דורין ספא - לצאת כמו חדשים!

יש כאלה שאוהבים לקבל עיסוי באופן קבוע. הם מתפנקים בעיסוי פעם בשבוע או יוצאים ליום ספא שעיסוי מפנק הוא חלק מהיום ומשאר הפינוקים. יש כאלה שמחכים שמשהו ייתפס או יכאב בשביל ללכת לעיסוי בכדי לשחרר את הכאבים ואת הלחצים ולא תמיד מקשיבים לגוף. כך נוצרו לא מעט סוגי עיסויים, מפנקים וכיפיים, וגם כאלה שנועדו לשחרר, להקל, ואפילו עיסויים רפואיים.

אם אתם מרגישים תפוסים או שיש לכם נקודה כואבת בעייתית במקום כלשהו בגוף, אל תחכו. כאבים בנקודה מסוימת בגוף הם לרוב אינדיקציה שמקום אחר לא מתפקד וצריך לפתור את זה כמה שיותר מהר.

מלבד העובדה שהמקום עצמו כואב- כמו לדוגמא צוואר תפוס ואתם ממש רוצים וצריכים שמישהו ישחרר את הצוואר, צריך לבדוק מאיפה הכאב מגיע- מה הוא המקור של הכאב ומה הגורם לצוואר התפוס ואז לשחרר גם את המקום הזה אחרת הצוואר ימשיך להיות תפוס לא משנה כמה עיסויים תעשו.

אנחנו לא מחכות, אנחנו קובעות תור לדורין. דורין מטפלת בחסד. גם עיסוי לכיף, גם עיסוי לשחרור, עיסוי להפגת לחצים וגם עיסוי רפואי.

דורין שמבצעת את העיסויים גם בחדר טיפולים בקאנטרי ביבנה וגם באופן פרטי לפי הזמנת הלקוח בבית שלו באזור יבנה היא בדיוק זוג הידיים אתם צריכים. ותאמינו לנו שאחרי שתנסו אצלה עיסוי לא תרצו לעבור עיסוי אצל אף זוג ידיים אחרות!

 

דורין ספא - לצאת כמו חדשים! צילום באדיבות דורין ספא
דורין ספא - לצאת כמו חדשים! צילום: באדיבות דורין ספא
דורין ספא - לצאת כמו חדשים! צילום באדיבות דורין ספא 2
צילום באדיבות דורין ספא

לדורין ניסיון רב בטיפול בעיקר בפציעות ספורט ובשחרור נקודות תפוסות. היא יודעת לזהות בדיוק אבל בדיוק את הנקודה התפוסה הבעייתית , את המקור לכל הכאבים ולשחרר אותו. היא שואלת שאלות, מותחת קצת את הגוף, בודקת ומגלה את המקור לכאבים, את הגורם למה שתפוס ותוך כדי הטיפול בו היא גם מסבירה לכם למה זה קרה, מה זה מסמל ואיך אפשר להימנע מזה שזה יקרה שוב.

ואז אחרי שהיא סיימה לטפל בגורם, היא ממשיכה לעסות את כל הגוף- היא עושה עיסוי לכתפיים ולעורף, עיסוי לגב ועיסוי לרגליים (וכפות הרגליים- היא משלבת קצת רפלקסולוגיה בסוף הטיפול בכדי לשחרר את כל הנקודות שטרם השתחררו), וממשיכה להתעמק בנקודה הבעייתית בין לבין בכדי לשחרר את הגוף. לאחר מכן, היא עוברת קצת על הפנים ועל השיער ועל השרירים הקדמיים ומשחררת את כל הגוף כולל כפות הידיים והאצבעות. כמו שנאמר - מכף רגל ועד ראש!

שעה וחצי של עיסוי מפנק, עיסוי רפואי, רפלקסולוגיה וגם תוך כדי דיבור והסברים על הגוף ומה שעובר עליו ומה ואיפה צריך לשחרר, ואתם כמו חדשים.

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן