פרי 101%- בר בריא מלא בשייק פרי טבעי ובריא

אין פעם שאנחנו מסתובבות ברחוב רוטשילד ולא עוצרות בדוכן הפינתי של פרי 101% בשביל שייק פירות מרענן. אנחנו ממש אוהבות להסתובב ברוטשילד ובאזור וסיבה טובה, יש שם חנויות מגניבות ביותר ואפשר למצוא שם מציאות שוות וגם להתפנק בארוחת בוקר ובשישי יש שם גם דוכנים במדרחוב. אבל אחת ה-סיבות להסתובב שם זה דוכן המיצים הטבעיים.

לא, לא טעינו בשם זה באמת 101% וזה כי הם לא רק מכינים לכם מיץ טרי טעים ובריא הם מפנקים ביוגורטים עם תוספות טריות ובריאות, צלחות של פירות וכל מה שסובב סביב פירות טעימים, טריים ובריאים. השירות שלהם תמיד נעים ועם חיוך והכל נקי ומסודר כך שהם באמת עושים לעצמם חסד עם 1% נוסף, אישית היינו נותנות להם את השם פרי 200%.

פרי 101% - בר בריא מלא בשייק פרי טבעי ובריא, שייק ירוק. צילום: דף הפייסבוק של פרי 101%
שייק ירוק. צילום: דף הפייסבוק של פרי 101%

נכון, יש כמה וכמה דוכני מיץ גם בראשון לציון וגם בתל אביב, אז מה כל כך מיוחד בהם? זהו שלא צריך כל הזמן להמציא את הגלגל! לפעמים פשוט צריך להיות נחמדים, שירותיים, לשמור על רמת שירות גבוהה במיוחד ועל ניקיון, פירות איכותיים וטריים ולחייך. בפרי 101% לא המציאו את הגלגל – או את התפוז אבל עובדה שאם תעברו ליד אחד מהדוכנים שלהם:

  • ברחוב רוטשילד 38 ראשון לציון (עברתם את הכביש ואתם במדרחוב)
  • ברחוב אלנבי 78 בתל אביב (עצירה מעולה להתרענן במיץ טרי וקר בדרך לים או בדרך חזרה מהים)
  • סניף חדש במגדלי אלון ברחוב יגאל אלון 94 בתל אביב (הפסקה מרעננת באמצע יום עבודה או בין פגישות)
פרי 101%- בר בריא מלא בשייק פרי טבעי ובריא. מוזמנים לדוכן. צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של פרי 101%
הדוכן. צילום: דף הפייסבוק של פרי 101%

לרוב אנחנו מסתפקות במיץ תפוזים סחוט טרי טרי (לא מאלה שאתם קונים בבית קפה או במסעדה שהם לא סחוטים במקום וזה בהחלט הבדל של ממש בטעם ובאיכות) עם קוביות קרח בעיקר בקיץ. אבל לפעמים אנחנו גם מנסות דברים חדשים ומוכנות לטעום עוד טעמים ופה הצוות תמיד שמח להמליץ על שילובים מעניינים ומרעננים שכדאי לשתות.

הם לא רק קוראים לעצמם פרי 101% התוספת לשם היא בר בריא ואכן כל מה שהם מציעים לשתות ולאכול בבר הוא בריא ומזין. בנוסף למיצי פירות טריים ויוגורטים עם תוספות תוכלו לקנות במקום מיצים המיועדים לניקוי הגוף וחיזוק המערכת החיסונית (בעיקר בחורף אבל לא רק), ארוחות סופר פוד וגם שייקים מיוחדים.

אז אם אתם בקרבת אחת הכתובות שנתנו, קחו לכם רגע שהוא כל כולו לעצמכם והתפנקו במשהו טעים, בריא, טרי ומזין באחד מדוכני הפרי שייק. 101% הנאה מובטחת!

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן