תכשיטים מעוצבים עם פרחים

איך אתם בענייני פרחים? 

אתם אוהבים? מטפחים את הגינה שלכם עם שלל פרחים וצמחים מלבלבים? ממלאים את הבית בעציצים צבעוניים? דואגים לזר פרחים כל שבת וחג ויום הולדת?

אנחנו כן. כי האמת היא שאין הרבה דברים שמשמחים אותנו כמו פרחים.

אנחנו אוהבות פרחים בכל הצבעים ומכל הסוגים, פרחים גדולים , פרחים קטנים,  פרחים בצבע אחד ופרחים בשלל צבעים וריחות שמקשטים את הנוף וגם עושים לנו נעים בלב. אין ספק בכלל וזה לא רק אנחנו חושבות, פרחים מכל סוג עושים טוב על הלב. בעוד שזה הכי כיף בעולם לקבל זר פרחים טבעיים בכל הזדמנות שרק אפשר (רמז רמז לכל בני ובנות הזוג שקוראים את ההמלצה הזו) זה לא פחות כיף להתקשט בפרחים - מלאכותיים כמובן.

כמו הילדות הקטנות שמחכות למסיבת יום ההולדת שלהן רק בשביל לעטר את ראשן בזר פרחים גם אם הוא עשוי מסול או מפלסטיק, גם אנחנו נדלקנו על הרעיון של לעטר את הראש שלנו בפרחים מלאכותיים שנראים אמיתיים, אמנם לא בזר ולא על כל הראש באופן מוגזם אבל בהחלט באופן מקורי ופאשניסטי שמתאים לנו.

האהבה שלנו לפרחים והרצון לשלב אותם בצורה אופנתית ומדליקה כפריט אקססוריז הביא אותנו לסטודיו סופר מגניב ובן רגע התאהבנו בסיכות הראש ששל בעלת הסטודיו, המעצבת נטלי בשן  "נטלי בשן סטודיו לפריטים ייחודים".

נטלי מעצבת סיכות, שרשראות, קשתות לראש, זרים לראש לימי הולדת, זרים לכלות, טבעות צמידים וכל פריט אקססוריז מדליק (אפילו מסרקיה לראש!!!) עם פרחים מלאכותיים. היא בוחרת את שילובי הפרחים, מדביקה ומהדקת יחדיו, ואז  יוצרת תכשיטים גדולים וצבעוניים מאותם תכשיטים שתופסים את המבט של כולם, עושים שמח ונעים וכיף לא רק למי שעונדת אותן אלא גם למי שמביט בה. פרחים עושים טוב על הלב כבר אמרנו?

תכשיטים מעוצבים עם פרחים מסרקייה כפולה צילום נטלי בשן
מסרקיה כפולה, צילום: נטלי בשן

סיכות השיער שנטלי מעצבת הן בעצם מסרקיות פשוטות ואיכותיות שמתאימות לענידה על הראש גם לילדות גם לנערות וגם לנשים ועליהם מודבקים פרחים מעוצבים בשלל צבעים ושילובים. אנחנו אישית חושבות שהן פריט אופנתי חובה שמתאים  בדיוק לאביב הקרוב.

פרחים מעוצבים על חצי מסרקיה במחיר של 90 ש"ח

או פרחים מעוצבים על מסרקיה כפולה במחיר של 160 ש"ח

תכשיטים מעוצבים עם פרחים מסרקייה פרחונית צילום נטלי בשן
מסרקיה כפולה, צילום: נטלי בשן

המסרקיה משתלבת בקלות בשיער ואפשר בעזרתה לייצר קשת שלמה של פרחים (או לרכוש קשת מפרחים) או לענוד אותה כסיכה יחידה- איך שלא תבחרי זוהי תוספת פרחונית לכל לוק. הצבעים ניתנים לבחירה וכל שילוב שנטלי בוחרת מאיר את העיניים ומקפיץ את המראה. המסרקיות מתאימות לכלות, לאירועים, לצילומים ולכל מי שאוהבת לתת איזה טאצ' צבעוני ופורח סתם בשביל הכיף.

לרכישה באתר

 

פרסומת + כיתוב
רוצים שנכתוב על העסק שלכם,

ספרו לנו עליו בטופס הבא:

פוסטים אחרונים:
Tryile
פוסטים קשורים
דילוג לתוכן