הבראנץ' הכי שווה בתל אביב

כמה מפתיע שאנחנו שוב ממליצות על אוכל...

בסוף עוד תחשבו שכל מה שאנחנו עושות כל היום זה לעבור ממסעדה לבית קפה ולהתמרח בקרמים בזמן שאנחנו קראות ספר.

האמת שזה לא רחוק מהמציאות...

אבל למזלכם כל הניסיונות והשיטוטים שלנו מביאים לכם המלצות שוות וטעימות במיוחד. כמו ההמלצה הבאה.

הפעם אנחנו רוצות להתרכז בבראנץ' שאכלנו במסעדת ה'אחים'  שנמצאת ברחובבאבן גבירול 12 בעיר תל אביב. אם אתם רעבים זה לא הזמן לקרוא את ההמלצה הזו, כי תוך רגע  מקריאת התפריט ומרפרוף בתמונות אתם תתחילו לרייר, בהתחייבות. וזה לא נעים לנו ככה לגרות אתכם.

אבל אם אתם בתל אביב או מתכננים לנסוע לשם בקרוב אז חשוב שתכירו את המקום הזה. המסעדה הקטנה והמקסימה הזו מלאה כמעט בכל שעה במהלך היום וכל יום במהלך השבוע (המסעדה לא כשרה אז היא פתוחה גם בשבת). אבל אנחנו רוצות כאמור, להתרכז בבראנץ' שיש כל יום שישי בין השעות 8.30 ועד 13.30 כך שההמלצה שלנו היא לא להגיע על הדרך אלא להזמין מקום מראש אבל אם שכחתם אפשר להגיע ולהמתין - זה לגמרי שווה את ההמתנה והם גם יפנקו אתכם בזמן שתחכו לשולחן.

אז מה מיוחד כל כך בבראנץ'?

קודם כל המקום מקסים עם אווירה כיפית והשירות שלהם נהדר, והפסקול של המוסיקה שמושמע ברקע הוא פסקול ישראלי ייחודי שעושה שמח. מי שאוכל שם כל סוג של ארוחה בכלל אבל את זו בפרט אין מצב שהוא יישאר רעב- טבעוני, צמחוני, בשרי, דגים, מלוח, מתוק, חריף - הכל מהכל ועוד קצת.

הבראנץ' הכי שווה בתל אביב ארוחת בוקר צילום מאתר מסעדת האחים
הבראנץ' הכי שווה בת"א. צילום מאתר מסעדת האחים

ואלה רק חלק מהמטעמים שתוכלו לבחור מהם בבארנץ'

מאפים / חלה של ויז'ניץ/ לחם נלסון של לחמנינה/ פוקצה על גחלים / ספאייח תרד / פסטו כוסברה / חמאת סחוג / פלפלים קלויים / ג'יבנה (גבינה ערבית מלוחה) / מוצרלה וגרידת לימון / לבנה שהם מכינים במקום / סלט עגבניות עם פטה המאירי / קרפצ'יו חציל שרוף / טבולה סלק / סלט עשבים / מסבחה חמה / סלט פריקה / הרינג של דורפמן / מילקי תוצרת בית / מלבי תוצרת בית / עוגיות שוקו קוקוס / חלווה פיסטוק / ותזכרו שזה רק חלק מהדברים הטעימים שיש בתפריט.

משלמים מחיר חד פעמי, מעמיסים צלחת אוכלים, קמים שוב וממלאים צלחת.... עד ששבעים. מקנחים בקפה או כוסית ואפשר לקבל את השבת. אין מצב שלא עשינו לכם חשק אז כנסו לאתר שלהם והזמינו מקום..... בתאבון!

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן