המייק אפ הנכון בזמן הנכון

גם נשים שלא מתאפרות ביום יום מחזיקות לרוב כמה תכשירי איפור בסיסיים. ואין תכשיר איפור יותר בסיסי ממייקאפ. יש כל כך הרבה סוגים וחברות וגוונים ושילובים שזה באמת מאוד קשה לברור ולבחור ולכן כשאנחנו מוצאות מייקאפ (או כל תכשיר איפור אחר לצורך העניין) שאנחנו אוהבות אנחנו רוכשות כמויות ממנו ומשתמשות רק בו.

את המייקאפ של חקי שחף (חקי היא גם מאפרת מקצועית וגם מעבירה קורסים באיפור וגם בעלת מותג איפור ומוצרי איפור משלה) יצא לנו להכיר על סט איפור של מאפרת אחרת וזה לא הפתיע אותנו בכלל כי סדרת האיפור שחקי פיתחה בעצמה עונה על כל הצרכים של כל מאפרת מקצועית. אחרי ששאלנו כמה וכמה מאפרות גילינו שהן מאוד אוהבות את מוצרי האיפור של חקי ואת המברשות שהיא מוכרת, ואחרי שהתאפרנו הבנו גם לה.

בתור מאופרות אנחנו יכולות לומר שהמייקאפ בעל מרקם קליל ואוורירי, הוא לא כבד על העור ולא סותם נקבוביות, משתלב יפה ובקלות  על העור והוא מגיע בכמה גוונים כך שכל אחת יכולה למצוא את הגוון המתאים לה ביותר או לבחור (בהמלצת המאפרת שלה או בהמלצתה של חקי) שני גוונים ולערבב ביניהם. המייקאפ גם עמיד לאורך זמן כך שהוא החזיק מעמד לכמה שעות טובות בהן הסתובבנו בחוץ (והשווצנו ברור), נעים על גבי העור ולא פחות חשוב, בעיקר בתקופה בה המדיה החברתית שולטת- מצטלם ממש יפה.

המייק אפ הנכון בזמן הנכון סדרת הטיפוח של אנה קיי צילום יחסי ציבור
סדרת הטיפוח של אנה קיי, צילום: יח"צ

לאחר שסיימנו להתאפר ולהצטלם ולהתלהב ולהשוויץ קראנו קצת על מרכיבי המייקאפ וגם גילינו עליו כמה נתונים חשובים, שכל אחת תשמח לדעת לפני שהיא רוכשת אותו:

המייקאפ שחקי מייצר לא נוסה על בעלי חיים

המייקאפ שלה לא מכיל רכיבים מן החי בכלל

המייקאפ כן מכיל שמן ארגן וויטמין אי

המייקאפ וכל שאר תכשירי האיפור של חקי הוא בעל אישור ממשרד הבריאות

המייק אפ הנכון בזמן הנכון סדרת המייק אפ של אנה קיי צילום יחסי ציבור
סדרת המייק אפ של אנה קיי צילום יחסי ציבור

בפעם הבאה שאתן מגיעות ליום איפור או סט צילומים תשאלו את המאפרת אם יש לה את המוצרים של חקי (ואם לא אז תשדכו ביניהן!) אבל גם חשוב שתדעו שאתן לא צריכות להגיע למאפרת מקצועית כדי להשיג את המייקאפ המושלם הזה ולהתאפר איתו לאירוע ערב או ליום יום - כל אחת  מכן יכולה לרכוש את הגוון שמתאים לה וכמובן עוד מוצרי איפור שווים באתר של חקי עצמה.

כל מה שצריך הוא להיכנס לקטגוריית המוצרים ולבחור את מה שתירצו!

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן