מה כבר אפשר לחדש בעגילי חישוק?

אחרי התכשיטים שלה אנחנו עוקבות כבר הרבה זמן ואפילו בכל פלטפורמה אפשרית. מה שמשך את תשומת ליבנו הוא בעיקר הפשטות של העיצובים שלה, הדיוק בכל דגם והעובדה שיש לכל דגם צמיד שרשרת ועגילים תואמים.

התמונות עדינות מדויקות ופשוטות - בדיוק כמו התכשיטים שלה.

אז זה מה שמשך את תשומת ליבנו בפעם הראשונה אבל מה שהשאיר אותנו לגלות עוד ולהתאהב עוד היו דווקא עגילי החישוב שהיא מעצבת. ויש לה המון דגמים אבל כל אחד מהם מקסים וקסום.

סך הכל עגילי חישוק כן? עגילים עגולים מעוצבים. מה כבר אפשר לחדש בעגילי חישוק אתן בטח שואלות? ובכן, תופתעו לגלות שהתשובה היא לא מעט. ואם תראו את עגילי החישוק שהתכוונו אליהן תבינו שאפשר לחדש די הרבה גם בעגילים עגולים פשוטים כביכול.

ואם אתן לא מאמינות - אז הגיע הזמן שתכירו את עגילי החישוק של המעצבת שלומית אופיר. שלומית מעצבת תכשיטים כפי שכבר כתבנו- עדינים אך בעלי נוכחות ומושכים תשומת לבף ממש כמו שמשכו את שלנו. היא מעצבת עגילים,  מעצבת שרשראות וגם מעצבת צמידים בליינים בודדים או בסטים תואמים אבל אנחנו לגמרי נדלקנו על עגילי החישוק ולא סתם - הם עגילי החישוק הכי מדויקים, הכי קלאסיים, והכי טרנדיים שנתקלנו בהם, ואנחנו נתקלות בהרבה עגילים!

מה כבר אפשר לחדש בעגילי חישוק? מתוך הפייסבוק של שלומית אופיר
צילום: עמוד הפייסבוק של שלומית אופיר

לדעתנו האישית כל אחת צריכה זוג עגילי חישוק אחד לפחות (זוג עגילי חישוק בכסף, זוג עגילי חישוק בזהב, זוג עגילי חישוק קטנים, זוג עגילי חישוק גדולים, זוג עגילי חישוק בינוניים, ויש עוד כמה גדלים ין לבין כן?) ואין זמן מעולה כמו הזמן הנוכחי שהוא בדיוק הזמן להתחדש בזוג עגילי חישוק חדשים.

מה כבר אפשר לחדש בעגילי חישוק? מתוך הפייסבוק של שלומית אופיר
צילום: עמוד הפייסבוק של שלומית אופיר

עגילי החישוק ששלומית מעצבת ובכלל כל העגילים ששלומית מעצבת עשויים מפליזבציפוי זהב 24 קראט או כסף, לבחירה שלך, כאשר לכל זוג עגילים ישנה אופציה גם להוסיף שרשרת תואמת ואופציה גם להוסיף צמיד תואם ליצירת הלוק המושלם- לפחות מבחינת תכשיטים.

מה כבר אפשר לחדש בעגילי חישוק? מתוך הפייסבוק של שלומית אופיר
צילום: עמוד הפייסבוק של שלומית אופיר

את התכשיטים ניתן להזמין ישירות דרך האתר שלה ולאחר ההזמנה הם מגיעים עד אלייך עם שליח כשהם ארוזים באריזת מתנה עם אפשרות להוסיף ברכה אישית אם החלטת לקנות אותם כמתנה ולא לעצמך. אזהרה חשובה מאיתנו אלייך- רגע לפני שאת נכנסת לאתר שלה... לא בטוח שתסתפקי רק בעגילי חישוק! (אולי כדאי להחביא את כרטיס האשראי...?)

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן