לכל אחת ואחד מאיתנו יש תקופות טובות יותר בחיים וטובות פחות בחיים. לכל אחצ ואחד מאיתנו יש תקופות שאנחנו מרגישים שהכל חשוך ושאין תקווה אבל אז נזכרים במילות השיר המפורסם "תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר..." ואנחנו מאו מאמינות בזה.
יש תקופות בחיים שלנו שכל אחת ואחד מאיתנו צריכים עידוד, אוזן קשבת, כתף תומכת, מילה טובה. גם פה השיר 'רק מילה טובה' מתנגן לנו בראש כי לפעמים זו באמת רק מילה אחת טובה שעושה הכל יותר טוב, שמעודדת ברגע, שמשפרת את מצב הרוח ועושה נעים בלב.

דנדי בעלת המותג דנדי-תכשיטים בחשיבה חיובית, מעצבת תכשיטים ואשת מילים הבינה לפני שנים את כוחה של מילה. את דרכה היא התחילה בחנויות תכשיטים ולאחר שעיצבה לעצמה תכשיט עם משפט חיובי היא הבינה שלענוד את המילים זה הרבה יותר משמעותי מרק לומר אותן ואז היא פתחה את העסק והחלה לייצר תכשיטים עם מסר חיובי- סוג של פתק קטן שהולך אתכם לאורך כל היום ומזכיר לכם כמה אתם אהובים, חזקים, יכולים ומסוגלים. וכל אחת וחד מאיתנו צריך את התזכורת הזו לפחות פעם אחת ביום!

דנדי הבינה מהר מאוד שלא רק מבוגרים צריכים את המילים החיוביות והמעצימות אלא שגם ילדים צריכים את המילה הטובה, את החיזוק, את הפתק התמידי שיזכיר להם שהם אלופים, גיבורים, יכולים, בעיקר בתקופה קשה אבל לא רק.

היא לא בזבזה זמן כמו שהיא יודעת לייעל- והוציא קולקציה של צמידים שמיועדת לילדים ולנוער. קולקציית הצמידים של הילדים והנוער היא קצת שונה מהקולקציה של המבוגרים - לעומת הצמידים של המבוגרים שעשויים כסף או גולדפילד, הצמיד לילדים עצמו עשוי משני חוטים דקים במבחר צבעים לבחירה עם פלטה בציפוי כסף/זהב בה מוטבעת מילה עם מסר מחזק כמו אלופ/ה גיבור/ה מנצח/ת ועוד מילים מעצימות ומחזקות.

תכשיטים עם מסר חיובי צמיד ילד גיבור צילום דנדי בן שוע
צמיד ילדים דגם 'גיבור' צילום: דנדי בן שוע

קולקציית הצמידים לנוער הפכה ללהיט שכן הצמיד לנוער הוא עבה יותר מחוטים שזורים בדיוק לפי צו האופנה ובנוסף לצבעים האחידים יש גם אפשרות לצמיד בצבע מתחלף במגוון צבעי הקשת הבוהקים. גם המסרים מעט שונים ומתאימים לקהל היעד הלא הוא הנוער המגניב של היום, מילים כמו #קלללל #הכי מוש ועוד מילים סופר מדליקות (זה מותר לומר מדליק בהקשר של נוער?)

תכשיטים עם מסר חיובי צמיד למתבגרים #קלללל צילום דנדי בן שוע
צמיד לנוער #קלללל צילום: דנדיבן שוע

מחיר הצמידים- 65 ₪ וניתן לרכוש אותם (ואת שאר התכשיטים לפי קולקציות )ישירות באתר 

רכישת צמיד מהקולקציה היא גם הזדמנות לעשות טוב ולתרום לקהילה שכן על כל חמישה צמידי נוער או צמידי ילדים שימכרו, יועבר צמיד מתנה לעמותת ביחד - עמותה המקדמת שילוב של ילדים עם צרכים מיוחדים בחברה. אותם ילדים השיקו עם דנדי את הקולקציה בצילומים משולבים עם ילדים בלי צרכים מיוחדים בהפקה מיוחדת ומרגשת שהתאימה לכל המסרים שכתובים על התכשיטים עם חשיבה מיוחדת שדנדי מעצבת.

תכשיטים עם מסר חיובי כולנו ביחד מתוך קמפיין עם עמותת ביחד צילום נעמה הלל מלמד
מתוך ההפקה עם עמותת 'ביחד' צילום: נעמה הלל מלמד
פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן