתקנו מברשת לא מתאימה או שתשתמשו בה לא נכון, גם אם היא זולה במיוחד.
  2. אל תתפתו לרכוש מארז של המון מברשות במחיר זול- מברשות איפור צריכות להיות איכותיות! גם בכדי למרוח את האיפור בצורה הטובה ביותר על גבי הפנים וגם בכדי שלא תישארנה שערות של המברשת על הפנים בזמן/אחרי השימוש
  3. לא לשכוח לשטוף את המברשות פעם בשבוע! עם סבון כלים במים חמימים לחפוף אותן היטב, לסחוט, לפתוח את שיערות המברשת ולתת להן להתייבש.
פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן