על הפעם הראשונה: המדריך לזוגיות ומיניות בריאה מהפעם הראשונה

הורים? יש לכם ילדים מתבגרים?

תנסו רגע להיזכר בעצמכם בגיל ההתבגרות, בעיקר  תנסו רגע להיזכר ברגעים לפני הפעם הראשונה בה קיימתם יחסי מין. כמה שאלות היו לכם... כמה אי וודאות אפפה את העניין.. כמה בושה, מבוכה, חוסר הבנה... ולרוב הנערים והנערות גם לא היה למי לפנות ועם מי להתייעץ. גם מור קדר הרגישה ככה. היא הרגישה שיש לה המון שאלות, המון צמא לידע, אבל אין מי שיענה לה ולא רק שיענה לה- אלא יענה לה תשובה מלאה ואמיתית ונכונה. עוד לפני שנהייתה אמא וכשרק התחילה לעסוק בתחום המיניות בכללי ובתחום המיניות עם בני נוער בפרט היא ידעה שהיא תענה על הכל ותספק מידע ושנים לאחר מכן היא באמת עושה את זה. מור לא רק מרצה ומלמדת עונה ומייעצת לבני נוער בתחום המיניות היא גם כתבה ספר, יותר נכון מדריך, שעוסק בפעם הראשונה ובכל מה שקודם לה וגם מה שבא אחריה.

על הפעם הראשונה- המדריך לזוגיות ומיניות בריאה מהפעם הראשונה כריכת הספר באדיבות מור קדר
כריכת הספר, באדיבות מור קדר

הספר של מור בא לסייע לילדים שלנו, יותר נכון לבני הנוער לא רק רגע לפני הפעם הראשונה אלא בכלל עם גיל ההתבגרות וכל הנושא המיני שמסביבו. הספר גם בא לסייע לנו בתור הורים - להגיע לשלב הזה מוכנים יותר, בטוחים יותר, בשלים יותר. הספר שמור כתבה מספק מידע וגם מענה על כל השאלות (גם אלה שלא עלו לכם בראש בכלל אבל ממש תשמחו שמישהו אחר חשב עליהן ושאל אותן ושמור ענתה) שקשורות לנושא של מוכנות מינית, החוויה המינית הראשונה, הקשר בין מיניות טובה לזוגיות טובה, ועוד נושאים תחומים ודגשים שכל נער, נערה והורה צריכים לקרוא ולהפנים.

הכתיבה היא ישירה ומור ולא מתביישת לגעת בכל הנושאים וכל התחומים החשובים שלא מדברים עליהם מספיק כמו אוננות, הטרדה מינית, אונס, משיכה מינית לבני אותו מין והאמת? אין שום סיבה להתבייש ועל כך היא שמה את הדגש בכל היעוצים וההדרכות שלה וגם בספר. תוכלו למצוא בו גם טיפים, הכוונה, שאלונים, וגם סיפורים אישיים של גברים ונשים שמשתפים בסיפורי "הפעם הראשונה" שלהם.

הספר הוא לא רק חובה לכל מתבגר ומתבגרת- הוא חובה גם להורים שלהם.

על הפעם הראשונה - המדריך לזוגיות ומיניות בריאה מהפעם הראשונה מור קדר
מור קידר

מור, יועצת זוגית, משפחתי ועובדת סוציאלית כתבה את הספר לאחר התעסקות בנושא עם נוער כבר יותר מעשור ואחרי שהבינה שבכדי שהם יקשיבו, יבינו ויישמו, כך יש לפנות אליהם, ולכן הספר כתוב במילים שלהם, בכתב "יד" בגובה העיניים צורה שלא מתנשאת ושכל אחד ואחת יוכלו למצוא את עצמם בו ולהתחבר.

ספר חובה, כבר אמרנו?

ניתן לרכוש את הספר כעותק דיגיטלי או לרכוש אותו פיזית

יש הנחה על רכישת כמות של ספרים בהזמנה אחת כך שאם אתם בוועד הורים/מורים זה עוד יותר משתלם להזמין!

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן